sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

چگونه رزومه خود را باید ترجمه کنید؟

  • ۱۲:۱۲

 

ترجمه رزومه

در دنیایی که امروزه همه چیز به سوی جهانی شدن سیر می‌کند، بسیاری از اشخاص، شرکت‌ها و سازمان‌ها ترجیح می‌دهند که دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کنند. حتی اگر به دنبال ادامه تحصیل یا ویزای کار در یک کشور دیگر نیز باشید ترجمه رزومه یا همان CV بسیار مهم و حائز اهمیت است. شاید تصور کنید، ترجمه رزومه یا CV تنها به درد افرادی می‌خورد که قصد فعالیت در شرکت‌های خارجی را دارند. اما اینگونه نیست، شما حتی برای تاسیس یک شعبه جدید در کشور دیگر، باید تمامی رزومه کاری خود را قبل از اقدام ترجمه کنید. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت در هر صورت شما برای تاسیس یا فعالیت و حتی ادامه تحصیل در خارج از ایران نیاز به یک رزومه ترجمه شده دارید. اما برای ترجمه رزومه باید چه فرآیند طی گردد؟ ما در این مقاله از دارالترجمه رسمی میرداماد قصد داریم در اینباره با شما بیشتر صحبت کنیم.

چگونه رزومه بنویسیم

نکات مهم در ترجمه رزومه یا CV

اگر قصد فعالیت یا ادامه تحصیل در یک کشور درست و حسابی را دارید باید یک رزومه فوق‌العاده و جذب‌کننده برای آنها ارسال نمایید. کشورهای مقصد تا به امروز صدها رزومه را پذیرفته و صدها رزومه را حتی نگاهم نکرده و نپذیرفته‌اند. شاید سوال اساسی اینجا باشد که چه کار کنیم تا جزو آن دسته باشیم که رزومه را می‌پذیرند؟ برای این منظور تنها کافیست یک رزومه ترجمه شده باکیفیت به آنها ارائه دهید تا به راحتی قابل فهم و خواندن باشد. به همین دلیل انتخاب یک دارالترجمه رسمی مناسب و معتبر بسیار مهم است. برخی از نکات مهم در ترجمه رزومه عبارتند از:

منحصر به فرد بودن رزومه

قبل از هرچیزی شما باید یک رزومه منحصر به فرد داشته باشید. بسیاری از افراد رزومه‌های آماده انگلیسی را دانلود می‌کنند و با کمی تغییر آن را برای کشور مقصد ارسال می‌نمایند. این کار اشتباه محض است، چرا که احتمال دارد قبل از شما هزاران نفر همین فکر را کرده باشند و همین کار را انجام داده باشند. در اینصورت امکان پذیرفته نشدن شما 80 درصد خواهد بود. بنابراین قبل از ترجمه برای خود یک رزومه اصولی و منحصر به فرد تهیه کنید.

نوشتن رزومه

عاری از گونه اشتباه و خطا (کیفیت بسیار بالا)

رزومه‌ای که برای کشور مقصد ارسال می‌کنید باید 100% عاری از اشتباه و خطا باشد. زیرا آنها با کوچکترین اشتباه، صحت رزومه شما را تایید نمی‌کنند و آن را نمی‌پذیرند. برای این منظور باید از یک دارالترجمه معتبر کمک بگیرید. دارالترجمه فدرال به نشانی  federaltehran.com با داشتن مترجمین حرفه‌ای و متخصص در این امر می‌تواند شما را یاری کند.

حتما بخوانید: طراحی سایت وردپرس

در رزومه به قابلیت‌های مورد نیاز آن کشور بیشتر تمرکز کنید

فرقی نمی‌کند هدف شما از ترجمه رزومه چیست؟ برخی برای یک موقعیت شغلی مناسب و برخی دیگر برای ادامه تحصیلی یا ورزشی رزومه‌شان را ارسال می‌کنند. تنها نکته مهم که باید به آن توجه کنید این است که از ترجمه و آوردن مطالب زائد که ربطی به جایگاه مورد تقاضای شما ندارد خودداری کنید.

به عنوان مثال اگر شما متقاضی دریافت ویزا تحصیلی هستند و قصد پذیرش از یک دانشگاه را دارید، از بیان بیش از حد مهارت‌های ورزشی باید صرف نظر کنید چرا که این موارد نمی‌تواند برای یک دانشگاه خیلی جذابیت داشته باشد. در اینصورت امکان پذیرفته نشدن شما بسیار زیاد خواهد بود.

به دنبال فرم های رزومه در کشور مقصد باشید

این نکته بسیار مهم است و می‌تواند یکی از موثرترین اقداماتی باشد که برای یک ترجمه رزومه عالی و باکیفیت می‌توانید انجام دهید. معمولا در هر کشور و دانشگاهی رزومه‌های که برای شرکت ها و مراکز آموزشی فرستاده می شود قالب خاص و مشخصی دارد. برای ترجمه یک رزومه بهتر است چند نمونه از رزومه های شغلی و تحصیلی کشور مورد نظر خود را دانلود کرده و سعی کنید رزومه خود را مانند قالب آن بنویسید. به مترجم نیز تاکیید کنید که در همین چارچوب و تمپلیت رزومه یا CV شما را تایید نماید.

به شکل مختصر و مفید رزومه را ترجمه نمایید

رزومه در حالت عادی نباید بیشتر از دو صفحه باشد. اگر رزومه شما چندین صفحه داشته باشد، ممکن است فردی که در حال مطالعه آن است حوصله‌اش سر برود و آن را نخوانده رها و رد کند. بنابراین هنگام ترجمه رزومه خود سعی کنید تمام نکات مهمی که مورد نظرتان است مانند مدرک زبان انگلیسی، مدارک دوره‌های مختلفی که گذرانده‌اید و غیره را به صورت مختصر و بدون توضیحات اضافه ترجمه کنید.

رزومه نویسی

قالب اصلی برای ترجمه یک رزومه

احتمالا برای شما هم پیش آمده پس از ارسال یک رزومه به شرکتی بگویید کاش فلان چیز هم نوشته بودم. در بسیاری از مواقع ممکن است به علت استرس زیاد، برخی از موارد از ذهنمان فراموش شود. اگر قصد ترجمه یک رزومه باکیفیت را دارید، پس از ترجمه بخش‌های مختلف آن سعی کنید رزومه خود را در قالب زیر بگنجانید تا مطمئن شوید تمامی موارد مهم را در رزومه آورده‌اید.

  1. اطلاعات شخصی و تماس
  2. خلاصه و عناوین حرفه‌ای شما
  3. تجربیات و سوابق کاری
  4. سوابق تحصیلی و مدارک اخذ شده
  5. مهارت‌ها

 

ارائه خدمات ترجمه دارالترجمه فدرال

مترجمان ما در دارالترجمه فدرال که در زمینه ترجمه اسناد رسمی، ترجمه مقالات رسمی و... فعالیت می‌کنند، آماده ارائه خدمات ترجمه به شما هستند. اگر قصد مهاجرت تحصیلی، کاری و ... را دارید و نیازمند ترجمه متون ،اسناد خود هستید ما فدرال را به عنوان بهترین دارالترجمه رسمی میرداماد به شما معرفی می‌کنیم. در این مجموعه شما می‌توانید با خیالی راحت تمامی اسناد خود را براساس استانداردهای موجود ترجمه کنید. مترجمین دارالترجمه فدرال دارای مجوز قوه قضاییه هستند از این رو آن‌ها همگی دارای مهر قوه قضاییه هستند که آن را در زیر اسناد ترجمه شده می‌زنند تا کشور مقصد آن را تایید نماید. فرقی نمی‌کند چه کشوری مقصد شماست چرا که مترجمان ما به همه‌ی زبان‌های رسمی کشورهای مختلف مسلط هستند. برای ترجمه متون خود کافیست درخواست خود را در وبسایت فدرال به نشانیfederaltehran.com  ثبت کنید تا مشاورین ما در اولین فرصت به آنها رسیدگی کنند. فدرال یک همراه در کنار مهاجرت شماست.

منبع

 

 

 

 

 

0 تا 100 کارخانه تولید چیپس سیب زمینی

  • ۱۴:۵۲

در این مقاله قصد داریم مراحل تولید چیپس را به صورت 0 تا 100  به طور کامل و با جزئیات دقیق خدمت شما عزیزان بیان نمائیم. اگر میخواهید خط تولید چیپس راه اندازی نمائید بهتر است حتما برای راه اندازی کارخانه تولید چیپس و یا حتی تولید چیپس در مقیاس صنعتی و گسترده  این مقاله را تا انتها مطالعه نمائید.

کارخانه تولید چیپس سیب زمینی

 

برای راه اندازی خط تولید چیپس می توانید
از ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین استفاده کنید:

 

09123634345

چیپس سیب زمینی

چیپس میان وعده محبوب و خوشمزه ای که بسیار پر طرفدار است. چیپس سیب زمینی از برش های نازک و اسلایس های سیب زمینی می باشد که در روغن سرخ می شود تا سوخاری و ترد شود. تمامی مراحل و نحوه کار توسط دستگاه تولید چیپس صورت می گیرد.

مراحل تولید چیپس

انجام مراحل تولید چیپس نیاز به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده دارد. مواد تولید چیپس عبارتند از:

 

  • سیب زمینی: سیب زمینی اصلی ترین ماده تشکیل دهنده برای تولید چیپس می باشد. سیب زمینی چیپس باید دارای ماده خشک و سطح پائین گلوکز یا قند باشد تا به تواند به رنگ طلایی در بیاید و ترد و خوشمز شود.
  • روغن چیپس: طیف ببلندی ازانواع روغن گیاهی برای تولید چسپس می توان استفاده کرد. روغن محبوب تولید کنندگان چیپس در حال حاضر روغن آفتاب گردان می باشد.از انواع روغن کلزا و پالمولئین نیز می توان در ترکیبات تولید چیپس سیب زمینی استفاده کرد.اما در  ده سال اخیر استفاده از روغن آفتاب گردن برای تولید چیپس و محصولات مشاهده محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و این روغن گیاهی بسیار بهداشتی و سالم تر از دیگر روغن های سرخ کردنی می باشد. همچنین دارایی تاییدیه وزارت بهداشت جهانی نیز همین روغن می باشد.
  • طعم دهنده ها: تولید چیپس در سال های اخیر با طعم های مختلفی انجام می گیرد بدلیل رقابت کارخانه تولید چیپس با رقبا بسیاری از طعم های مختلف و خوشمزه به بازار وارد شده است. در تولید چیپس طعم دار نیاز به دستگاه طعم زن داریم تا به تواند به اسلایس های سیب زمینی و چیپس بهترین طعم را بدهد.

مراحل تولید چیپس سیب زمینی با دستگاه های تولید چیپس

به طور کلی چیپس سیب زمینی در دو مرحله انجام می شود که مرحله اول آماده سازی مواد می باشد:

نگهداری و آماده سازی سیب زمینی

سیب زمینی ها در مرحله اول از طریق آزمایش های کنترل کیفیت بررسی می شوند تا بهترین سیب ها را برای تولید آماده کنیم.

شست و شو و سورتینگ

سیب زمینی ها در این مرحله به کمک نوار نقاله به دستگاه شستشوی میوه منتقل می شوند.سپس توسط همین دستگاه  تمامی آلودگی ها، گِل ها، خاک،  سنگ ریزه ها و… را از سیب زمینی ها پاک می کنیم. سپس توسط یک نوار استیل آبگیر و مرحله سورتینگ و بازبینی را انجام می دهیم.

 

فرآیند اصلی (مراحل اصلی تولید چیپس سیب زمینی)

1- هنگامی که سیب زمینی ها به گیاه می رسند، از نظر کیفیت مورد بررسی و طعم قرار می گیرند. نیم دوجین یا بیشتر سطل به طور تصادفی پر می شود. برخی از آنها با سوراخ هایی در هسته خود سوراخ می شوند تا بتوان آنها را در طول فرآیند پخت ردیابی کرد. سیب زمینی ها از نظر لبه های سبز و لکه ها بررسی می شوند. توده سیب زمینی معیوب وزن می شود. اگر وزن بیش از حد مجاز از پیش تعیین شده شرکت باشد، کل کامیون را می توان رد کرد.

2 - سیب زمینی در امتداد تسمه نقاله به مراحل مختلف تولید حرکت می کند. تسمه های نقاله با ارتعاشات ملایم تغذیه می شوند تا شکستگی را به حداقل برسانند.

تخریب و لایه برداری

3 سیب زمینی ها در یک نوار نقاله پیچ مارپیچ عمودی قرار می گیرند که به سنگ ها اجازه می دهد تا به پایین بیفتند و سیب زمینی ها را تا یک تسمه نقاله به سمت دستگاه پوست کندن اتوماتیک هل می دهد. بعد از اینکه سیب زمینی ها پوست گرفته شدند، با آب سرد شسته می شوند.

برش دادن با اسلایسر

4 - سیب‌زمینی‌ها از یک دستگاه گردان/پرسنده گردان عبور می‌کنند که آن‌ها را به برش‌های نازک کاغذی با ضخامت بین 0.066-0.072 اینچ (1.7-1.85 میلی‌متر) برش می‌دهد. تیغه های مستقیم تراشه های معمولی تولید می کنند در حالی که تیغه های موج دار چیپس های لبه دار سیب زمینی تولید می کنند.

5-  برش ها در شستشوی دوم با آب سرد قرار می گیرند که نشاسته آزاد شده هنگام برش سیب زمینی را از بین می برد. برخی از تولیدکنندگان که چیپس های خود را به عنوان طبیعی به بازار عرضه می کنند، نشاسته سیب زمینی را نمی شویند.

درمان رنگ

6-  اگر سیب زمینی برای افزایش رنگ نیاز به عملیات شیمیایی داشته باشد، در این مرحله انجام می شود. برش های سیب زمینی در محلولی که برای pH، سختی و محتوای مواد معدنی تنظیم شده است غوطه ور می شوند.

سرخ کردن و نمک زدن

7-  برش‌ها از زیر جت‌های هوا عبور می‌کنند که آب اضافی را از بین می‌برند و در حفره‌های 40-75 فوت (23-12.2 متر) پر از روغن جریان می‌یابند. دمای روغن در 350-375 درجه فارنهایت (176.6-190.5 درجه سانتیگراد) نگه داشته می شود. پاروها به آرامی برش ها را به امتداد فشار می دهند. همانطور که برش ها در حال چرخش هستند، نمک از ظروف قرار گرفته در بالای حفره به میزان حدود 1.75 پوند (0.79 کیلوگرم) نمک به هر 100 پوند (45.4 کیلوگرم) چیپس پاشیده می شود.

سیب زمینی روزانه به کارخانه های تولیدی می رسد.  پس از بررسی کیفیت آنها در دمای ثابت نگهداری می شوند تا اینکه به صورت چیپس سیب زمینی پردازش شوند.  برخی از تولیدکنندگان سیب زمینی را با مواد شیمیایی برای بهبود رنگ محصول نهایی درمان می کنند.  برای تهیه چیپس، سیب زمینی را در روغن ذرت، روغن پنبه دانه یا مخلوطی از روغن های گیاهی سرخ می کنند.  برای چاشنی چیپس از نمک پولکی به جای نمک کریستالی استفاده می شود.

سیب زمینی روزانه به کارخانه های تولیدی می رسد. پس از بررسی کیفیت آنها در دمای ثابت نگهداری می شوند تا اینکه به صورت چیپس سیب زمینی پردازش شوند. برخی از تولیدکنندگان سیب زمینی را با مواد شیمیایی برای بهبود رنگ محصول نهایی درمان می کنند. برای تهیه چیپس، سیب زمینی را در روغن ذرت، روغن پنبه دانه یا مخلوطی از روغن های گیاهی سرخ می کنند. برای چاشنی چیپس از نمک پولکی به جای نمک کریستالی استفاده می شود.

8-  چیپس سیب‌زمینی که قرار است طعم‌دار شوند، از یک درام پر از چاشنی‌های پودری مورد نظر عبور می‌کنند.

خنک سازی و مرتب سازی

9-  در انتهای فرورفتگی، یک تسمه مشبک سیمی تراشه های داغ را بیرون می کشد. همانطور که تراشه ها در امتداد تسمه نقاله مش حرکت می کنند، روغن اضافی تخلیه می شود و تراشه ها شروع به خنک شدن می کنند. سپس زیر یک مرتب‌کننده نوری حرکت می‌کنند که تکه‌های سوخته‌شده را جدا می‌کند و با پف‌های هوا از بین می‌برد.

بسته بندی چیپس

10- تراشه ها به دستگاه بسته بندی با ترازو منتقل می شوند. همانطور که وزن از پیش تنظیم شده چیپس اندازه گیری می شود، یک فلزیاب یک بار دیگر تراشه ها را برای هر گونه ماده خارجی مانند قطعات فلزی که ممکن است همراه سیب زمینی آمده یا در فرآیند سرخ کردن برداشته شده باشد، بررسی می کند.

11- کیسه ها از یک رول به پایین سرازیر می شوند. کد واحد پردازش مرکزی (CPU) روی کیسه به دستگاه می گوید که چه تعداد تراشه باید در کیسه آزاد شود. همانطور که کیسه تشکیل می شود، (بالا کیسه پر شده را با حرارت می بندد و کف کیسه بعدی را به طور همزمان می بندد) دروازه ها باز می شوند و اجازه می دهند مقدار مناسبی از چیپس ها داخل کیسه بیفتند.

12- فرآیند پر کردن باید بدون اجازه دادن هوای بیش از حد به داخل کیسه انجام شود و در عین حال از شکستن تراشه ها نیز جلوگیری شود. بسیاری از تولیدکنندگان از نیتروژن برای پر کردن فضای کیسه ها استفاده می کنند. کیسه های مهر و موم شده به یک جمع کننده منتقل می شوند و به صورت دستی در کارتن بسته بندی می شوند.

13- برخی از شرکت ها چیپس سیب زمینی را در قوطی های IO با اندازه های مختلف بسته بندی می کنند. تراشه ها از یک لوله به داخل قوطی ها می ریزند. کارگران هر قوطی را وزن می کنند، هر گونه تنظیمات لازم را انجام می دهند و یک قسمت بالایی به قوطی می چسبانند.

کنترل کیفیت

نمونه های طعم از هر دسته در طول فرآیند تولید معمولاً یک بار در ساعت تهیه می شود. چشنده ها چیپس ها را از نظر نمک، چاشنی، رطوبت، رنگ و طعم کلی بررسی می کنند. رنگ با نمودارهایی مقایسه می شود که رنگ های تراشه قابل قبول را نشان می دهند.

جلوگیری از شکستن هدف اصلی تولیدکنندگان چیپس سیب زمینی است. شرکت ها محافظ هایی را در نقاط مختلف فرآیند تولید نصب کرده اند تا احتمال شکستگی را کاهش دهند. ارتفاع ریزش تراشه ها از تسمه نقاله به سرخ کن کاهش یافته است. تسمه های نقاله پلاستیکی با تسمه های فولادی ضد زنگ مشبک جایگزین شده اند. اینها فقط به چیپس‌های بزرگ‌تر اجازه می‌دهند تا به سرخ‌کن‌ها بروند و برش‌های سیب‌زمینی کوچک‌تر از داخل مش بیفتند.

 

 

برای راه اندازی خط تولید چیپس می توانید
از ماشین آلات صنعتی زاگرس ماشین استفاده کنید:

 

09123634345

چیلر تراکمی چگونه کار می‌کند و چه مزایایی دارد؟

  • ۱۰:۲۴

اصول کار چیلر تراکمی بر پایه سرد کردن آب و پمپاژ آن است و این آب در نهایت به واحدهای داخل ساختمان و یا ماشین آلات صنعتی پمپاژ می‌شود. بدین وسیله سرمایش هوا در ساختمان توسط فن کویل‌ها یا هواسازها و غیره  یا همچنین عمل جذب حرارت اضافی سیالات و ماشین آلات صنعتی از این طریق صورت می‌گیرد.

حتما بخوانید: دستگاه بسته بندی (صنعتی و خانگی)

آب در چیلر تراکمی توسط یک مبدل حرارتی به نام اوپراتور تا دمای زیر صفر یا بالاتر از صفر درجه سانتی گراد سرد می‌شود. در یک تعریف ساده‌تر و حتی جامع‌تر از این دستگاه و وظیفه‌ای که دارد باید بگوییم این دستگاه در اصل یک دستگاه سرد کننده آب است و در نهایت این آب سرد شده را می‌توان به فن کویل‌های داخل ساختمان برای خنک کردن هوا فرستاد. همچنین می‌توان آن را در فرایندهای صنعتی استفاده کرد تا حرارات مازاد فرایند را به خود جذب کند.

]dgv jvh;ld

ما در ادامه مقاله از سایت سروش جاوید قصد داریم شما دوستان را بیشتر با کاربرد این دستگاه و مزایایی که دارد آشنا کنیم. حال اگر شما هم جزء علاقه‌مندان این حوزه هستید و دوست دارید که با انواع چیلرهای تراکمی و نحوه کار آن‌ها به طور تخصصی آشنا شوید و بعدها در این حیطه فعالیت کنید، ما به شما آموزشگاه سروش جاوید را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید در کلاس‌های آموزش چیلر آن‌ها شرکت کرده و به طور تخصصی وارد این حرفه شوید. حتی می‌توانید در دوره‌های آموزشی دیگری همچون نصب و تعمیر کولرگازی، آموزش برق ساختمان، آموزش برق صنعتی و سایر دوره‌های آموزشی آنان شرکت کنید.

صنعت تولید

کاربرد های چیلر تراکمی چیست؟

نمونه کاربرد چیلر تراکمی در صنعت

یکی از نمونه کاربردهای چیلر تراکمی در صنعت است. برای مثال در صنعت تزریق پلاستیک قالب‌ها و ماشین آلات تزریق توسط آب سرد چیلر تراکمی خنک می‌شوند، به صورتی که مایع داغ از یک سمت وارد مبدل حرارتی شده و آب سرد چیلر تراکمی باعث خنک شدن آن‌ها می‌شود.

چیلرهای تراکمی صنعتی تا دماهای پایین‌تر نسبت به کاربری‌های تهویه مطبوع آب را سرد می‌کنند. حال اگر علاقه‌‌مند هستید تا درباره این حیطه کاری بیشتر بدانید، می‌توانید به سایت سروش جاوید به نشانی soroushejavid.com مراجعه کنید و از طریق قسمت تماس با ما، با مشاورین آنان در تماس باشید و اطلاعات مورد نیاز خود را از آنان دریافت کنید.

حتما بخوانید: دستگاه تولید بطری پلاستیکی و بطری باد کن پت

نمونه کاربرد چیلر تراکمی در تهویه هوای یک ساختمان

در مواردی از چیلر تراکمی برای تهویه هوای ساختمان‌ها استفاده می‌کنند که در این مثال باید برای سرمایش یک ساختمان مسکونی از فن کویل‌ها و موتورخانه‌ها استفاده بکنند. بدین صورت که آب سرد شده داخل چیلر تراکمی به فن کویل‌ها پمپاژ می‌شود.

 صنعت

مزایا و ویژگی های چیلر تراکمی

  • از کمترین توان برودتی تا هزاران تن تبرید قابل ساخت هستند.
  • چیلرهای تراکمی کاربردهای مختلفی دارند مانند اینکه می‌توان از آن‌ها به عنوان دستگاهی برای تهویه هوا در پروژه‌های مسکونی و تجاری و حتی اداری استفاده کرد. حتی جهت خنک کاری دستگاه‌های کوچک صنعتی تا خنک کاری بزرگ‌ترین دستگاه‌های صنعتی موجود، می‌توان از آنان به عنوان دستگاه سرمایش بهره گرفت.
  • چیلرهای تراکمی در مقایسه با چیلرهای جذبی و سایر دستگاه‌های سرمایشی قیمت پایین‌تری دارند.
  • در مقایسه با سایر دستگاه‌های برودتی نصب ساده‌تری دارد و کم هزینه‌تر است.
  • این  نوع از دستگاه‌ها توانایی کار با راندمان بالا دارند و در هر نوع از شرایط آب و هوایی نیز عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهند.
  • دارای قابلیت ساخت هم به صورت مرکزی(سرمایش همه قسمت‌ها با یک دستگاه) و هم به صورت واحدی(در تناژهای کم و به ازای هر واحد یک دستگاه مجزا) هستند.
  • دارای قابلیت ایجاد دماهای بسیار پایین تا ده‌ها درجه زیر صفر برای به کاربردن در برخی از پروژه های صنعتی
  • امکان کنترل دقیق، خودکار و همه جانبه سیستم سرمایشی از طریق کنترلرهای هوشمند و کاهش مصرف انرژی سیستم
  • در این دستگاه‌ها به علت وجود لوله کشی‌های ساده آب بین چیلر تراکمی و مصرف کننده نهایی و همچنین عدم استفاده از لوله کشی مسی بین آن‌ها، امکان نصب دستگاه چیلر تراکمی در فاصله دور نسبت به مصرف کننده نهایی وجود دارد. این درحالیست که در سایر سیستم‌های سرمایشی نمی‌توان دستگاه را نسبت به مصرف کننده نهایی در فاصله ی نسبتا دوری قرار داد، زیرا مانند چیلرهای تراکمی دارای لوله کشی‌های مسی برای انتقال مبرد نیستند.
  • این نوع از دستگاه‌ها نگهداری و سرویس دوره‌ای کم هزینه و آسانی دارند. مخصوصا اگر چیلر تراکمی از نوع هوا خنک باشد.
  • به خاطر به کار بردن انواع تکنولوژ‌ی‌ها و سیستم‌های هوشمند می‌توان مصرف انرژی این دستگاه‌ها را به حداقل رساند. برای مثال با به کارگیری کمپرسورهای ظرفیت متغیر اسکرو یا ترکیب نمودن چند کمپرسور اسکرال کم مصرف با هم، امکان به حداقل رساندن انرژی دستگاه فراهم می‌شود.
  • این دستگاه قابلیت تطبیق دادن مقدار توان برودتی را دقیقا به اندازه نیاز مصرف کننده دارد و از آنجایی که این دستگاه یک دستگاه تولید کننده آب سرد است، می‌توان بر اساس این قابلیت آب سرد را بعد از انتقال به لوله ورودی مصرف کننده به هر میزان که مصرف کننده احتیاج دارد تنظیم کرد. کاربر نهایی می‌تواند با یک کنترل تنظیم کننده دما، مقدار سرمایش مورد نیاز خود را بدون اینکه بر سایر مصرف کننده‌ها اثری داشته باشد تغییر دهد و همین یکی از بزرگ‌ترین مزایا و ویژگی‌های این محصول است.
  • این دستگاه یکی از پرکاربرد ترین دستگاه‌های برودتی یا همان سرمایشی در سطح ایران و جهان است و آن هم به علت داشتن ویژگی‌ها و مزایای فراوان نسبت به هر نوع دستگاه موجود در بازار است. البته که انواع متفاوتی دارد که با توجه به شرایط آب و هوایی محل سکونت خود می‌توانید از آنها استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما دوستان را با این دستگاه پرکاربرد بیشتر آشنا کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سروش جاوید از خدمات آنان مانند آموزش چیلر و حتی سایر دوره‌های آموزشی آنان استفاده کنید مانند دوره‌های آموزش بازیگری، تدوین فیلم، فیلمبرداری و.. .

 

دستگاه تولید بطری پلاستیکی و بطری باد کن پت

  • ۱۰:۱۸

در دنیای امروزی دستگاه تولید بطری پلاستیکی که نام دیگر آن دستگاه بطری بادکن می باشد یکی از روش های تولید بطری پلاستیکی می باشد. بطری های پلاستیکی برا نگه داشتن مایعات (نوشیدنی ها،آبمیوه،شیر،نوشابه،آب معدنی و...) کاربرد دارد. این عمل به کمک دستگاه بسته بندی آب معدنی صورت می گیرد. زاگرس ماشین یکی از بهترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و دستگاه بسته بندی در ایران می باشد که با کیفیت بالا و قیمت ارزان ماشین آلات و دستگاه بسته بندی تولید بطری پلاستیکی را تولید می نماید. دستگاه بسته بندی و راه اندازی خط تولید توسط این مرکز بهترین و به صرفه ترین گزینه برای شما عزیزان تولیدکننده می باشد.

دستگاه تولید بطری پلاستیکی

دستگاه تولید بطری پلاستیکی

در حال حاضر در بسیاری از کارخانه جات تولید کننده آب معدنی،نوشابه و محصولات مایع رقیق و غلیظ نیاز به این دستگاه دارند تا به بهینه ترین شکل ممکن خط تولید خود را ارتقاء دهند. خرید این دستگاه از زاگرس ماشین یکی از بهترین مراکز تولیدی انواع دستگاه تولید بطری پلاستیکی برای شما تولیدکننده عزیز بسیار کار عاقلانه و مطمئنی است. زیرا این نرکز علاوه بر 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش یکی از مقرون و به صرفه ترین مراکز تولیدی و فروش دستگاه تولید بطری پلاستیکی می باشد.

حتما بخوانید: انواع تجهیزات تولید برای خط تولید چیست؟

انواع ماشین آلات تولید شده توسط این مرکز:

  • دستگاه تولید بطری پلاستیکی،
  • دستگاه درب بند بطری،
  • دستگاه تولید درب پلاستیکی بطری،
  • دستگاه بطری بادکن پت،
  • دستگاه بطری پرکن مایعات،
  • دستگاه شیرینگ پک ،
  • دستگاه بسته بندی آب معدنی و...

قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی در بازار چقدر است؟

قیمت انواع ماشین آلات و دستگاه تولیدی بطری های پلاستیکی در بازار به دلیل نوسانات ارز و دلار و مشکلات اقتصادی کشور نمی تواند ثابت باشد و به صورت متغیر در حال تغییر است. مرکز زاگرس ماشین تمام سعی خود را دارد تا با استفاده از تکنولوژی های روز و متریال های با کیفیت، نحوه عملکرد و کیفیت را قربانی ارزان بودن قیمت این دستگاه نکند. درحال حاضر یکی از با کیفیت ترین و ارزان قیمت ترین ماشین آلات تولید بطری پلاستیکی در ایران زاگرس ماشین می باشد. این مرکز به دلیل ارائه قابلیت خرید مستقیم از کارخانه و همچنین گارانتی خود کارخانه و خدمات پس از فروش مالیات، ارزش افزوده، هزینه واسطه ها و... را کاهش دهد تا به صورت مستقیم بهترین و ارزان ترین قیمت دستگاه تولید بطری پلاستیکی را به مرم ارائه دهد.

فیلم عملکرد دستگاه تولید بطری پت و بطری بادکن

در نهایت خط تولید آب معدنی پس از مرحله تولید بطری پلاستیکی و بطری پرکن نوبت به استفاده از دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی 12 تایی و 6 تایی بطری ها می رسد. این کار توسط دستگاه شیرینگ پک صورت می گیرد که در مقاله قبلی فیلم عملکرد دستگاه شیرینگ پک را پست کردیم و می توانید مشاهده نمائید.

ولی در این پست برای شما نحوه تولید بطری پت با دستگاه بطری بادکن را فیلم برداری کرده ایم:

خرید دستگاه تولید بطری پلاستیکی پت

اگر قصد خرید دستگاه تولید بطری بادکن های پلاستیکی پت سازی را دارید باید با انواع این دستگاه آشنا باشید.

انواع دستگاه تولید بطری پلاستیکی دارای مدل های مختلفی است از جمله:

  1. ماشین آلات و دستگاه بطری بادکن پت اتوماتیک،
  2. دستگاه بطری بادکن پت دستی،
  3. دستگاه بادکن بطری پلاستیکی پت نیمه اتوماتیک.

برای خرید انواع ماشین آلات خط تولید بطری پلاستیکی و خطوط تولید و بسته بندی مایعات و نوشیدنی می توانید با شماره زیر تماس بگیرید:

09123634345
02634716956

بهترین هارد دیسک‌های اکسترنال SSD در سال 2022

  • ۱۷:۳۸

شما چه نوع فضایی برای ذخیره‌سازی موسیقی، فیلم و سایر فایل‌ها در کامپیوتر شخصی خود انتخاب می‌کنید؟  راه سنتی و قدیمی این است که یک هارددیسک معمولی استفاده کنید. اما روش جدید و بهتر، استفاده از رادیو درایو قابل‌حمل یا SSD است. البته این مدل هارددیسک‌ها در گذشته کمی گران بودند؛ اما قیمت آن‌ها کاهش پیدا کرده و در عین حال هرروز مدل جدیدتری از آن‌ها به بازار عرضه می‌شود. بنابراین می‌توانید از بین چند نمونه مختلف از برندهای متفاوت، گزینه مناسب خود را به‌راحتی انتخاب کنید.

امروزه حافظه‌های SSD که به‌صورت اکسترنال طراحی شدند، در اندازه جیبی و با سرعتی 10 برابر هارددیسک‌های قدیمی هستند. در عین حال دوام و مقاومت بسیار بیشتری دارند و حجم بسیار زیادی از انواع داده‌های مختلف  و اطلاعات را به‌راحتی می‌توانید در آن‌ها ذخیره کنید. در ادامه این صفحه قصد  دارم چند مدل از بهترین هارددیسک‌های اکسترنال SSD را در سال2022 معرفی کنم.

ssd

هارد SSD وسترن دیجیتال Green WDS240G2G0A

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید انواع هارددیسک، توجه به میزان حافظه ذخیره‌سازی در آن‌ها است. این مدل از هارددیسک اکسترنال به دلیل برخورداری از 240 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی بتوانید انواع فایل‌های مختلف را در آن ذخیره کنید. علاوه بر آن قابلیت پشتیبانی از هر از هر نوع فایلی را دارند.

موضوع قابل توجه دیگر درباره هارد SSD وسترن دیجیتال Green WDS240G2G0A  این است که سرعت مناسبی در خواندن و نوشتن دارد. حداکثر سرعت این هارددیسک SSD معادل 545 مگابایت بر ثانیه برای خواندن و 520 مگابایت بر ثانیه برای نوشتن است. بنابراین سرعتی ایده‌آل برای پشتیبانی از هر نوع فایل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. درنهایت اینکه رابط اتصال این حافظه با استفاده از سیستم SATA3.0 است. بنابراین به‌راحتی می‌توانید از این هارددیسک در لپ‌تاپ با دستگاه PC استفاده کنید.

حافظه SSD سامسونگ PCIe 4.0 NVMe 980 PRO

اگر قصد  دارید در زمینه استخراج رمز ارز فعالیت کنید، نیاز به هارددیسک مناسبی دارید که سرعت ذخیره‌سازی بسیار زیاد و قدرت پردازش بالایی داشته باشد. در عین حال هرچقدر که فضای ذخیره‌سازی بیشتر باشد، امکان تولید پلات بیشتر را برای کاربران و استخراج کنندگان رمز ارز را فراهم می‌کند. درنتیجه درآمدزایی بیشتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

با توجه به اهمیت این مسئله نیاز به پیدا کردن هارددیسکی دارید که فضای ذخیره‌سازی بالاتر از 500 گیگابایت داشته باشد؛ زیرا این مقدار فضا فقط تا حدود یک تا دو ماه قابلیت ذخیره‌سازی دارد. به همین دلیل نیاز به گزینه‌ای دارید که فضایی حدود 1 ترابایت در اختیار شما قرار دهد.

حافظه SSD سامسونگ PCIe 4.0 NVMe 980 PRO به‌عنوان مدلی با 1 ترابایت ظرفیت داخلی، امکان ذخیره انواع اطلاعات را به کاربران می‌دهد. همچنین می‌توانید از آن برای استخراج رمز ارزهای مختلف استفاده کنید.

این حافظه اکسترنال سرعتی معادل با 7000 مگابایت بر ثانیه دارد و با استفاده از آن می‌توانید انواع محتوا و داده‌ها را با سرعت 5000 مگابایت بر ثانیه انتقال دهید. در عین حال رابط اتصال این هارددیسک از نوع PCIe Gen4 است.

حافظه SSD سیلیکون پاور NVMe M.2 PCIe Gen3×4

اگر شما هم جزء علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری باشید، بدون شک باید حافظه‌ای برای ذخیره بازی‌های کامپیوتری انتخاب کنید که سرعت بالایی در لود کردن بازی‌ها داشته باشد. در عین حال اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید، به‌خوبی میدانید که بازی‌های نصب شده روی هارددیسک SSD سریع‌تر از بازی‌های نصب شده روی سایر هارددیسک‌ها عمل می‌کنند و قدرت بوت و لود بهتری دارند.

نکته مهم دیگر برای دوستداران بازی‌های کامپیوتری این است که باید به دنبال کامپیوتری باشند که قابلیت اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشد. در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید کامپیوتر و لپ‌تاپ مناسب بازی اقدام می‌کنند. در این میان کامپیوترهای مک به‌عنوان گزینه‌های جذاب در این زمینه محسوب می‌شوند. اما در عین حال قیمت بالایی برای خرید دارند. به همین دلیل می‌توانید از روش خرید قسطی کامپیوتر مک استفاده کنید تا بهترین گزینه را برای بازی‌های جذاب در اختیار داشته باشید. علاوه بر آن باید هارددیسکی در اختیار داشته باشید که قابلیت ذخیره بیشتر از 500 گیگابایت داشته باشد.

با در نظر گرفتن تمامی این موارد، حافظه SSD سیلیکون پاور NVMe M.2 PCIe Gen3×4 به دلیل برخورداری از ظرفیتی معادل با 1 ترابایت حافظه بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. این هارددیسک با سرعت قابل قبول خود در هنگام بازی، به‌راحتی محتوای بازی را بدون هیچ تاخیری لود می‌کند و یک بازی مهیج را برای شما به ارمغان آورد.

علاوه بر آن رابط اتصالی به کار رفته در طراحی این هارددیسک از نوع PCIe است که از پهنای باند بیشتری در مقایسه با بقیه رابط‌های اتصال دارد. همین موضوع کمک می‌کند که کاربران داده‌ها و محتوای خود را با سرعت بسیار زیاد و قابل قبولی دریافت کنند و در این زمینه با تاخیر و مشکلی روبرو نشوند.

درنهایت اینکه سرعت خواندن در این هارددیسک SSD معادل با 2200 مگابایت بر ثانیه است. همچنین می‌توانید از سرعت نوشتن آن که برابر با 1600 مگابایت بر ثانیه است در انجام بازی و سایر موارد استفاده کنید.

حافظه SSD اکسترنال سن دیسک Extrema

در هنگام خرید کامپیوتر و جمع کردن هارددیسک و سایر ابزارها به چه نکاتی دقت می‌کنید. همچنین در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکلات و نقص فنی شود، جه راهکاری برای رفع آن در پیش می‌گیرید. متاسفانه گاهی اوقات مشکلات به ظاهر کوچک و ساده باعث ایجاد هزینه‌های سرسام‌آور در تعمیر کامپیوتر و سایر لوازم جانبی الکترونیک می‌شود. در این شرایط باید به دنبال روشی مقرون به‌صرفه و هوشمندانه برای رفع این مشکل باشید. با استفاده از بیمه تجهیزات الکترونیک به‌راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید و در صورت بروز هر نوع مشکل و نقص فنی در کامپیوتر و لوازم الکترونیک خود، با کمترین هزینه آن را از بین ببرید.

در کنار توجه به این موضوع مهم، اگر در خرید هارددیسک مناسب برای فعالیت کاری خود، به دنبال بهترین گزینه هستید، پیشنهاد مناسب، خرید هارددیسک با ظرفیت بیشتر است. در حال حاضر کمپانی سن دیسک یکی از بندهای مطرح در زمینه تولید هارددیسک است که ظرفیت‌های بالا را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

 یکی از محصولات این شرکت حافظه SSD اکسترنال سن دیسکExtrema  است که ظرفیتی معادل با 2 ترابایت دارد و تا مدت‌های طولانی می‌توانید از این ظرفیت برای انجام امور مختلف استفاده کنید. سرعت خواندن داده‌ها در این هارددیسک معادل با 550 مگابایت بر ثانیه است. همچنین سرعت نوشتن این هارددیسک 550 مگا بر ثانیه است.

سخن آخر

موارد ذکرشده تنها بخشی از انواع هارددیسک‌های مطرح موجود در بازار هستند که بر اساس نیاز خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. با توجه به اینکه برندهای تولیدکننده انواع هارددیسک هر روز تلاش می‌کنند که نمونه‌های جدیدی از محصولات خود را به کاربران ارائه دهند؛ به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از خرید هارددیسک مطالعه کاملی درباره آن‌ها انجام دهید. در این صورت خرید هارددیسک کار چندان سختی نخواهد بود.

 

Designed By canseo.ir Powered by Bayan