sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

خرید خانه در منطقه ۲۲

  • ۱۴:۲۷

با افزایش محبوبیت و تقاضا برای خرید خانه در منطقه 22 دریاچه چیتگر، به ندرت سرمایه گذاران مجرب فرصت تصاحب واحد مسکونی در پروژه های مشهور این منطقه را از دست می دهند. تمامی محاسبات و شواهد نشان دهنده روند تصاعدی قیمت املاک در منطقه 22 چیتگر هستند؛ بنابراین تمایل هزاران نفر برای خرید خانه در چیتگر یک امر کاملا عادی است.

خرید خانه در منطقه 22 چیتگر

چنانچه به دنبال خرید ملک با شرایط عالی و مبلغ بسیار پایین هستید، منطقه 22 دریاچه چیتگر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. پروژه های متنوعی در این منطقه وجود دارند که شما برای پیش خرید واحد مسکونی در آن ها، نیازمند بودجه چندان نجومی نیستید؛ بلکه می توانید با حداقل مبلغ، واحد مسکونی در بهترین نواحی منطقه 22 بخرید. از جمله پروژه های محبوب برای خرید خانه در منطقه 22 عبارت است از پروژه نیکان، پروژه بیسموت و پروژه اطلس. در ادامه، به شرایط و مزایای خرید واحد در هر کدام از این پروژه ها می پردازیم.

خرید خانه در پروژه بیسموت منطقه 22

یکی از پروژه های نسبتا جدید که توسط تعاونی مسکن ایثارگران ایران در حال اجرا است، پروژه بیسموت نام دارد. جالب است بدانید واحد های این پروژه به صورت هوم آفیس (Home Office) ساخته می شوند و افراد ضمن فعالیت اداری در این واحد ها، می توانند در آن ها سکونت نیز داشته باشند. این ویژگی قابل توجه و منحصر به فرد باعث شده تا افرادی که مدت زمان زیادی را به کار در دفتر اختصاص می دهند، به فکر پیش خرید یکی از این واحد های اداری تجاری باشند.

خرید خانه در منطقه 22 چیتگر

پروژه 27 طبقاتی بیسموت، دارای واحد های اداری و تجاری خواهد بود. افراد برای خرید واحد تجاری، گزینه هایی متنوع در اختیار دارند که متراژ آن ها از 25 متر آغاز می شود؛ اما متراژ واحد های اداری حداقل 75 متر است و افراد می توانند همزمان با مدیریت کسب و کار خود، در این واحد ها زندگی کنند. با توجه به تنوع متراژ واحد ها و امکانات رفاهی و کاری فراوانی که در اختیار ساکنان در این ساختمان قرار خواهند گرفت، به جرئت می توان آن را فرصت بی نظیر خرید خانه در منطقه 22 چیتگر شمرد.

پروژه بیسموت نیز همانند تعداد کثیری از پروژه های در حال ساخت منطقه 22 دریاچه چیتگر، به صورت سهام قابل خرید هستند. برای اطلاع از شرایط و نحوه پرداخت هزینه سهام، می توانید با کارشناسان مجموعه دیار 22 در ارتباط باشید و در مراحل اجرایی پیش خرید از مشاوره آن ها استفاده کنید.

خرید خانه در پروژه نیکان منطقه 22

دومین پروژه ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم، پروژه نیکان چیتگر نام دارد. با توجه به همسایگی تمامی پروژه های موجود در منطقه 22، موقعیت این پروژه نیز به امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی نزدیک است؛ به طوری که ساکنان پروژه نیکان با ایستگاه مترو تنها 2 دقیقه فاصله دارند و می توانند با پای پیاده در کمتر از 15 دقیقه به مراکز خرید بزرگ و مشهور تهران نظیر ایران مال مراجعه کنند. به غیر از تمامی این موارد، امکانات متنوع دیگری نیز در داخل محوطه پروژه نیکان ساخته خواهند شد تا سکونت را برای شما علاقمندان تسهیل کنند.

پروژه نیکان دارای 3 بلوک برج 11 طبقه است که در هر طبقه 12 واحد ساخته خواهد شد؛ در نتیجه، حدودا 384 واحد مسکونی در این پروژه ساخته می شود که هر کدام متراژ 100 متری دارند. به دلیل تقسیم بندی دقیق و محاسباتی که برای هماهنگ ساختن واحد های مختلف این پروژه انجام شده اند، متراژ و ابعاد واحد ها کاملا با یکدیگر مشابه هستند و یک شرایط پیش خرید برای هر کدام تعیین شده است.

در حال حاضر هزینه تراکم برای هر متر 3.000.000 تومان است؛ بنابراین شما باید برای هر واحد 300 میلیون تومان هزینه تراکم پرداخت کنید. شرایط اقساط این مبلغ تراکم، 35 میلیون تومان در هر دو ماه است. از این رو، هزینه ساخت و ساز پروژه در منطقه 22 دریاچه چیتگر 5.500.000 تومان به ازای هر متر اعلام شده که باید به عنوان پیش پرداخت به صاحبان امتیاز واریز کنید.

خرید خانه در پروژه اطلس منطقه 22

آخرین پروژه پیشنهادی ما به شما برای خرید خانه در منطقه 22، پروژه اطلس است. اگر به دنبال خرید خانه هستید و در مورد متراژ مطلوب تردید هایی دارید، پروژه اطلس می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد؛ چرا که 6 نوع واحد در پروژه اطلس ساخته خواهند شد و شرایط برای پیش خرید هر کدام از آن ها بی نظیر است. پروژه اطلس که با نام مجتمع خاتم نیز شناخته شده، در عرض کمتر از 4 سال به خریداران تحویل داده می شود.

3 بلوک 14 طبقه ای پروژه اطلس، دارای واحد هایی با متراژ 60، 90، 120، 150، 180 و 240 هستند که شما می توانید گزینه متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. البته باید توجه داشت که شرایط خرید برای تمامی سرمایه گذاران و خریداران ملک یکسان خواهد بود؛ اما هر کدام بسته به واحدی که پیش خرید می کنند، هزینه متفاوتی خواهد داشت.

حالا که اطلاعات نسبتا کاملی در زمینه خرید خانه در منطقه 22 دریاچه چیتگر به دست آوردید، نوبت به معرفی مجموعه دیار 22 می رسد. این مجموعه می تواند شما را در تمامی مراحل خرید و پیش خرید واحد مسکونی، اداری و تجاری در منطقه 22 دریاچه چیتگر تهران همراهی کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan