sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

چه فرش هایی را باید به قالیشویی بسپاریم؟

  • ۱۵:۲۲

چه فرش هایی را باید به قالیشویی بسپاریم؟

قالیشویی از بهترین مراکز برای شست و شوی انواع فرش ها می باشند که جهت شستشوی فرش و موکت با متراژ های کوچک تا متراژ های بسیار گسترده که مرتبط با منازل، هتل ها، امام زاده ها، حرم ها، مساجد و... می باشد خدمت رسانی می کند. و هم چنین این فرش ها می توانند از هر جنسی باشند. در برخی شرایط به دلیل خاص بودن فرش ها بهتر است حتما از قالیشویی کمک گرفته در ادامه در خصوص فرش های با ویژگی های خاص توضیحاتی ارائه میدهیم.

مقالات جالب و خواندنی تقدیم می کند:

فرش و قالیشویی

1- فرش های عتیقه ای و موزه ای

بهتر است فرش ها های عنیقه ای و موزه ای را نیز جهت شست و شو به قالیشویی ها بسپاریم چرا که فرش ها به علت قدمت زیاد و طول عمر بالایی که داشته اند به شکل کهنه و فرسوده می باشند و تار و پوده بسیار حساس و حتی نازکی هم دارند به همین دلیل شست و شوی این فرش ها باید با دقت و نظارت افراد متخصص و مواد شوینده ی کاملا مناسب انجام شود که همه ی این موارد تنها در قالیشویی های معتبر موجود می باشد و قالیشویی ها دارای پرسنل حرفه ای می باشند که در زمینه ی شست و شوی این نوع از فرش ها تخصص دارند.

بخوانید: اصول تمیز کردن کفش چرم

2- فرش های دارای بافت حساس

علاوه بر فرش های عتیقه ای و موزه ای که گفته شد سایر فرش ها هم که از بافتی حساس برخوردار هستند بهتر است که در قالیشویی ها شسته شوند که از جمله این فرش ها، فرش های ابریشمی و دستبافت است که در برخی مواقع این نوع از فرش ها زینتی و حتی به عنوان هدیه می باشند لازم است که در قالیشویی ها شسته شوند چرا که در منازل مواد شوینده مخصوص و همین طور تجهیزات مناسب برای این نوع از فرش ها وجود ندارد و تنها قالیشویی ها هستند که از امکانات کامل برخوردارند و فرش ها را در بالاترین کیفیت شست و شو می دهند. در سطح شهر قالیشویی های معتبر و مطرحی مانند قالیشویی گلبرگ وجود دارد که در تمام ایام هفته اماده ی خدمات رسانی به مشتریان و اهالی منطقه می باشند.

3- فرش های روشن و سفید

فرش ها در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارند که یا تیره هستند و یا روشن و یا چیزی بین این دو که ممکن است در هر منزل و مکانی استفاده شوند. فرش ها در هر طرح و رنگی که باشند در طی سال الودگی و کثیفی را به خود می گیرند و یا حتی لکه هایی از هر ماده و موادی ممکن است که بر روی فرش ایجاد شوند و اگر فرش روشن و یا سفید باشد پاک کردن الودگی و لکه از روی آن کمی مشکل و سخت تر از فرش های تیره می باشد و در منازل شست و شوی آن ها معمولا غیر ممکن خواهد بود چرا که فرش های روشن از مواد شوینده های مخصوصی برخوردار هستند که هنگام شست و شو از آن استفاده می شود که در منازل این مواد شوینده وجود ندارند و اگر به وسیله ای مواد شوینده های فرعی شسته شوند علاوه بر این که به فرش آسیب می رسانند، آلودگی فرش ها و حتی لکه های بر روی آن را نیز نمی توانند از بین ببرند به همین دلیل در چنین شرایطی بهترین گزینه قالیشویی ها می باشد که باید این نوع از فرش های روشن و سفید را به قالیشویی ها سپرد چرا که قالیشویی ها بسیار مجهز و با امکاناتی کامل هستند که هر گونه لکه و کثیفی را می توانند به راحتی از فرش های روشن از بین ببرند. فرش های روشن به طور کلی باید نسبت به فرش های تیره با حساسیت و همین طور مراقبت های بیشتری برخورد شود تا طول عمر بیش تری هم داشته باشند چرا که در صورت شست و شوی زیاد این فرش ها می تواند فرش ها کهنه و فرسوده کند پس با نگه داری مناسب از فرش ها می توان از شست و شوی زیاد آن ها به خصوص فرش های روشن جلوگیری کرد و تا سال ها از آن استفاده کرد.

حتما بخوانید: گیفت کارت اپل چیست؟

4- فرش های اسیب دیده

فرش ها در طول سال ها ممکن است که دچار آسیب شوند که در برخی مواقع این آسیب ها قابل جبران است که این آسیب ها می تواند سوختگی به وسیله ی آتش و حرارت و اتو و... باشد که البته این سوختگی در صورت گسترده نبودن و سطحی تا کمی عمقی بودن قابل جبران خواهد بود، پارگی فرش ها، بید زدگی و آسیب به تار و پود فرش ها هم که این آسیب ها بیشتر در فرش های دستبافت و فرش هایی که دارای بافتی حساس هستند اتفاق می افتد. فرش هایی که دچار آسیب می شوند در منازل قابل حل نمی باشند و تنها راه حل این مشکل قالیشویی ها هستند که با ابزار آلات مجهز و نیروی انسانی متخصص به تعمیرات فرش در خصوص هر زمینه ای که دچار آسیب شده است می پردازند. فرش های عتیقه و کهنه که در موزه ها هستند و یا حتی در منازل به عنوان لوازم زینتی استفاده می شود اگر از پارچه های ضد بید استفاده نشود ممکن است که در طول سال دچار بید زدگی شوند که باید در این شرایط این فرش ها را به قالیشویی سپرده شود تا به حالت اولیه خود باز گردند که معمولا این مورد در فرش های دستبافت و فرش هایی با بافتی حساس هستند اتفاق می افتند که باید از همان ابتدا مراقبت های لازم انجام شود.

5- شست و شوی فرش نجس در قالیشویی

جهت شستن فرش های نجس از دیدگاه دین اسلام تاکید خاصی شده است که سریعا پاک و نجاست رفع شود و هم چنین علاوه بر این موارد نجاست باعث انتقال بیماری و عفونت به انسان می شود. در برخی مواقع فرش ها در ابعاد گسترده ای درگیر نجاست می شوند که می تواند از ورود حیوانات و ریختن ادرار و مدفوع بر روی فرش باشد که در برخی مواقع شست و شوی ان ها و از بین بردن نجاست فرش در منازل امکان پذیر نمی باشد و یا حتی ممکن است پس از شست و شو نجاست به اندازه ی کافی بر طرف نشده باشد به همین دلیل در این شرایط بهترین گزینه قالیشویی ها هستند که لازم است این فرش ها را به قالیشویی سپرد چرا که قالیشویی ها با مواد شوینده های مخصوصی که دارند هر گونه نجسی که بر روی فرش باشد را پاک و رفع می کند و در تمیز ترین حالت به مشتریان تحویل می دهند.

6- شست و شوی انواع فرش با بافتی حساس در قالیشویی

یکی دیگر از خدمات قالی ها شست و شوی انواع فرش های حساس و ماشینی و دستبافت است که همان طور که مشخص است در اکثر منازل فرش های ماشینی و دستبافت مورد استفاده قرار می گیرد و به علت استفاده ی زیاد از این فرش ها طبیعی است که آلوده و کثیف شوند و قالیشویی ها بهترین گزینه برای شست و شوی این فرش های نسبتا حساس می باشند که البته فرش های دستبافت نسبت به فرش های ماشینی حساس تر بوده و شست و شوی آن دقت بیش تری هم می خواهد.

موبوگیفت بهترین راهکار برای خرید گیفت کارت اپل

  • ۱۵:۰۳

بهترین راهکار برای خرید گیفت کارت اپل

انجام پرداخت‌های اینترنتی در اپلیکیشن های بین‌المللی می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد، اما دسترسی شما به محتوایی خاص به آن بستگی دارد. ازاین‌رو لازم است راه‌های مختلفی را برای رفع این محدودیت‌ها امتحان کنید. خرید گیفت کارت اپل یکی از راهکارهایی است که می‌توانید از آن برای دسترسی به محتوای غیر رایگان در پلتفرم‌های مختلف اپل استفاده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کاملی درباره نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اپل به شما ارائه دهیم.

مقالات خواندنی!

گیفت کارت اپل چیست؟

خرید گیفت کارت اپل می‌تواند یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان باشد. بدین ترتیب می‌توانید امکان انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای و دسترسی به محتواهای مختلف در پلفترم های مختلف اپل برای آن‌ها به‌سادگی امکان‌پذیر خواهد بود. به‌طورکلی اپل، دو نوع گیفت کارت ارائه می‌دهد: گیفت کارت آیتونز و گزینه دیگر، گیفت کارت اپ استور می‌باشد. از گیفت کارت آیتونز می‌توانید برای خرید از اپ استور و فروشگاه آیتونز و یا استفاده از آی کلود استفاده کنید و از گیفت کارت اپ استور نیز می‌توانید برای خرید محتواهای جزئی در اپ استور استفاده کنید. اما ویژگی‌های این دو گیفت کارت در یک گیفت کارت به نام گیفت کارت اپل جمع‌آوری شده و می‌تواند در عین سادگی، کاربردهای مختلفی را ارائه دهد.

خرید گیفت کارت اپل

کاربرد گیفت کارت‌های اپل

با خرید گیفت کارت اپل می‌توانید از آن برای انجام انواع خریدها استفاده کنید. از بازی‌های جزئی گرفته تا خرید از فروشگاه اپل، همه و همه با استفاده از گیفت کارت اپل امکان‌پذیر می‌باشد. گیفت کارت اپل می‌تواند یک کارت کاربردی برای کاربران اپل باشد، چراکه با استفاده از آن می‌توانند به مجموعه‌ای غنی از آهنگ‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و انواع محتواهای مختلف  دسترسی داشته و آن‌ها را خریداری کنند. گیفت کارت اپل دارای نوعی اعتبار از پیش ‌پرداخت شده است که بسته به میزان اعتبار می‌تواند برای پرداخت‌های مختلف استفاده شود. پس از اعمال گیفت کارت در حساب اپ استور، اعتبار گیفت کارت در حساب کاربری شما قرار می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

مطالعه نمائید: طراحی سایت با وردپرس

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل را می‌توانید به عنوان هدیه به دوستان خود هدیه بدهید و آن‌ها می‌توانند با استفاده از آن به هر محتوایی که دوست دارند در پلتفرم‌های اپل دسترسی داشته باشند. همچنین خرید گیفت کارت اپل این امکان را ایجاد می‌کند که بتوانید آهنگ‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌ها و کتاب‌های مختلفی را دوست دارید یا به آن‌ها نیاز دارید را با تخفیف‌های ویژه بخرید. علاوه بر این گیفت کارت‌های اپل هیچ تاریخ انقضایی ندارند و این بدین معناست که می‌توانید تا هر زمان که می‌خواهید، به میزان اعتباری که برای گیفت کارت خریداری کرده‌اید، بدون محدودیت زمان از آن استفاده کرده و به محتواهای مختلفی دسترسی داشته باشید.

نحوه خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت

حالا با دانستن مزایای زیاد گیفت کارت اپل و کاربردهای مختلفی که دارد، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که این گیفت کارت‌ها را چگونه و از کجا تهیه کنید. به‌طورکلی دو نوع گیفت کارت فیزیکی و دیجیتالی برای استفاده در پلتفرم‌های مختلف اپل وجود دارد که می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین خریداری کنید. خرید آنلاین گیفت کارت اپل می‌تواند مزایای زیادی را به شما ارائه دهد و گزینه مناسب‌تری نسبت به خرید حضوری باشد. با خرید گیفت کارت اپل به‌صورت آنلاین می‌توانید تا حدود زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کرده و خرید خود را با دقت بیشتری انجام دهید. در این روش نمونه‌های مختلفی برای انتخاب متناسب با نیاز شما وجود دارد و تضمین کیفت گیفت کارت‌های دیجیتالی، نسبت به نمونه‌های فیزیکی بالاتر است. با مراجعه به موبوگیفت به‌راحتی می‌توانید نسبت به خرید گیفت کارت اپل اقدام کنید و از مزایای ویژه آن بهره‌مند شوید. برای خرید گیفت کارت‌های اپل از موبوگیفت تنها لازم است مراحل زیر را دنبال کنید.

  • به فروشگاه موبوگیفت وارد شوید و روی قسمت خرید گیفت کارت کلیک کنید.
  • در این مرحله به صفحه‌ای هدایت خواهید شد، که در آن می‌توانید انواع گیفت کارت‌ها را مشاهده کنید.
  • گزینه گیفت کارت اپل را انتخاب کنید.
  • گیفت کارت اپل را متناسب با نیازهای خود سفارشی کنید.
  • اطلاعات لازم، نظیر ایمیل، شماره تلفن و... را وارد کنید.
  • پس از پرداخت نهایی، خرید شما ثبت شده و گیفت کارت اپل خریداری‌شده، به‌صورت دیجیتالی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و می‌توانید بلافاصله پس از دریافت، از آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنید.

فروشگاه موبوگیفت دارای خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود می‌باشد، به‌طوری‌که ضمن خرید هر گیفت کارت، امتیازاتی به شما تعلق خواهد گرفت که می‌توانید از آن در خریدهای بعدی خود در موبوگیفت استفاده کرده و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید. همچنین پشتیبانان موبوگیفت به‌صورت 24 ساعته، آماده ارائه هرگونه مشاوره در خصوص نحوه خرید و استفاده از انواع گیفت کارت‌ها می‌باشند. از مزایای و ویژگی های طراحی سایت چه می دانید؟

آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت اپل

استفاده از گیفت کارت اپل خریداری ‌شده بسیار آسان است، تنها کافی است کد گیفت کارت را که پس از خرید از طریق ایمیل دریافت کرده‌اید پیدا کنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اپ استور را در دستگاه خود باز کنید.
  • در قسمت بالای صفحه بر روی قسمت ورود به سیستم یا عکس آواتار خود ضربه بزنید.
  • بر روی قسمت Redeem gift card or cod کلیک کنید. اگر این گزینه را پیدا نکردید، لازم است که با اپل آی‌دی خود وارد شوید.
  • در آخر لازم است روی گزینه Done کلیک کنید.

با این کار گیفت کارت اپل به اعتبار شما در حساب کاربری اضافه خواهد شد و می‌توانید با استفاده از و با انجام مراحل زیر پرداخت‌های خود را انجام دهید:

  • برای استفاده از گیفت کارت هنگام خرید برنامه از Apple store ابتدا آنچه قصد خرید آن را دارید به سبد خود اضافه کرده و سپس روی گزینه Checkout کلیک کنید.
  • در این مرحله به دنبال گزینه Apple Account Balance باشید.
  • پس از وارد کردن مقدار موردنظر روی گزینه Apply در گوشه بالا و سمت راست کلیک کنید.
  • اکنون می‌توانید خرید خود را ثبت کنید.

با انجام مراحل بالا، اکنون می‌توانید به‌راحتی از اعتبار موجود در گیفت کارت اپل برای پرداخت‌های خود استفاده کرده و از محتوای موردنظر خود لذت ببرید. در صورت وجود هرگونه ابهام می‌توانید با پشتیبانان موبوگیفت در هر ساعتی از شبانه‌روز، تماس بگیرید.

محصولات دیگر موبوگیفت

با ورود به سامانه متنوع و جذاب موبو گیفت شما با انواع گوناگون گیفت کارت مواجهه می‌ شوید که هر یک از آنان برای یک کاربردی ویژه معرفی شده‌ اند . علاوه بر این ، کارت‌ های هدیه ی مورد نظر دارای مبلغ های گوناگون و ریجن‌ های مختلفی هستند که به منظور خرید بهتر است به آن‌ ها توجه لازم را بکنید . انواع گیفت کارت موجود در موبو گیفت عبارت هستند از:

  • گیفت کارت آمازون

خرید کردن از معروف ترین و بزرگترین فروشگاه آنلاین و اینترنتی دنیا می تواند یک تجربه ی بسیار شیرین برای شما باشد . شما با خرید گیفت کارت آمازون به همه ی تولیدات فیزیکی و الکترونیکی این شرکت دسترسی پیدا خواهید کرد و در کمتر از چند ثانیه می‌ توانید سفارش های خودتان را به ثبت برسانید .

  • گیفت کارت پلی استیشن

اگر اهل بازی‌ های کامپیوتری می باشید و شما می‌ خواهید جدیدترین بازی‌ ها را روی دستگاه کنسول خود داشته باشید ، بهتر است به فکر خرید کردن گیفت کارت پلی استیشن و نیز گیفت کارت پلی استیشن پلاس از سامانه ی موبو گیفت باشید . با این کار، شما این امکان را دارید که بازی‌های آنلاین و گروهی را نیز انجام دهید .

  • گیفت کارت ایکس باکس

گیمر هایی که از دستگاه ایکس باکس برای بازی کامپیوتری و سرگرمی استفاده می‌ کنند ، باید در جستجوی گیفت کارت‌ های ایکس باکس باشند . با داشتن این گیفت کارت‌های هدیه شما می ‎توانید جدیدترین بازی‌ های شرکت مایکروسافت را نیز دانلود کنید و از تمام امکانات غیر رایگانی که دارند استفاده کنید .

خرید کردن گیفت کارت ایکس باکس با تحویل دادن آنی از وب سایت موبو گیفت خیلی آسان می باشد و اتفاقاً آن ها را با کمترین قیمت به کاربران خود عرضه می‌ کنند .

  • گیفت کارت پابجی موبایل

یکی از معروفترین بازی‌ های موبایلی دنیا ، بازی پابجی می باشد که در این چند سال اخیر بسیار پرطرفدار شده است . ولی به منظور فعال کردن برخی از امکانات و آیتم‌ های موجود در این بازی کامپیوتری باید هزینه‌ های آن از راه گیفت کارت پابجی موبایل پرداخت بشود.

  • گیفت کارت گوگل پلی

گوگل پلی نیز یک فروشگاه بسیار بزرگ از نرم‌ افزارو بازی‌ های  کامپیوتری متنوع است که بعضی از آن‌ ها به صورت رایگان بوده و بعضی دیگر نیز به صورت پولی عرضه شده اند . به همین جهت برای خرید کردن آنی گیفت کارت گوگل پلی و پرداخت مبالغ مربوط به آن بهتر است وارد وب سایت موبوگیفت شده و سفارش های خود را به ثبت برسانید .

افراد علاقه‌ مند به موزیک احتمالاً با اسپاتیفای آشنایی نسبتا کاملی دارند . در این پلتفرم چنانچه شما بخواهید یک آلبوم موزیک را خریده یا تهیه کنید می بایست از گیفت کارت اسپاتیفای استفاده کنید . آهنگ های بسیار متنوع و رابط کاربری جذابی که دارد موجب شده که اسپاتیفای طرفداران قابل توجهی را در بین مردم برای خود بدست بیاورد .

جمع بندی

در این مطلب سعی داشتیم به معرفی و نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اپل بپردازیم. امیدواریم مطالب ذکرشده برای شما مفید بوده باشد. در آخر حتماً توجه داشته باشید که گیفت کارت اپل را از مراجع معتبر و مورد اعتماد خریداری کنید تا خریدی رضایت‌بخش را تجربه کرده و کاربردی مطلوب به شما ارائه کند. برای خرید انواع گیفت کارت ازجمله خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کرده و انواع نمونه‌های گیفت کارت را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و در سریع‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام درباره نحوه استفاده و خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به‌صورت شبانه‌روزی از پشتیبانان گیفت کارت، راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

سؤالات متداول درباره خرید گیفت کارت اپل:

  • چگونه موجودی گیفت کارت اپل را بررسی کنیم؟

مطمئناً موجودی گیفت کارت اپل به همان مقداری است که هنگام خرید برای آن انتخاب کرده‌اید و پس از اعمال در حساب کاربری نیز می‌توانید با مراجعه به قیمت تنظیمات و کلیک بر روی نام خود و سپس پرداخت و انتقالات و حساب اپل مشاهده کنید. همچنین در اپ استور نیز با ضربه بر تصویر نمایه خود در گوشه سمت راست می‌توانید موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

  • گیفت کارت‌های اپل تا چه زمانی اعتبار دارند؟

گیفت کارت‌های اپل هیچ تاریخ انقضایی ندارند و تا زمانی که اعتبار آن‌ها به اتمام نرسیده امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد.

  • گیفت کارت‌های اپل را از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید گیفت کارت اپل می‌توانید به موبوگیفت به‌عنوان مرجع معتبر و باتجربه درزمینه فروش گیفت کارت مراجعه کرده و از خدمات ویژه آن بهره‌مند شوید.

  • قیمت گیفت کارت اپل چقدر است؟

گیفت کارت‌های اپل قیمت‌های مختلفی دارند که می‌توانید بسته به نیاز خود، نمونه مناسب را انتخاب نمایید. برای اطلاع دقیق از گیفت کارت‌های اپل، متناسب با نیاز خود می‌توانید به فروشگاه موبوگیفت مراجعه کنید.

معرفی سه عدد از بهترین کتاب‌های حوزه کسب‌و‌کار

  • ۱۰:۰۱

دنیای کسب و کار امروز ما، بدون‌شک جهان استارتاپ‌ها است. مجموعه‌های پویا و بلند پروازی که اگر گام‌های درستی بردارند، روند رشد بسیار سریعی خواهند داشت. از این رو در این مقاله به معرفی چندین کتاب کارا در این حوزه می‌پردازیم.

سایت مقالات جالب تقدیم میکند؛ با ما همراه باشید.

کتاب مشتریان گرسنه

مشتریان من چه کسانی هستند؟ چه می‌خواهند؟ محصول یا خدمات با کدام ویژگی‌ها را خریداری می‌کنند؟ رقبای کسب‌وکار من کدام افراد هستند؟ چه محصول یا خدمتی ارائه می‌دهند؟ چرا اصلاً مشتریان، محصول یا خدمت من را بخرند و محصول رقبا را نه؟

اگر شما نیز به عنوان کارآفرین، مدیر، توسعه دهنده کسب‌وکار، استراتژیست، مسئول دپارتمان تحقیقات بازار یا هر موقعیت کاری دیگری با این پرسش‌ها روبه‌رو هستید؛ نظریه «کارهایی که باید انجام شوند» چارچوب فکری به شما ارائه می‌دهد تا پاسخ این پرسش‌ها را به دست آورید.

کتاب مشتریان گرسنه نشر برآیند با ترجمه صدرا امامی به صورت گام‌به‌گام با شما همراه می‌شود تا با فهم دقیق مشتری، طراحی محصول را بر اساس نظریه کارهایی که باید انجام شوند به بهترین شکل پیش ببرید.

کتاب برند

نظریه «Jobs to Be Done» کمک می کند بتوانید به زاویه دید متفاوتی در کسب و کارتان دست یابید. توانایی توسعه نوآورانه کسب و کار، با تمرکز بر خصوصیات جامعه شناختی مشتری یا ویژگی های محصول به دست نمی آید، بلکه مهم کاری است که مشتری برای پیشرفت خود انجام می دهد. دیگر درست نیست که بازارها را با توجه به ویژگی های محصولات تعریف کنیم. نیازها نیز نمی توانند به خوبی این دسته بندی را انجام دهند، بلکه کار مشتریان، انگیزه ها و شاخص های موفقیت آنها می توانند فضای رقابت و مشتریان را برای شما مشخص کنند. با نظریه «کارهایی که باید انجام شوند» طراحی محصول، توسعه کسب و کار و بازاریابی متحول می شود.

کتاب هر برند یک قصه است

هر برند قصه ای است و صاحبان آن برند‌ها راویان قصه! آنان تصویری از درون کسب‌و‌کار خود به دیگر افراد نشان می دهند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا همه صاحبان کسب‌و‌کار شیوه صحیح قصه‌گویی را بلدند؟ آیا آن ها به تصویری که بر ذهن‌ها برجای می‌گذارند، توجهی دارند؟ آیا قصه‌گویی آنان منجر به ارتباط‌شان با مشتری می‌شود؟

کتاب هر برند یک قصه است اثر دانلد میلر و به ترجمه رسول بابایی و از نشر اطراف، شما را با شیوه‌ای جدید از تعریف قصه برای معرفی دنیای کسب و کار آشنا می‌کند. در دنیایی مملو از حواس‌پرتی‌ها، رد کردن موثر این چنین موانع برای رسیدن به مشتریان توسط صاحبان کسب‌وکار تقریبا غیرممکن شده است. موضوعی که دانلد میلر بارها با آن روبرو شده و تجربه بسیاری دارد. 

کتاب هر برند یه قصه

بخشی از کتاب هر برند یک قصه است:

فرمول‌ها خلاصه بهترین روش‌ها هستند و ما هم دوست‌شان داریم، چون جواب می‌دهند. ما فرمول‌های محشر مدیریتی مثل «رهبری موقعیتیِ کِن بلانچارد» و «فرمول تولید شش سیگما» و «تولید ناب» را در اختیار داریم؛ اما آیا فرمولی برای برقراری ارتباط هم وجود دارد؟ چرا فرمولی نداریم که با آن محصول شرکت‌مان را به شکل مؤثر توضیح دهیم؟
چارچوب استوری‌برند همان فرمولی است که دنبالش هستیم. می‌دانیم جواب می‌دهد چون مردمان دنیا هزاران سال به‌نوعی از این فرمول برای قصه‌گویی بهره برده‌اند. منظورم خلاصه‌ی بهترین روش‌هاست. وقتی پای جلب توجه مردم در میان باشد، این فرمول بیشترین کمک را به ما می‌کند.

با دانستن این فرمول‌ها، می‌توانیم مسیر بیشتر قصه‌ها را پیش‌بینی کنیم. من به‌قدری آن‌ها را خوب می‌شناسم که همسرم دوست ندارد با هم به سینما برویم، چون می‌داند بعضی وقت‌ها ممکن است دم گوشش بگویم «این یارو سی‌ویک دقیقهٔ دیگه می‌میره!» فرمول‌های قصه،‌ مسیرهای نخ‌نما را برای مغز فاش می‌کنند و ما هم اگر بخواهیم در کارمان دوام بیاوریم، باید محصولات‌مان را در همین مسیر قرار بدهیم.

اگر قصد دارید این کتاب را تا آخر بخوانید، باید به شما هشدار بدهم که پس از خواندن آن دیگر نمی‌توانید فیلم ببینید. منظورم این است که این چیزها واقعاً فرمول دارند. پیش‌بینی‌پذیر هستند. البته این پیش‌بینی‌پذیر بودن هم دلیلی دارد. قصه‌گوها دریافته‌اند که چطور توجه مخاطب را ساعت‌ها به خود جلب کنند. خبر خوب این‌که این فرمول‌ها در رشد کسب‌وکار به همان خوبی جواب می‌دهند که در سرگرم کردن مخاطب.

کتاب خون نحس

خون نحس گزارشی عمیق از سقوط هیجان‌انگیز استارت‌آپ بیوتکنولوژی چند صدمیلیارد دلاری شرکت ترانوس آمریکا است. به گفته این کتاب شرکت ترانوس در سال 2003، با هدف ایجاد تغییر بنیادین در آزمایش خون آغاز به کار کرده و در ظرف 10 سال چنان پیشرفت می‌کند که ارزش این استارت‌آپ از اوبر و اسپاتیفای هم پیشی می‌گیرد! اما آیا داستان به همین‌جا ختم می شود؟

جان کریرو، خبرنگار برنده دو جایزه پولیتزر وال استریت ژورنال، بر اساس یافته‌های خود بر اساس صدها مصاحبه با افراد داخل و خارج از شرکت، جزئیات پیچیده پشت نابودی شرکت ترانوس و خالق آن، الیزابت هلمز را بررسی می‌کند. شرکت ترانوس در سال 2003 وقتی که خانم هولمز فقط 19 سال سن داشت تاسیس شد. شهرت این شرکت مربوط به سیستم آزمایش خون انقلابی آن بود که تشخیص همه چیز از کلسترول بالا گرفته تا هپاتیت C و سرطان را تنها با استفاده از یک قطره خون تبلیغ می کرد.

در حالی که شرکت ترانوس 9 میلیارد دلار از طریق یک سری ادعاهای جعلی و ده ها سرمایه گذار خصوصی جمع آوری کرده بود، ارزش خالص آن چند سال پیش توجه خبرنگار معروف، جان کریرو را به خود جلب کرد. گزارش‌‌های روشنگر او در مورد نتایج آزمایش نادرست، باطل یا تصحیح شده شرکت، و همچنین از دست دادن شراکت عمده خرده فروشی با وال‌ گرینز و سِیف وِی، ترانوس را از رادار فناوری خارج کرد و آن را به طور جبران ناپذیری ویران کرد.

جان کریرو در کتاب خون نحس تاریخچه هولمز را به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی نامحبوب و بعداً دانشجوی ترک تحصیلی از دانشگاه استنفورد، تمرکز هولمز بر دید اولیه اش از تجهیزات تخصصی خون خوانی، تکامل سریع ترانوس، و شک و تردید اولیه در مورد کارایی و قابلیت اطمینان دستگاه، مورد بررسی قرار می دهد. توضیحات و شهادت‌های یکپارچه کارمندان به‌ طور مؤثری از روایت لعنت‌آمیز و منفی کریرو حمایت می‌کند و هلمز را به‌عنوان یک رهبر جوان قدرت طلب و حریص که سرمایه‌گذاران ریسک پذیر را با ادعاهای واهی جذب می‌کند، بدنام و بی اعتبار می‌کند.

 

کارمندان سابق ترانوس، هولمز را به عنوان یک رهبر مستبد و ظالم معرفی می کنند که خواستار وفاداری بود و به سرعت کسانی را که احساس می کرد وفاداری کامل نداشتند، اخراج می کرد. کریرو به طرز درخشانی ملودرام بین‌فردی، برنامه‌های پنهان، ارائه های شرم‌آور، خویشاوندی و انبوهی از توهمات و دروغ‌ها را به تصویر می‌کشد که اعتبار شرکت را بیشتر شکافت و رشد آن را متوقف کرد. اخیراً، کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ترانوس و هولمز را به کلاهبرداری متهم کرد، اگرچه او هنوز هم دستگاه خود را به عنوان ابزاری که دقت و اهمیت بیشتری دارد تبلیغ می کند.

کتاب خون نحس، بهترین کتاب سال 2018 به انتخاب اِن‌پی‌آر، نیویورک تایمز، وال‌استریت ژورنال، واشنگتن‌پست و جزو بیست کتاب پُرفروش آمازون در سال 2019 است. این کتاب از توصیه های ویژه بیل گیتس و ده‌ها فرد موثر دیگر در فضای آنلاین نیز بوده است.

کتاب‌های معرفی شده فوق از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه کسب‌وکار می‌باشند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را از تمامی سایت‌های فروشگاه آنلاین کتاب تهیه نمایید و در بیزینس خود از آن به بهترین نحوه بهره‌مند شوید.
 

نوشیدنی های مفید در هنگام کتاب خواندن

  • ۱۲:۵۹

کتاب همواره نقش مهمی را در زندگی انسان ایفا می کند. همان طور که می دانید انسان ها از کتاب خواندن هدف های مختلفی دارند؛ بنابراین برخی افراد به خاطر تحصیل کتاب می خوانند و عده ای نیز به واسطه شغل خود به کتاب خواندن می پردازند. البته برخی نیز برای گذراندن اوقات فراغت به کتاب خواندن روی می آورند. به طور کلی کتاب خواندن با هر هدفی که دنبال شود مزیت ها و منفعت های زیادی را به دنبال خواهد داشت. برای این که از خواندن کتاب لذت ببرید و خستگی شما را از خواندن و مطالعه کتب باز ندارد، می توانید در حین کتاب خواندن از نوشیدنی های مختلف استفاده کنید. در این مطلب سعی داریم شما را با نوشیدنی های مفید در هنگام کتاب خواندن آشنا کنیم.

سایت مقالات جالب و خواندنی به شما خوش آمد می گوید!!

معرفی نوشیدنی های مهم

نوشیدنی های زیادی وجود دارند که استفاده از هر کدام از آن ها در هنگام درس خواندن از خواص فراوان آن برای تقویت حافظه بهره مند شد. چند مورد از نوشیدنی هایی که هنگام کتاب خواندن مفید است عبارتند از:

  • آب پرتقال: همان طور که می دانید آب پرتقال منبع ویتامینCو برای تقویت حافظه بسیار تاثیر گذار خواهد بود. استفاده از این نوشیدنی در هنگام کتاب خواندن به افراد به خصوص کودکان توصیه می شود؛ بنابراین با مصرف آن مغز عملکرد بهتری خواهد داشت.
  • آب سیب، چغندر قرمز و هویج: ترکیب سه نوشیدنی فوق العاده مفید که سرشار از آنتی اکسیدان، انواع ویتامین ها و مواد معدنی است مغز را تحت تاثیر قرار می دهد. هر سه نوشیدنی از خواص فراوانی برخوردار هستند که باعث می شود مغز عملکرد مناسبی به نمایش بگذارد. پس با این تفاسیر ترکیب این سه نوشیدنی و مصرف آن برای کتاب خواندن به خصوص شب های امتحان بسیار مفید است.
  • نوشیدن چای: یکی از نوشیدنی های محبوب که هنگام کتاب خواندن مناسب و مفید خواهد بود چای سبز است؛ می توان گفت این نوشیدنی گرم بهترین نوشیدنی است که هنگام کتاب خواندن به کاهش استرس کمک می کند. پس اگر می خواهید مدت زمان زیادی را صرف مطالعه و کتاب خواندن کنید برای رفع خستگی و غلبه بر خواب آلودگی یک فنجان چای گزینه مناسبی خواهد بود؛ چرا که مصرف این چای شگفت انگیز موجب نشاط و شادابی شما خواهد شد.
  • مصرف قهوه: قهوه یکی دیگر از نوشیدنی های محبوب و لذت بخش است که به شما کمک خواهد کرد تا با قدرت و نشاط بیشتری به کتاب خواندن بپردازید. مصرف این محرک طبیعی و ملایم باعث می شود ظرفیت و توانایی مطالعه در شما بالا برود و اثر کاملا مطلوبی روی شما خواهد گذاشت.

نوشیدنی های مفید برای مطالعه

معرفی دستگاه آبمیوه گیری و نکات ویژه

از آن جا که استفاده و مصرف آبمیوه هنگام درس خواندن در تقویت سیستم بدن و نشاط و شادی شما بسیار موثر است، یکی از بهترین راه های مصرف آبمیوه این است که آن را به صورت طبیعی و تازه استفاده کنید. برای این کار می توانید از دستگاه آبمیوه گیری استفاده کنید؛ این دستگاه در سریع ترین زمان می تواند آب انواع میوه های تازه را به صورت کاملا بهداشتی و طبیعی بگیرد.

 در هنگام خرید آبمیوه گیری باید به برخی نکات ویژه که شامل موتور، قطعات مختلف، برند و کارایی آن است توجه داشته باشد. دستگاه آبمیوه گیری در مدل های مختلف برای آبگیری انواع میوه از جمله آب پرتقال، انار، سیب و ... کاربرد دارد.

معرفی دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز

همان طور که بیان شد قهوه یکی از نوشیدنی های پر طرفدار در بین افراد است که البته این نوشیدنی هنگام کتاب خواندن بسیار لذت بخش خواهد بود. این نوشیدنی را به روش های مختلف می توان دم کرد؛ یکی از بهترین روش های دم کردن قهوه استفاده از دستگاه های قهوه ساز یا اسپرسو ساز است. این دستگاه در مدت زمان کمی قهوه را آماده می کند و کار کردن با آن نیز بسیار ساده خواهد بود. دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز در انواع و مدل های مختلف وجود دارند که باید در هنگام خرید دستگاه اسپرسو ساز و قهوه ساز به ان توجه نمود، اما به صورت کلی به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم می‌شوند.

مقاله: چک لیست سئو را مطالعه نمائید!

معرفی دستگاه چای ساز

از آن جا که چای به عنوان یک نوشیدنی محبوب در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، حتی در زمان کتاب خواندن نوشیدن چای بسیار لذت بخش و دلنشین خواهد بود. امروزه با توجه به زندگی های مدرن روش های سنتی دم کردن چای جای خود را به روش های مدرن تر داده اند و اغلب افراد چای را با استفاده از چای ساز دم می کنند.

 هنگام خرید چای ساز به یاد داشته باشید که در انواع مختلف وجود دارند که معمولا بدنه آن ها از جنس شیشه ای، فلزی یا پلاستیکی است. چای ساز ها با توجه به نوع و مدل آن ها قابلیت های مختلفی دارند که از جمله ویژگی های آن  می توان به تایمر، قطع کن خود کار و حالت گرم نگه دار آب اشاره کرد.

نوشیدنی های مفید هنگام کتاب خواندن

رابطه نوشیدنی با کتاب

به طور معمول افراد هنگام خواندن کتاب از نوشیدنی های مختلف استفاده می کنند. بسته به ذائقه یا شرایط آب و هوایی هنگام کتاب خواندن می توان از نوشیدنی های سرد یا گرم استفاده کرد. همان طور که می دانید رابطه خوبی میان نوشیدنی و کتاب وجود دارد؛ چرا که کتاب خواندن و مصرف نوشیدنی ها هر کدام به صورت جداگانه فواید زیادی خواهد داشت.

مطالعه کنید: راهکارهای عملی برای مقابله با گرد و خاک.

 

بنابراین اگر هر دو کار را همزمان انجام دهید، به قول معروف با یک تیر دو نشان خواهید زد و به طور همزمان از فواید استفاده از آن ها برخوردار خواهید شد. مصرف نوشیدنی های مختلف در کنار کتاب خواندن یا مطالعه بسیار لذت بخش است و در موارد زیر به شما کمک می کند.

احساس آرامش: معمولا برخی افراد به دلیل تحصیل یا شغل خود به ناچار زمان زیادی را صرف کتاب خواندن می کنند؛ این کار به مرور خسته کننده و آزار دهنده خواهد بود. استفاده از نوشیدنی هنگام کتاب خواندن موجب رفع استرس و خستگی می شود؛ در نتیجه احساس آرامش و راحتی را در شما به وجود می آورد.

  1. تقویت سیستم ایمنی و حافظه: همان طور که می دانید کتاب خواندن موجب فعال بودن ذهن می شود و در کنار آن مصرف نوشیدنی برای بدن بسیار مفید است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد؛ بنابراین هنگام مطالعه و کتاب خواندن استفاده از نوشیدنی های مختلف مخصوصا برای کودکان و نوجوانان توصیه می شود.
  2. ایجاد شادی و نشاط: گاهی به دلیل این که زمان زیادی را صرف کتاب خواندن می کنید دچار ضعف و کسلی می شوید؛ در چنین مواردی می توانید هنگام کتاب خواندن از نوشیدنی های مختلف استفاده کنید؛ چرا که موجب شادی و نشاط خواهد شد و دیگر احساس کسل بودن در شما به وجود نمی آید.

نوشیدنی

نتیجه گیری

کتاب خواندن با هر هدف و قصدی که باشد معمولا در بلند مدت موجب خواهد شد؛ بنابراین می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را هنگام خواندن کتاب استفاده کنید و علاوه بر سیستم ایمنی بدن و حافظه، روحیه خود را نیز تقویت کنید. در این مطلب به معرفی نوشیدنی های مفید هنگام کتاب خواندن پرداختیم و مصرف نوشیدنی های مختلف و متنوع را هنگام مطالعه یا کتاب خواندن به شما توصیه می کنیم.

 

منبع : بنان شاپ مرجع لوازم خانگی و خرید از بانه

درمان غلظت خون با زالو درمانی

  • ۱۴:۰۸

در حال حاضر و با تغییراتی که در نوع تغذیه افراد ایجاد شده است، هموگلوبین خون بسیاری از افراد افزایش یافته و همین موضوع سبب غلیظ شدن خون آنها می شود. در ادامه غلیظ شدن خون، عبور آن از رگ ها نیز سخت می شود و در بسیاری از موارد عبور خون از رگ ها با مشکلات بسیاری روبه رو خواهد بود.

با نادیده گرفتن غلظت خون به طور حتم عروق کوچک خونی افراد مسدود می شود و سلامتی او به خطر می افتد. بنابراین توصیه می کنیم با مشاهده اولین و جزئی ترین علائم غلیظ شدن خون خود در جهت درمان غلظت خون دست به کار شوید. در ضمن باید علائم این عارضه را جدی بگیرید.

اخبار روز علمی را بخوانید!!

غلظت خون چیست؟

غلظت خون در واقع از بروز غلظت پلاسما حاصل خواهد شد. با مصرف آنتی بیوتیک ها غلظت خون شما تحت تاثیر قرار می گیرد. به عبارت دیگر زمانی که گلبول های قرمز خون شما افزایش پیدا می کنند، در واقع شما دچار غلظت خون می شوید.

 در صورتی که میزان هموگلوبین بدن افراد بیش از میزان استاندارد ارزیابی شود، به طور قطع غلظت خون را نشان می دهد. در نظر داشته باشید میزان غلظت خون و جمع شدن هموگلبین در افراد با سن و جنسیت مختلف، متفاوت است از این رو نمی توان یک عدد مشخص و استاندارد برای میزان غلظت خون طبیعی در نظر بگیریم.

 ناگفته نماند این عارضه بیشتر در مردان وجود دارد زیرا گلبول های قرمز مردان بیشتر از خانم ها است. در ضمن نوزادانی که تازه متولد شده اند نسبت به بزرگسالان گلبول های قرمز بیشتری دارند. با بروز این عارضه جریان خون در رگ های بدن کند می شود و گاهی نیز لخته های خونی به وجود می آیند.

Description: ghelzt1.jpg

 به خاطر داشته باشید خون تیره به معنای غلیظ بودن خون نیست زیرا گاهی خون رنگ روشن غلظت بیشتری نسبت به خون تیره دارد.

دلایل بروز غلظت خون

توجه داشته باشید تشخیص میزان غلظت خون با چشم و تنها با نگاه کردن به خون امکان پذیر نیست بلکه باید از حضور یک متخصص و فرد حرفه ای استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان غلظت خون می توانید به سایت پذیرش 24 سر بزنید و روش های درمانی آنها را به کار گیرید.

همان طور که گفتیم خون تیره به معنای غلظت بیشتر آن نیست، بلکه اگر به خون اکسیژن کافی نرسد خون به طور قطع تیره می شود. همان طور که گفتیم با افزایش هموگلبین در خون افراد، آنها به این بیماری دچار شده اند.

 البته باید گفت این بیماری بیشتر در افرادی که بالای 40 سال زندگی کرده اند، رخ می دهد. غلظت خون می تواند با دلایل مختلفی ایجاد شود  برای مثال ممکن است غلظت خون آنها ارثی و مادرزادی باشد. اما با وجود همه این توضیحات بیماری های ریوی و قلبی را باید جدی گرفت و خیلی زود برای درمان آن دست به کار شد.

پیش از این نیز گفتیم با کمبود اکسیژن خون شما تیره می شود، در ادامه چند مورد از دلایل این عارضه را نام می بریم:

  • تحریک مغز استخوان به منظور تحریک بیشتر گلبول های قرمز
  • کمبود اکسیژن
  • بروز بیش از حد استرس و تنش که باعث ترشح بیشتر آدرنالین و ایجاد انقباضات عروقی می شود
  • اسهال های شدید و تعرق بیش از حد بدن
  • سیگار کشیدن که باعث عدم رسیدن اکسیژن به بدن شما می شود
  • برخی بیماری ها همانند مریضی مغز استخوان، تومورهای کبدی یا کلیوی، تومورهای مخچه ای، کیست های کلیه، سنگ کلیه، و مشکل داشتن در مجاری ادراری

علائم بیماری غلظت خون

اکنون که با بیماری غلظت خون آشنا شدید و فهمیدید این عارضه بیشتر در بین چه افرادی رخ می دهد، نوبت به بررسی علائم این بیماری می رسد. برای استفاده از داروهای مناسب و رفع یا درمان این بیماری بهتر است جوانب احتیاط را به عمل آورید و از کمک متخصصان برجسته این حوزه یاری بگیرید.

ارزیابی و تشخیص میزان غلظت خون افراد کار سختی نیست ولی فراموش نکنید علائم این بیماری در برخی افراد به هیچ وجه دیده نمی شود. به طور کلی عدم استعمال سیگار و مصرف مایعات به مقدار زیاد می تواند جزء درمان های ساده و خانگی این بیماری باشد. در ادامه علائم غلظت خون را برای شما نام می بریم:

  • ضعف و بی حالی
  • اختلالات بینایی
  • تنگی نفس
  • خارش های پوستی
  • قرمزی صورت
  • قرمزی رگ های درون چشم
  • بزرگ شدن کبد و طحال

روش های درمانی غلظت خون

بعد از شناخت بیماری غلظت خون و پس از اینکه تشخیص دادید این بیماری در بدن شما وجود دارد بهتر است خیلی سریع و قبل از توسعه بیشتر آن برای درمان غلظت خون دست به کار شوید.

فراموش نکنید غلظت خون مسئله ای فراتر از تیرگی یا روشنی خون است، در صورتی که به این بیماری توجه نکنید، به طور حتم دچار دردسر می شوید. برای مثال توسعه غلظت خون باعث می شود حرکت خون در رگ ها و البته قلب شما کند شود و کم کم ماهیچه های شما دچار گرفتگی شوند.

در برخی موارد غلظت خون حتی منجر به سکته مغزی می شود. در ضمن با بیشتر شدن غلظت خون ممکن است شما دچار خونریزی بینی شوید. بنابراین قصد داریم در ادامه 2 روش درمان این بیماری را برای شما توضیح دهیم.

مصرف زیاد سیر

بدون شک می دانید که مواد ارگانیک و طبیعی همیشه بهتر از مواد شیمیایی هستند. سیر نیز یکی از همین داروهای طبیعی مفید است که مصرف زیاد آن می تواند مانع از غلظت خون شود. به زبان ساده سیر خاصیت رقیق کنندگی خون دارد از این رو مصرف روزانه آن باعث می شود خون شما به هیچ وجه لخته نشود.

زالو درمانی

یکی از شیوه های درمانی سنتی بیماری غلظت خون، زالو درمانی است. برای این کار باید به سراغ متخصصان حرفه ای طب سنتی بروید و از آنها بخواهید بعد از تشخیص سطح غلظت خون شما، از زالو درمانی استفاده کنند. طی این شیوه چند زالو بر روی پوست گذاشته می شوند و در ادامه زالو شروع به مکیدن خون می کند.

Description: زالوی-پزشکی-و-زالو-درمانی-برای-درمان-بیماری.jpg

با این کار در واقع خون شما رقیق می شود. ناگفته نماند زالو در بزاق خود ماده ای ضد انعقاد خون دارد که هیرودین نامیده می شود. با ترشح این ماده و مکیدن خون فرد بیمار، کم کم خون او رقیق می شود و بیماری فرد بهبود می یابد. می توان گفت بهترین روش سنتی برای رفع غلظت خون زالو درمانی است.

sitemap.xml

در صورتی که به غلظت خون دچار هستید، بیماری خود را جدی بگیرید و همین حالا برای درمان آن اقدام کنید. توصیه می کنیم در ابتدا به سراغ متخصصان بروید و از آنها بخواهید شما را راهنمایی کنند. توجه داشته باشید زالو درمانی تا حد زیادی می تواند این بیماری شما را در همین لحظه از بین ببرد بدین ترتیب سعی کنید زالو درمانی را برای درمان غلظت خون خود انتخاب کنید.

 

راهکارهای عملی برای مقابله با گرد و خاک

  • ۰۹:۲۰

گردگیری و تمیز کردن گرد و غبار از لوازم و سطوح خانه یکی از دغدغه‌های اساسی و  از سخت‌ترین کارهای منزل است. تمیز کردن هر روزه گرد و غبار از سطوح مختلف کاری طاقت فرساست و در عین حال ممکن است موجب آلرژی در افراد شود. زدودن گرد و غبار از خانه نه تنها به نظافت و تمیزی منزل ارتباط دارد بلکه با سلامتی افراد نیز رابطه مستقیم دارد مخصوصا اگر در خانه کودک یا  فرد دارای آلرژی یا بیماری‌های تنفسی دارید باید به خوبی از اهمیت و سختی آن آگاهی داشته باشید.

جالب و خواندنی!!

از آنجایی که نظافت هر روز گرد و غبار کار دشواری است بنابراین برای حل این مشکل در ابتدا باید با بررسی عوامل مختلف و برطرف کردن نواقص برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه اقدام کنید تا مجبور نباشید هر روز برای گردگیری اقدام کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا راه‌های جلوگیری از ورود گرد و غبار را با هم بررسی کنیم.

پنجره

راه‌های جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

عوامل مختلفی می‌تواند موجب ورود گرد و غبار به خانه شود شما در ابتدا باید بررسی کنید که کدام نقاط منزل شما دارای درز‌هایی است که ورود گرد و غبار را تسهیل می‌کند و با پوشاندن این درز‌ها تا حدود زیادی در جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه موفق خواهید بود. در اکثر موافق درز بین در و یا پنجره باعث عبور بیشترین میزان گرد و غبار می ‍شود.

بخوانید:  اصول تمیز کردن کفش چرم بدون استفاده از واکس

ایجاد تهویه مناسب

یکی از عوامل وجود گرد و خاک زیاد تهویه نامناسب فضاست. مکان‌هایی که محیط بسته‌ای دارند بیشتر دچار گرد و غبار می‌شوند بنابراین در قدم اول برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه از تهویه مناسب خانه اطمینان حاصل کنید. استفاده از دستگاه تهویه هوا می‌تواند به شما در این امر یاری برساند.

بستن پنجره‌ها در روزهای بادی و طوفانی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه

در روزهایی که هوا طوفانی است یا باد شدید می‌وزد باز بودن پنجره باعث ورود میزان زیادی گرد و غبار به منزل می‌شود پس در چنین زمان‌هایی از بسته بودن در و پنجره اطمینان حاصل کنید. هرچند باید بدانید پنجره‌های قدیمی که درزهای زیادی دارند حتی در هنگام بسته بودن نیز در جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه به درستی عمل نمی‌کنند.

استفاده از پادری و عوض کردن محل جاکفشی

کفش‌ها گرد و غبار زیادی با خود به همراه دارند و ورود با کفش به منزل می‌تواند گرد و غبار را وارد خانه کند بنابراین حتما در مقابل در ورودی از پادری استفاده کنید تا گرد و غبار به منزل وارد نشود درضمن بهتر است برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه جاکفشی و محل نگهداری کفش‌ها در فضای داخلی خانه نباشد.

پنجره

بستن تمام درزها برای جلوگیری از ورود گرد و غبار

تمام فضای خانه را برای یافتن درزهای ورود گرد و غبار بررسی و آن‌ها را مسدود کنید. این درزها می‌تواند شامل کانال کولر و دریچه آن، درزهای کنار در و پنجره و .. باشد. بستن این درز‌ها تا میزان زیادی مشکل شما را برطرف می‌کند هرچند ممکن است پوشاندن درز در و پنجره کار دشواری باشد اما در ادامه راهکاری برای این مشکل نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

مطالعه نمائید: تعمیرات لپ تاپ اپل (امداد کامپیوتر)

استفاده از پرده‌های ضخیم برای پنجره

استفاده از پرده‌های ضخیم برای پنجره‌ها به ویژه پنجره‌های بزرگ می‌تواند به جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه موثر باشد هرچند ممکن است استفاده از پرده ضخیم آن هم در تمام ساعات روز خوشایند نباشد.

استفاده از پنجره یو پی وی سی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه بستن پنجره‌ها و پوشاندن درز‌های آن است اما این کار به راحتی ممکن نیست و دردسر‌های زیادی به همراه دارد مخصوصا اگر پنجره‌ها قدیمی باشند و باعث ورود حجم زیادی از گرد و غبار به خانه شوند. یکی از مهم‌ترین راهکارهای حل این مشکل استفاده پنجره یو پی وی سی  است. پنجره‌ یو پی وی سی به طور کامل به شما در جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه می‌کند. این نوع پنجره‌های یو پی وی سی به شکلی طراحی و تولید می‌شوند که کوچکترین درز و راه نفوذی برای ورود گرد و غبار و یا هدررفت انرژی ندارند.

استفاده از در و پنجره یو پی وی سی در خانه میزان ورود گرد و غبار را به حداقل می‌رساند و دیگر نیاز به گردگیری هر روزه سطوح نیست. حتی اگر در نزدیکی منزل شما ساخت و ساز ساختمانی وجود داشته باشد با استفاده از پنجره یو پی وی سی گرد و غبار ساخت و ساز به هیچ عنوان وارد خانه نمی‌شود و از این بابت آسوده خاطر خواهید بود.

از آن جایی که در و پنجره یو پی وی سی در ابعاد و طرح‌های مختلف قابل سفارش است به راحتی می‌توانید متناسب با فضای خود از پنجره یو پی وی سی استفاده کنید. همچین در و پنجره یو پی وی سی بدون هیچ مشکل و دردسری قابل تعویض با پنجره‌های قدیمی است و به راحتی می‌توانید بدون هیچ بنایی یا تغییری پنجره یو پی وی سی را با پنجره قدیمی خود تعویض کنید.

پنجره پی وی سی

پنجره یو پی وی سی چگونه از ورود گرد و غبار به خانه جلوگیری می‌کند؟

پنجره یو پی وی سی اگر دارای پروفیل‌هایی با کیفیت بالا و همچین یراق‌آلات با کیفیت باشد از ورود گرد و غبار به راحتی جلوگیری می‌کند. پنجره یو پی وی سی دارای لاستیک‌های درزبندی و آب‌بندی است که نقش مهمی در عایق بودن پنجره و جلوگیری از ورود گرد و غبار به خانه دارد.

البته باید در نظر داشته باشید کیفیت مناسب پنجره یو پی وی سی و همچنین نصب درست و رگلاژ اصولی پنجره در جلوگیری از ورود گرد و غبار و عایق بودن پنجره بسیار اهمیت دارد و باید به آن توجه شود بنابراین در انتخاب شرکتی که پنجره یو پی وی سی را از آن تهیه می‌کنید دقت کنید و از کیفیت ساخت و نصب پنجره یو پی وی سی اطمینان حاصل کنید تا از عملکرد مناسب پنجره یو پی وی سی بهره‌مند شوید.

 

چک لیست سئو قبل از انتشار پست یا مطلب

  • ۱۲:۲۵

چک لیست سئو قبل از انتشار

چک لیست سئو قبل از انتشار سایت خود، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید:

چک لیست سئو

  • عنوان سایت را اضافه کنید - حتی اگر از یک لوگو استفاده می کنید، باید عنوان سایت را اضافه کنید ، زیرا ممکن است متن توسط موتورهای جستجو نمایه شود. توصیه می کنیم عنوان را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید و یک یا چند کلمه کلیدی را وارد کنید.
  • توضیحات سایت اضافه کنید - یک توضیح کوتاه (50-300 کاراکتر)، مرتبط و قابل خواندن از سایت خود به توضیحات سئو سایت خود اضافه کنید این متن ممکن است در زیر عنوان سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود، بسته به آنچه بازدیدکنندگان شما جستجو می کنند.
  • مکان خود را اضافه کنید - اگر Google و مشتریان شما بتوانند موقعیت مکانی شما را ببینند، سایت شما شانس بیشتری برای نمایش در جستجوهای منطقه شما دارد. اگر کسب و کاری با موقعیت فیزیکی دارید، توصیه می کنیم صفحه تماس با ما را با آدرس و نقشه خود ایجاد کنید.

 

چک لیست سئو: چگونه نتایج خود را بهبود ببخشید

  • ساختار سایت تمیزی داشته باشید. ...
  • محتوای قابل توجهی را ارائه دهید. ...
  • از برچسب های عنوان مرتبط استفاده کنید. ...
  • برچسب های alt را اضافه کنید. ...
  • بهینه سازی برای موبایل ...
  • زمان بارگذاری سریع را فعال کنید. ...
  • Google Search Console و Analytics را نصب کنید. ...
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت و URL شما ایمن هستند.

چک لیست مبانی سئو · چک لیست سئو روی صفحه · چک لیست سئو فنی

چک لیست سئو وردپرس · سئوی درون صفحه · سئو فنی · کلمات کلیدی رقبا

5 فاکتور سئو چیست؟

  • 5 فاکتور برتر SEO در صفحه
  • فاکتور 1 سئو در صفحه - تحقیق کلمات کلیدی: ...
  • On Page SEO Factor 2 – بهینه سازی URL: ...
  • On Page SEO Factor 3 – Meta Tags: ...
  • فاکتور 4 سئوی صفحه - برچسب های سرصفحه: ...
  • فاکتور 5 SEO در صفحه - بهینه سازی محتوا:

پیشرفته ترین چک لیست سئو چیست؟

چک لیست فنی سئو

  • مطمئن شوید که از HTTPS استفاده می کنید. ...
  • نسخه های تکراری سایت خود را در فهرست گوگل بررسی کنید. ...
  • خطاهای Crawl را پیدا و رفع کنید. ...
  • سرعت سایت خود را بهبود بخشید ...
  • لینک های شکسته داخلی و خارجی را برطرف کنید. ...
  • پیوندهای HTTP را در صفحات HTTPS پیدا و رفع کنید. ...
  • مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است.

4 مرحله سئو چیست؟

مراحل کمپین های سئوی ما:

  • فاز 1 - نصب، ارزیابی سایت، توسعه استراتژی.
  • فاز 2 - بهینه سازی در محل.
  • فاز 3 - بهینه سازی خارج از سایت، ارسال استناد و پاکسازی.
  • فاز 4 – سئوی در حال انجام و پیشرفته: لینک سازی، ردیابی، به روز رسانی.

3 رکن سئو چیست؟

در عوض، سئو توسط سه ستون مختلف پشتیبانی می‌شود: کشف، ارتباط و اعتبار . اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما این سه مفهوم سئو آینده آینده را در ذهن نگه می دارد، و شما یک استراتژی بازاریابی محتوا خواهید داشت که جایگاه شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش می دهد.

  • مکان خود را به صورت آنلاین منتشر کنید - فهرست های آنلاین را برای مکان فیزیکی کسب و کارتان، مناطق خدماتی و ساعات کار ایجاد و مدیریت کنید. اگر قبلاً فهرستی از «Google برای کسب‌وکار من» دارید، آن را به سایت خود متصل کنید و اطلاعات خود را از طریق Squarespace مدیریت کنید.
  • اتصال یک دامنه سفارشی - استفاده از یک دامنه سفارشی (به جای URL داخلی .squarespace.com) برند شما را تقویت می کند و پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه در نتایج جستجو آسان تر می کند.
  • اتصال به رسانه‌های اجتماعی - اشتراک‌گذاری اجتماعی را تنظیم کنید تا به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود پیوند داده شود، محتوایی را که منتشر می‌کنید فشار دهید و افراد را تشویق کنید تا صفحات شما را به اشتراک بگذارند.
  • یک نماد مرورگر اضافه کنید - نماد مرورگر یا فاویکون سایت شما به برند سایت شما قابل مشاهده است. این نماد ممکن است در نتایج جستجو، برگه های مرورگر و جاهای دیگر در وب ظاهر شود.
  • افزودن تصاویر اشتراک گذاری اجتماعی - تصاویر اشتراک گذاری اجتماعی زمانی که شما یا شخص دیگری سایت خود را به اشتراک می گذارید در رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند. یکی برای نمایش کل سایت خود اضافه کنید، یکی برای هر صفحه به صورت جداگانه، و یکی برای سئو پست وبلاگ، محصول و رویداد.
  • توضیحات SEO را اضافه کنید - اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در سایت شما دارای توضیحات سئو منحصر به فرد است . متن باید کوتاه و قابل خواندن (50-300 کاراکتر) باشد و محتوای صفحه را توصیف کند. همچنین می‌توانید توضیحات سئو را به پست‌های وبلاگ، محصولات و رویدادها اضافه کنید.
  • صفحه و قالب‌های عنوان خود را بررسی کنید - نحوه نمایش عناوین صفحه خود را در برگه‌های مرورگر، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و نتایج موتورهای جستجو کنترل کنید. می توانید این مورد را برای عنوان صفحه، صفحه اصلی و موارد مجموعه (مانند پست های وبلاگ یا محصولات) تنظیم کنید.
  • یک صفحه سفارشی 404 ایجاد کنید - صفحه 404 را با پیوندهایی به برخی از مناطق محبوب یا مهم سایت خود سفارشی کنید. این کار بازدیدکنندگانی را که با یک لینک شکسته مواجه می‌شوند تشویق می‌کند تا در سایت شما بمانند، نه اینکه فوراً به نتایج جستجو برگردند.
  • فرمت URL پست وبلاگ خود را انتخاب کنید - اگر وبلاگ نویسی می کنید، نحوه ایجاد خودکار URL های پست وبلاگ خود را انتخاب کنید در حالی که می‌توانید هر گزینه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با نیازتان باشد، توصیه می‌کنیم همیشه عنوان پست را وارد کنید.
  • بررسی slugs URL - بهتر است URL هایی داشته باشید که محتوای صفحه را منعکس کنند. اگر یک پست وبلاگ، محصول یا رویدادی را قبل از اضافه کردن عنوان ذخیره کنید، URL Slug یک رشته تصادفی از کاراکترها خواهد بود. اسلاگ ها را برای هر صفحه و آیتم در سایت خود بررسی کنید و مواردی را که از کلمات واقعی استفاده نمی کنند ، تغییر دهید .
  • اطمینان حاصل کنید که SSL فعال است - تأیید کنید که پانل SSL شما روی تنظیمات ایمن تنظیم شده است. سایت های بدون SSL ممکن است جریمه شوند.
  • محتوای خود را مرور کنید - مطمئن شوید که بهترین شیوه های محتوای ما را برای همه صفحات سایت خود دنبال کرده اید.

سفارش پیتزا

  • ۱۴:۲۴

آیا تا به حال متوجه شده اید که هر موقع هوس یک پیتزا دارید به همراه آن احساس خوبی هم دارید؟

در آن موقع هر چقدر هم که تلاش کنید، نمی توانید پیتزا را از ذهن خود دور کنید.

شما تنها نیستید. پیتزا غذای مورد علاقه همه مردم است.

پیتزا تبدیل به یکی از اصلی ترین غذاهای خانواده ها، مجردها، کودکان و خلاصه تمام افراد یک جامعه شده است.

همچنین، معلوم شد که دلیلی علمی وجود دارد که چرا بسیاری از مردم پیتزا را بسیار دوست دارند، و همچنین اینکه چرا وقتی آن را می خورید احساس خوشحالی به شما دست می دهد.

همه ما می دانیم که هر زمان که یک مهمانی بزرگ برگزار می شود، پیتزا معمولا منبع بزرگی از خوشحالی است که با آمدن آن همه را دورهم جمع می‌کند.

هنگامی که صحبت از پیتزا می‌شود علم احتمالا آخرین گزینه ذهن شما هم نخواهد بود. پیتزا کجا و علم کجا.

حق هم دارید، بسیاری از کلمات دیگر وجود دارد که احتمالاً آن ها را با پیتزا مرتبط می دانید.

گرسنگی، خوشمزه‌گی، هوس، مهمانی، دوستان.

علم؟ جایی ندارد.

رستوران فست فود پیتزا

با این حال، یک ارتباط بسیار و واقعی بین یک پیتزا با احساس خوب، علم، و اینکه چرا شما را بسیار خوشحال می کند وجود دارد.

در واقع این فقط ذائقه و معده شما نیست که عاشق پیتزا است بلکه مغز شما هم پیتزا را دوست دارد.

این به این دلیل است که مغز شما حاوی انتقال دهنده های عصبی است که آزاد شدن مواد شیمیایی را کنترل می کنند که به شما احساس خوشحالی می‌دهد.

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما بسیاری از محققان وجود دارند که روند پیتزا ا مطالعه می کنند به ویژه محبوب ترین تاپینگ‌های های پیتزا.

دلیلش این است که پیتزا، بدون شک، بخش بزرگی از زندگی مردم در جهان است.

پیتزا؛ حاضر در همه حالات و احوالات ما است.

در جشن ها، پایه ثابت غذا است.

در مهمانی‌ها، هنگامی که زنگ در می‌خورد و پیتزا وارد می‌شود همه افراد حاضر روحیه دوباره می‌گیرند.

حتی در غم های ما؛ خوردن پیتزا می‌تواند حال ما را بهتر کند.

پیتزا بخشی از روال آرامش ما است.

یک آمار عجیب دیگر نیز وجود دارد؛ تنها در آمریکا، 93 درصد افراد هر ماه پیتزا می خورند.

40 درصد از آمریکایی ها به طور هفتگی پیتزا می‌خورند.

این شاید یکی از دلایلی باشد که پیتزا یکی از محبوب‌ترین غذاهای جهان است.

اینکه شما می‌توانید انواعی از تاپینگ‌ها را برای خود انتخاب کنید، طعم ها را با هم مخلوط کنید و در نهایت به آن طعم مد نظر خود برسید.

برای همین است که هر آشپزی عطر و طعم پیتزایش با آشپزی دیگر فرق می‌کند.

برخی از مردم عاشق گوشت هستند و پیتزای خود را با گوشت، سوسیس، پپرونی و ژامبون پر می کنند.

بعضی دیگر استیک دوست دارند و آن را به پیتزای خود اضافه می‌کنند.

بعضی دیگر عاشق سبزیجات هستند و خلاقیت های پنیری خود را با فلفل و پیاز، بادمجان، یا اسفناج و زیتون پر می کنند.

واقعا راه مشخصی برای اینکه بگوییم کدامیک درست و کدامیک نادرست است وجود ندارد.

 

سفارش پیتزا

چرا مردم بیشتر پیتزا سفارش می دهند؟

وقتی پیتزا سفارش می دهید سریع تر است.

همیشه شده است که هوس شدید برای چیزی داشته اید و در آن لحظه به آن حس نیاز پیدا کنید. یکی از دلایلی که مردم پیتزا سفارش می دهند این است که سریع تر از تهیه پیتزا در خانه است. اگر شما بخواهید پیتزا را در خانه تهیه کنید باید مواد اولیه را از قبل تهیه کنید، آن ها را درست کنید و درنهایت پیتزا را داخل فر بگذارید. اما وقتی از یک پیتزا فروشی  که فاصله چندانی با شما ندارد ، سفارش می دهید ، می توانید در عرض 30 تا 45 دقیقه پیتزای خود را تهیه کنید

 

نیازی نیست خودتان را تحت فشار قرار دهید.

اگر می خواهید پیتزا را در منزل درست کنید ، اگر مواد اولیه را در خانه نداشته باشید باید مواد اولیه را تهیه کنید ، سپس روند پخت پیتزا و تهیه سس. اما شما فقط با چند کلیک روی تلفن پیتزای خود را سفارش می‌دهید.

پیتزا را از هرکجا که هستید می‌توانید سفارش دهید.

این واقعیت که شما می توانید پیتزای خود را سفارش دهید و آن را به هر کجا که می‌خواهید تحویل دهید دلیل دیگری است که درصد کسانی که پیتزا سفارش می دهند زیاد است. اگر در آن لحظه اشتیاق به پیتزا دارید ، لزوماً برای سفارش پیتزا نیازی به حضور در خانه نیستید. می توانید پیتزا را به دفتر ، محل دوستان یا حتی پارک سفارش دهید.

شما می توانید هر تعداد که می خواهید سفارش دهید.

تصور کنید که در آپارتمان خود یک مهمانی یا یک دورهمی گرفته‌اید. شما نمی توانید برای همه کسانی که می آیند پیتزا درست کنید زیرا ممکن است وقت لازم برای انجام این کار یا منابع لازم برای آن را نداشته باشید. با این حال ، شما می توانید هر مقدار که می خواهید پیتزا سفارش دهید که می تواند برای بازدیدکنندگان شما مناسب باشد.

شما انواع پیتزا را برای انتخاب دارید.

هنگامی که در حال سفارش پیتزا هستید ، این فرصت را دارید که از بین انواع مختلف پیتزا موجود در منوی انتخاب کنید. بنابراین انتخاب پیتزای شما محدود به پیتزایی نیست که می توانید درست کنید. ما انواع پیتزا مانند پیتزا کینگ عطاویچ ، پیتزای سبزیجات عطاویچ ، پیتزای استیک عطاویچ و بسیاری دیگر از انواع پیتزا را داریم که هنگام سفارش پیتزا می توانید از بین آن ها انتخاب کنید.

واقعا کسی هست که پیتزا دوست نداشته باشد؟

هنگامی که سفارش پیتزا خود را می‌دهید بی صبرانه منتظر می‌نشینید تا آن را ببینید.

هنگامی که پیتزای شما را می‌آورند داستان کمی پیچیده تر هم می‌شود.

هستند بسیاری که با دیدن پیتزا هیجان زده می‌شوند.

آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که وقتی پیتزای شما می‌رسد هیجان زده می‌شوید و دوست دارید خیلی سریع به سراغ اصل مطلب یعنی خوردن پیتزا بروید؟

اما چرا مغز ما با دیدن پیتزا برای لحظاتی هم که شده آرام می‌شود و حال خوب را به ما می‌دهد؟

ممکن است این هیجانات دلیلی علمی داشته باشند و بتوانند دلیل این هیجان شما را توضیح دهند.

همه چیز از مغز ما شروع می‌شود.

در حالی که ارتباط مستقیمی بین خوردن پیتزا و شادی وجود ندارد اما یک مطالعه در این زمینه انجام گرفته است.

مطالعه‌ای که در دانشگاه سنت بوناونچر در نیویورک انجام شد از شرکت‌کنندگان خواست تا برای اندازه‌گیری میزان تغییرات خلق و خوی خود، غذاهایی با سطوح مختلف چربی و قند مصرف کنند.

و جواب جالبی در این تحقیق وجود داشت، خلق و خوی کسانی که پیتزا مصرف کرده بودند 28 درصد بهتر شد.

اگر طرز تهیه پیتزا را می دانید ، حقیقت این است که ممکن است در تهیه انواع مختلف پیتزا مهارت نداشته باشید. هنگامی که در حال سفارش پیتزا هستید ، این فرصت را دارید که از بین انواع مختلف پیتزا موجود در منوی آن ها را انتخاب کنید. بنابراین انتخاب پیتزای شما محدود به پیتزایی نیست که می توانید درست کنید. ما انواع پیتزا مانند پیتزا کینگ عطاویچ ، پیتزای سبزیجات عطاویچ ، پیتزای استیک عطاویچ و بسیاری دیگر از انواع پیتزا را داریم که هنگام سفارش پیتزا می توانید از بین آن ها انتخاب کنید

متن عاشقانه برای استوری اینستا | جملات سنگین عاشقانه

  • ۱۵:۴۴

پیام های عاشقانه کوتاه

  • بعضی آدما ارزش انتظار کشیدن رو دارن…
  • تا ابد با قلبت نگه خواهی داشت
  • گذراندن وقت با تو همیشه به روز مورد علاقه من تبدیل می شود
  • تو جای خوشحالی من هستی
  • من وقتی با تو هستم خیلی بیشتر من هستم
  • تو منو کامل میکنی
  • الان و برای همیشه
  • تو من را می خندانی
  • وقتی کنارم نیستی دلم برات تنگ میشه
  • خانه جایی است که با هم باشیم
  • ما با هم ناز هستیم
  • ما عشقی داریم که شبیه هیچ کس دیگری نیست

مدیریت پیج اینستای خود را به ما بسپارید: canseo.ir

جملات سنگین عاشقانه

  1. تو باعث میشی قلبم آواز بخونه
  2. من هرگز قصد عاشق شدن نداشتم 
  3. نفسم را میگیری
  4. من تو را بیشتر دوست دارم
  5. عشق راهی پیدا می کند
  6. تو را در قلبم حمل می کنم
  7. با تو بودن را دوست دارم
  8. لبخندت قلبم را گرم می کند
  9. تو همیشه در افکار من هستی
  10. من بیشتر از شکلات هوس تو دارم
  11. من امروز و همیشه مال تو هستم
  12. شما همان قطعه پازلی هستید که همیشه گم شده است
  13. تو دلم را گرم می کنی
  14. من مال تو هستم
  15. تنها چیزی که میخواهم آغوشت دور من است
  16. هر وقت به تو فکر می کنم لبخند می زنم

کپشن کوتاه اینستاگرام برای استوری اینستا

  1. تو همیشه در ذهن من هستی
  2. هرگز اجازه نده بروم
  3. روح ما همدیگر را می شناسد
  4. من بیشتر از شراب هوس تو را دارم
  5. تو منو خوشحال میکنی
  6. با دلم حرف زدی
  7. حضور تو همیشه با من زمزمه است
  8. تو بهترین چیز زندگی منی
  9. تو با روح من حرف میزنی
  10. وقتی به آینده مان فکر می کنم، فقط تو را می بینم
  11. تو آینده منی
  12. تو تمام چیزی هستی که من همیشه میخواستم
  13. وقتی با شما آشنا شدم همه چیز معنا پیدا کرد
  14. تو قطعه گم شده منی
  15. عشق زمانی اتفاق می افتد که شما درگیر زندگی خود هستید
  16. تنها چیزی که نیاز دارم تو هستی
  17. عشق زمانی مرا پیدا کرد که فکر کردم شماره مرا گم کرده است
  18. من دوست دارم که شما واقعاً مرا می شناسید
  19. دوست داشته شدن، بزرگترین هدیه زندگی است
  20. دانستن تو با من، همه چیز را بهتر می کند
  21. شما فرد شگفتانگیزی هستید
  22. عشق راهی پیدا می کند
  23. تو گیلاس روی گل من هستی
  24. هر نفسی که می کشی بدان که من با تو هستم
  25. عشق صبوره عشق مهربانه
  26. شما "چیزهای خوب" در زندگی هستید
  27. هر روز دوباره دلتنگت میشم
  28. و ناگهان همه چیز روشن تر به نظر می رسد
  29. وقتی با تو هستم دوست دارم کسی که هستم
  30. من دوست دارم که شما بزرگترین تشویق کننده من هستید
  31. تو همیشه در رویاهای من هستی
  32. پیام ها و متن های عاشقانه کوتاه بیشتر

چک لیست سئو قبل از انتشار

بهترین دیالوگ های فیلم عاشقانه برای اینستا گرام 

  1. خیلی خوشحالم که تو مال منی
  2. تو خیلی خوش شانسی که من را در کنارت داری!
  3. تو "کسی" هستی
  4. من تو را همیشه با خودم حمل می کنم
  5. هیچ چیز بدتر از جدا بودن نیست
  6. به تو فکر میکنم و لبخند میزنم
  7. زندگی به خاطر شما کمی سخت تر است
  8. تو عشق زندگی من هستی
  9. من عاشق خندیدن با تو هستم
  10. تو بهترین دوست من هستی
  11. داستان های عاشقانه همیشه برای شخص دیگری اتفاق افتاده است، تا به حال…
  12. تو به من احساس خاصی می کنی
  13. به تو فکر می کند و می خندد
  14. من با شما هر جا می روم
  15. تو آینده منی
  16. بهترین هنوز قرار است باشد
  17. تو سکسی هستی
  18. محکم بغلم کن
  19. وقتی به چشمات نگاه می کنم کمی ذوب می شوم
  20. تو مالک تمام قلب منی
  21. شما آزادید که مرا دوست داشته باشید
  22. قول می دهم دوستت داشته باشم
  23. وقتی تو را لمس می کنم، احساس رضایت می کنم
  24. وقتی با تو آشنا شدم میدونستم مشکل داری!
  25. عزیزم خیلی خوشحالم که تو مال منی
  26. ما چیز خاصی برای ساختن ایجاد کردیم
     

پیام های عاشقانه برای استوری اینستا

  1. این یک لحظه زیبا در زمان است
  2. ما با هم می توانیم به جهان سفر کنیم
  3. تو نقش فوق العاده مهمی در زندگی من ایفا می کنی
  4. وقتی کنارم دراز میکشی قلبت رو حس میکنم و خوشحالم
  5. تو را با خودم حمل می کنم، در قلبم
  6. این عشق واقعی است، نه عشق فیلم بلکه عشق شدید پرشور
  7. این یک لحظه عاشقانه کامل است
  8. من این لحظه ها را دوست دارم
  9. زندگی چالش برانگیز است اما همین لحظات کوچک هستند که روح من را به آواز خواندن وا می دارند
  10. آرزوی من این است که این زندگی را با هم بگذرانیم
  11. وقتی دیدمت تازه فهمیدم
  12. این همان چیزی است که آنها می گویند "منظور بودن"
  13. من هرگز نمی خواهم تو را رها کنم
  14. اولین باری که تو را دیدم جرقه ای را حس کردم
  15. وقتی تو را می بینم قلب من واقعاً تپش می زند
  16. فقط خودت باش
  17. تو کلید قلب من را نگه داری
  18. با هم بودن بهترین مکان برای بودن است
  19. همیشه در حال خاطره سازی
  20. این عاشقانه متفاوت و خاص است
  21. تو حواس پرتی مورد علاقه منی
  22. همیشه
  23. تو قلبم را دزدیدی
  24. در آغوش گرفتن شادی خالص است
  25. تو زندگی منو روشن میکنی
  26. ترجیح میدم اینجا باشم
  27. افسانه من
  28. زیبایی در لحظات معمولی
  29. یک لحظه بیشتر هرگز کافی نخواهد بود
  30. من و تو یک نوع غریبه ایم
  31. این لحظه کامل است
  32. تو عشق من هستی و هستی
  33. بهترین لحظات هنوز در راه است

بهترین دیالوگ های سینما برای کپشن و استوری اینستا

  1. خطوط فیلم عاشقانه برای کپشن اینستاگرام
     
  2. زندگی به اندازه نفس هایی نیست که می کشی، لحظه هایی است که نفست را بند می آورد. - ضربه بزنید
     
  3. "من عهد می‌کنم که شما را در هر شکلی که دارید، اکنون و برای همیشه دوست داشته باشم. قول می‌دهم هرگز فراموش نکنم که این عشقی است که یک بار در طول عمرش می‌آید.» - نذر
     
  4. "منو ببوس. مرا ببوس انگار که آخرین بار است.» - کازابلانکا
     
  5. "تو مرا وادار می کنی که مرد بهتری باشم." - بهتر از این نمی شود
     
  6. «به من گوش کن، آقا. تو شوالیه من در زره درخشان هستی. فراموشش نکن.» - در حوض طلایی
     
  7. «حدس می‌زنم وقتی جوان هستید، فقط باور می‌کنید که افراد زیادی وجود خواهند داشت... با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد. بعداً در زندگی متوجه می‌شوید که فقط چند بار اتفاق می‌افتد.» - قبل از غروب خورشید
     
  8. "وقتی متوجه می شوید که می خواهید بقیه عمر خود را با کسی بگذرانید، می خواهید بقیه زندگی شما هر چه زودتر شروع شود." - وقتی هری با سالی آشنا شد
  9. پیام های عاشقانه کوتاه بیشتر برای اینستاگرام
     
  10. "تو هرگز برای من پیر نمی‌شوی، نه محو می‌شوی و نه می‌میری." - شکسپیر عاشق
     
  11. جری مگوایر "تو مرا در سلام داشتی".
     
  12.   "این یک میلیون چیز کوچک بود که وقتی همه آنها را جمع کردید، به این معنی بود که ما قرار بود با هم باشیم ... و من این را می دانستم. اولین باری که او را لمس کردم فهمیدم. انگار اومدن خونه .. فقط به هیچ خانه ای که من هرگز نمی شناختم ... فقط دستش را می گرفتم تا کمکش کنم از ماشین بیرون بیاید و می دانستم. مثل جادو بود.» -بی خوابی در سیاتل
     
  13. "من هم فقط یک دختر هستم که در مقابل پسری ایستاده ام و از او می خواهم که او را دوست داشته باشد." - ناتینگ هیل
     
  14. "اینجا به تو نگاه می کنم بچه." -کازابلانکا
     
  15. "شما باید اغلب بوسیده شوید، و توسط کسی که می داند چگونه." - رفته با باد
     
  16.  "مثل این است که در آن لحظه کل جهان وجود داشته است تا ما را به هم نزدیک کند." - دلتنگی
     
  17. "عشق شور است، وسواس، کسی که نمی توانید بدون او زندگی کنید. اگر با آن شروع نکنید، به چه چیزی می رسید؟» - ملاقات با جو بلک
  18. "کاش همه کارهای روی زمین را با تو انجام می دادم" - گتسبی بزرگ

 

جملات عاشقانه کوتاه و سنگین
 

"عشق چیزی نیست که شما پیدا کنید. عشق چیزی است که شما را می یابد.»
لورتا یانگ

 

"جایی که عشق هست زندگی هست."
مهاتما گاندی

 

"اگر می خواهی دوست داشته باشی، عاشق باش."
سنکا

 

"عشق گلی است که باید اجازه دهید رشد کند."
جان لنون

 

«عشق و شفقت یک ضرورت هستند، نه تجملات. بدون آنها بشریت نمی تواند زنده بماند.»
دالایلاما

 

"عشق زندگی است. و اگر دلت برای عشق تنگ شد، دلتنگ زندگی خواهی شد.»
لئو بوسکالیا

 

"عشق باعث می شود روح شما از مخفیگاهش بیرون بیاید."
زورا نیل هرستون

تعمیرات لپ تاپ اپل (امداد کامپیوتر)

  • ۱۰:۰۷

مرکز تخصصی امداد کامپیوتر تعمیرات لپ تاپ اپل با تجهیز فضای خود به حضور مجرب‌ترین تعمیرکاران لپ تاپ و پیشرفته‌ترین تجهیزات عیب‌یابی، در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات در دو حوزه تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ تاپ را به متقاضیان ارائه دهد.

مرکز امداد کامپیوتر تهران با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات تخصصی تعمیر لپ تاپ اپل مشغول به کار است و خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفِ فناوری اطلاعات عرضه می‌دارد. عیب‌یابی کامل و آنالیز تخصصی جزء به جزء قطعات اصلی و جانبی لپ‌تاپ اپل، تهیه گزارش فنی از وضعیت لپ‌تاپ، انجام سرویس‌های جامع و تعمیرات لپ تاپ اپل، از جمله خدماتی است که می‌توان با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ Apple یعنی امداد کامپیوتر در سریعترین زمان و با بالاترین کیفیت از آن‌ها بهره‌مند گشت.

روند عیب‌ یابی لپ تاپ اپل

  • در مرحله نخست پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه عیوب و اشکالات ایجاد شده در دستگاه از سوی کارشناسان تعمیر لپ تاپ اپل راجب قطعات مثل هارد لپ تاپ مادر بورد و... پرسیده می‌شود.
  • پرسش‌هایی از صاحب دستگاه در زمینه علل احتمالی ایجاد کنندۀ خرابی و اختلال در دستگاه لپ تاپ اپل پرسیده می‌شود.
  • لپ تاپ اپل جهت عیب‌یابی و تشخیص اشکالات ایجاد شده در آن، مورد بررسی‌ و واکاوی قرار می‌گیرد. عیوب و اشکالات دستگاه پس از تشخیص توسط کارشناسان امداد کامپیوتر تهران با صاحب دستگاه در میان گذاشته می‌شود.
  • اقداماتی که کارشناس جهت تعمیرات لپ تاپ در محل درنظر دارد با صاحب دستگاه درمیان گذاشته می‌شود تا در صورت تأیید و رضایت روند تعمیر آغاز گردد.
  • در صورت نیاز به تعویض هر یک از بخش‌های دستگاه، از قطعات اورجینال و شرکتی موجود در آرشیو نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل استفاده خواهد شد. (تعویض قطعه‌ی معیوب با کسب اجازه از صاحب دستگاه انجام خواهد گرفت).
  • پس از اتمام تعمیر و تست دستگاه توسطِ کارشناسانِ دیگر حاضر در نمایندگی اپل، با صاحب دستگاه جهت تحویل دستگاه تماس گرفته خواهد شد.
  • با حضور صاحب دستگاه و یا ارسال دستگاه در محل، لپ تاپ اپل شما در محل تست شده تا از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

تعمیر کیبورد مک بوک

مهم ترین مساله ای که در تعمیر کیبورد مک بوک وجود دارد، تفاوت ساختار کیبورد لپ تاپ با کامپیوتر است. این ویژگی باعث شده که تعمیرات صفحه کلید لپ تاپ اپل نیاز به مهارت و دقت بسیار بالایی داشته باشد. بررسی و تعمیر این بخش باید قاب مک بوک باز شود و صفحه کلید کاملا بیرون بیاید. اگر خطایی در حین اجرای این مراحل رخ دهد احتمال آسیب دیدگی سایر بخش های لپ تاپ از جمله ال سی دی نیز وجود خواهد داشت. تیم تعمیرات لپ تاپ اپل برای تعمیر کیبورد لپ تاپ اول پنل پشتی را باز کرده و با دقت، قاب دستگاه را جدا می کنند. سپس با استفاده از ابزار خاصی، کیبورد را جدا می کنند.

پس از جایگذاری صفحه کلید جدید یا رفع مشکلات کیبورد، بخش های باز شده بسته می شوند و لپ تاپ تست می گردد. در صورت صحت اجرای مراحل، لپ تاپ مورد نظر به کاربران تحویل داده می شود. چنانچه مشکل حاد نبوده و قطعات داخلی را درگیر نکرده باشد، کارشناسان تعمیر لپ تاپ با تمیز کردن فضای بین کلیدها یا تعویض آنها مشکلات کیبورد را برطرف می کنند.

تعویض باتری مک بوک

تیم تعمیرات لپ تاپ اپل در امداد کامپیوتر تلاش می کنند که باتری آسیب دیده مک بوک شما را تعمیر کنند. اما گاهی شدت آسیب دیدگی این قطعه به اندازه ای است که امکان ترمیم آن وجود ندارد. در این صورت همکاران ما اقدام به تعویض باتری لپ تاپ می کنند. اگر باتری معیوب مدت زمان زیادی در لپ تاپ شما باشد، سایر قطعات دستگاه را دچار آسیب های جدی خواهد کرد.

اگر درب لپ تاپ شما باز می شود، می توانید خودتان باتری را با یک باتری جدید و مطابق با مدل دستگاه جایگزین کنید. اما لپ تاپ های جدید باید با استفاده از ابزار مخصوصی باز شوند و ممکن است شما نتوانید باتری آنها را تعویض کنید. در این صورت همکاران ما در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ مرکز سخت افزار ایران به شما کمک می کنند که این قطعه را بدون کمترین نگرانی تعویض کنید. پس از جایگزین کردن باتری جدید مشاهده خواهید کرد که عملکرد مک بوک تان به حالت عادی باز می گردد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل

اجرای برنامه ها و بازی های سنگین، نوسانات برق و قدیمی بودن مدل لپ تاپ از جمله عواملی هستند که کارت گرافیک لپ تاپ را تحت تاثیر قرار داده و آن را از کار می اندازند. به دلیل اهمیت بالای این قطعه، تعمیر و تعویض آن بخش مهمی از فرایند تعمیرات لپ تاپ اپل به شمار می رود. عدم نمایش تصویر در صفحه نمایش، نشان دهنده بروز ایراد در عملکرد کارت گرافیک است و باید به آن توجه کنید. به هم ریختگی تصاویر و هنگ کردن سیستم به هنگام اجرای یک بازی یا برنامه گرافیکی خاص نیز جزء علائم از کار افتادن کارت گرافیک به شمار می روند.

مواردی همچون شطرنجی شدن تصاویر در صفحه نمایش، به هم ریختن رنگها، ارائه تصیر سیاه در صفحه نمایش، گیر کردن تصویر، باد کردن و خال زدگی چیپ گرافیک، بوق زدن هر دو سمت خازن های سرامیکی smd دور تا دور چیپ در تست سلامت چیپ، ایجاد خطوط افقی، سفید و یا مات شدن صفحه نمایش، ریست شدن و نمایش ارور Blue Screen پس از نصب درایور گرافیک و نمایش تصویر به رنگ آبی مشکلاتی هستند که پس از تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ اپل برطرف خواهند شد.

تعمیر قاب لپ تاپ اپل

یکی از اقداماتی که در حین تعمیر لپ تاپ اپل انجام می شود، تعمیر قاب این دستگاه است. تعمیر قاب لپ تاپ یک پروسه چند وجهی است که باید با مهارت و دقت بالایی انجام شود. همانطور که می دانید قاب بخش مهمی در لپ تاپ است و حتی از بخش هایی مثل کیبورد و ال سی دی محافظت می کند. این مساله موجب شده که شکستن قاب لپ تاپ بخش های ذکر شده را در معرض خطر قرار دهد. یکی از روش های تعمیر این قطعه ساخت تکه های شکسته و از بین رفته قاب و همسان سازی بخش آسیب دیده با قسمت های سالم است.

این کار در بدنه های چدنی یا فلزی به صورت جوش زدن بخش های شکسته انجام می شود. اما در قاب های فایبر گلاس از روش لحیم با پلاستیک و ساخت رنگ مناسب استفاده می شود. روش دیگری هم برای تعمیر قاب لپ تاپ اپل وجود دارد که شامل چسب زدن بخش های آسیب دیده می باشد. البته ممکن است پس از مدتی، چسب موجود در پیچ ها و اتصالات منجر به شکستگی و خورد شدن این بخش ها شود.

تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ اپل

تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ اپل با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان در مرکز امداد کامپیوتر و تعمیرات لپ تاپ اپل انجام می پذیرد. دارندگان هریک از دستگاههای لپ تاپ اپل می‌توانند با مراجعه و یا سفارش خدمات در محل به امداد کامپیوتر تهران، تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری را دریافت نمایند.

خدمات مرتبط با تعمیر سخت افزار لپ تاپ اپل پس از عیب یابی صحیح و شناسایی اشکال پیش آمده آغاز شده و تا بهسازی تام دستگاه ادامه می یابد. استفاده از پیشرفته ترین متدهای عیب‌یابی، کار با پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر، تعویض قطعات معیوب با قطعات اورجینال و اصل شرکتی دارای لیبل (پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه) برخی از پارامترهایی جاری در مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل است که سبب پیشروی و تمایز این مرکز از سایر مراکز همکار گشته است.

تعمیرات لپ تاپ اپل در محل

سرویس «تعمیر لپ تاپ اپل در محل» همانگونه که از نام آن پیداست، روشی جهت ارائه خدمات به آندسته از کاربرانی است که لپ تاپ مورد استفاده‌شان دچار خرابی گشته است، اما به هر دلیل، امکان مراجعه به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل را ندارند. این گروه از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی درج شده در وب سایت، با نزدیکترین شعبه ما –با توجه به مکان کار یا محل سکونت‌‌شان-، تماس بگیرند و درخواست خویش، مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس «تعمیر لپ تاپ در محل» را ثبت نمایند. توصیه می شود در زمان تماس، مدل لپ تاپ، اشکال پیش آمده در آن، فوریت یا عدم فوریت در دریافت تعمیرات لپ تاپ، علت اشکال پیش آمده و مواردی از این دست را با کارشناس نمایندگی تعمیرات لپ تاپ اپل در میان گذاشته شود.

 

واحدهای تعمیرات لپ تاپ

مرکز تخصصی امداد کامپیوتر متشکل از پارت های متعددی است که در هر یک از آنها، سرویس های تخصصی مرتبط با یکی از لپ تاپ های موجود در بازار اعم از تعمیر لپ تاپ ایسوس، لنوو و … به مراجعان ارائه می گردد. مراجعان به این مرکز، بسته به نوع و مدل لپ تاپ و اشکال پیش آمده در آن به یکی از پارت های تعمیرات لپ تاپ راهنمایی شده و در آن سرویس های مورد نیاز را دریافت می کنند.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ به یُمن وجود کارشناسان زبده با بالاترین سطح کیفی و با استفاده از مؤثرترین متدهای تعمیر انجام می‌پذیرد. واحدهای موجود در این مرکز تمامی لپ تاپ ها را پشتیبانی کرده و تمامی ایرادات ایجاد شده در هر یک از لپ تاپ ها را برطرف می سازند. جهت آشنایی با واحدهای تعمیر لپ تاپ موجود در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

مرکز تخصصی امداد کامپیوتر  تعمیرات لپ تاپ

تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ با حضور و یا سفارش تعمیر در محل در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ (امداد کامپیوتر) قابل دریافت است. تعمیرات لپ تاپ انجام شده در این مرکز به دلیل استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و جدیدترین ترفندها، بهبود و ارتقاء عملکرد دستگاه های معیوب و بازیابی کیفیت اولیه آنها را سبب گشته است. تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات لپ تاپ محدود به برند و مدل خاص نیست؛ از همین رو شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هر گونه اشکال و اختلال در دستگاه های خویش به این مجموعه مراجعه و تخصصی ترین خدمات و سرویس های ممکن در حوزه تعمیرات لپ تاپ را دریافت نمایید.

منبع : sabzpc.com

۱ ۲
Designed By canseo.ir Powered by Bayan