sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

سئو سایت بدون بک لینک | چگونه بدون لینک دهی و رپرتاژ رنک بگیریم؟

  • ۲۲:۵۸

ایجاد لینک و تولید محتوای سئو شده سخت است، اما تنها راه برای افزایش ترافیک در نتایج جستجوی گوگل نیست.

وقتی برای اولین بار سئو را شروع کردم، ساخت لینک مناسب من نبود. نوشتن ایمیل های اطلاع رسانی من را وحشت زده کرد و تجربه کمی در ایجاد محتوای قاتل داشتم. در عوض، روی بردهای آسان تمرکز کردم.

در حالی که عوامل خارج از صفحه مانند پیوندها معمولاً سنگین‌تر از تلاش‌های درون صفحه در نتایج جستجوی Google هستند، امروزه سئوکاران دارای اهرم‌هایی هستند که برای به دست آوردن ترافیک جستجوی افزایش یافته بدون ایجاد پیوند انجام می‌دهند.

 

برای سئوکاران باتجربه، بسیاری از اینها روش های ثابتی هستند، اما حتی بهینه ترین سایت ها می توانند حداقل در یک یا چند مورد از این زمینه ها بهبود یابند.

مقالات عمیق و کامل بنویسید

طبق نمودار ویژگی MozCast ، 6٪ از نتایج جستجوی گوگل حاوی مقالات عمیق هستند. در حالی که به نظر می رسد این تعداد زیادی نیست، مقالاتی که واجد شرایط هستند می توانند افزایش قابل توجهی در ترافیک داشته باشند. به طور حکایتی، ما گزارش هایی از افزایش ترافیک تا 10٪ پس از گنجاندن شنیده ایم.

آموزش کامل در منبع: آموزش سئو (سئو چیست؟)

 

 

  • ۱۴۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan