sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

چگونه روال و روتین مراقبت از موی مناسب برای خود ایجاد کنیم؟

  • ۱۷:۲۵

تارهای مو شما دائماً در معرض آسیب دیدگی هستند : تیرگی، نازک شدن ، خشکی ، شکستگی، موخوره و موارد دیگر. با وجود تمام این استرس‌های بالقوه برای مو، جای تعجب نیست که داشتن موهای سالم به تلاش برای شاداب نگه داشتن آن نیاز دارد. و در حالی که میانبر مخفی برای موهای سالم‌تر وجود ندارد، صرف زمان برای قوی نگه داشتن تارهای مو هایتان ارزش مراقبت از مو را دارد. با تغییرات کوچک در روال و روتین روزانه خود، داشتنموهای زیبا می تواند بدون دردسر باشد.

از طریق سایت نیروان Nir-one.com اقدام به خرید انواع محصولات مراقبت از مو اصل کنید و سلامتی را به مو های خود هدیه دهید.

قبل از دوش گرفتن موهای خود را برس بزنید.

مهم نیست که بافت موی شما چیست، 60 ثانیه زمان برای باز کردن تارها قبل از دوش گرفتن، آنها را قوی نگه می دارد. وقتی موهایتان خیس است، در برابر شکستن آسیب‌پذیرتر است، بنابراین همیشه وقتی موهایتان خشک است، گره‌ها را از روی موهایتان برس بزنید. یک مزیت این کار یعنی برس زدن موهای خشک قبل از دوش گرفتن، روغن های طبیعی را از پوست سر تا انتهای موهایتان پخش می کند. و مزیت دیگر این است که بعد از دوش گرفتن، از قبل صاف و آماده مدل دادن است.

 

استفاده از ماسک مو را جدی بگیرید.

برای حفظ رطوبت و صاف نگه داشتن تارهای مو، حداقل یک بار در هفته از ماسک مو مرطوب کننده یا نرم کننده اصل و با کیفیت استفاده کنید، و اگر به طور مرتب از سشوار و اتو مو استفاده می کنید بیشتر به مرطوب کردن و تقویت مو نیاز دارید. همچنین برای تقویت مو های خود می توانید استفاده از انواع روغن های گیاهی مو را به برنامه روتین مراقبتی خود اظافه نمائید. این روش نیز بسیار تاثیر به سزایی دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan