sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

بهترین کرم برای سفت کردن پوست صورت | شل شدگی پوست

  • ۱۴:۱۹

شل شدگی پوست صورت زمانی اتفاق میافتد که الاستین پوست از بین برود."الاستین" در اصل پروتئینی می باشد که همراه کلاژن، پوست صورت را سفت و سطح آن را صاف و جوان می کند.  این ماده باعث می‌شود که انعطاف پذیری پوست بالا تر برود و در صورت کشیده شدن پوست به حالت اولیه خودش برگردد. از بین رفتن الاستین پوست فرآیندی طبیعی ناشی از بالا رفتن سن و پیرشدن یا کهولت سن است اما عوامل خارجی دیگری مانند در معرض قرار گرفتن نور خورشید، استرس و فشار روحی، عادات بد و مخرب مثل کشیدن سیگار و یا خوردن الکل می توانند از بین رفتن آن را سرعت ببخشند و خیلی زود تر و در جوانی پوست را افتاده و شل کنند و باعث پیری زودرس بشود. اما چگونه می توان شل شدن پوست صورت را از بین برد و بهترین کرم برای سفت کردن پوست صورت کدام است؟

بهترین کرم برای سفت کردن پوست صورت

چه کرمی برای سفت کردن پوست صورت خوبه؟

خوشحالیم که شما به دنبال درمانی برای سفت کردن پوست صورت خود هستید. اگر چه ممکن است برخی افراد روش های جراحی و یا لیفت صورت را انتخاب کنند، اما همه ما می دانیم که با روش های خانگی نیز می توان به راحتی به نتیجه مطلوب رسید. یکی از بهترین روش ها برای درمان شل شدگی پوست استفاده از کرم ها و لوسیون های سفت کننده است. این کرم ها معمولا شامل دو نوع اصلی، یعنی آنتی اکسیدان ها و تنظیم کننده های سلولی هستند. اما سوال این جاست که چه کرمی برای سفت شدن پوست صورت خوبه؟

خرید محصولات مراقبت از پوست از سایت نیروان

آنتی اکسیدان ها

آنتی اکسیدان ها سرشار از ویتامین B، C و E هستند. این کرم ها در برابر استرس به صورت اکسیداتیو عمل کرده، و از پوست شما محافظت می کنند. البته بهتر است بدانید که آنتی اکسیدان ها بیشتر از سفت کردن پوست صورت از ایجاد چین و چروک ها جلوگیری کرده، و در واقع پیشگیری کننده هستند. همچنین این نوع کرم ها التهاب را کاهش داده، و پوست را سالم تر می کنند.

بهترین کرم برای افتادگی پوست صورت

اما نوع دوم کرم ها که شامل تنظیم کننده های سلولی هستند، بهترین کرم برای سفت کردن پوست صورت به شمار می روند. تنظیم کننده های سلولی به صورت کرم و لوسیون موجود هستند، و از پپتیدها، رتینول ها و ترکیبات دارای فاکتور رشد تشکیل شده اند. این نوع کرم ها با تحریک تولید کلاژن در پوست، موجب رفع علائم پیری در صورت شما می شوند. در واقع، رتینول به کار برده شده در این کرم ها موثر ترین عنصر برای سفت کردن پوست صورت است.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan