sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

آلت کوین‌های مناسب برای سرمایه گذاری در بازار رمزارزها

  • ۱۴:۰۴

 

ارزهای دیجیتالی که پس از بیت کوین به بازار ارز دیجیتال معرفی شدند، آلت کوین نام دارند. در حال حاضر به دلیل ریزش بازار، سرمایه گذاران بیشتری به فکر سرمایه گذاری در آلت کوین‌ها هستند. سوال اینجاست که کدام آلت کوین‌ها برای سرمایه گذاری بهتر است؟

به صورت قطعی جوابی برای این سوال وجود ندارد اما در این مقاله 3 آلت کوینی که با توجه به تحلیل‌ها دارای آینده هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

پلتفرم نیر (NEAR) چیست؟

 

پروتکل نیر (NEAR)  یک پلتفرم برنامه غیرمتمرکز یا DApp است که برای استفاده از برنامه‌ها در وب طراحی شده‌است. می‌توان گفت که هدف آن ارائه مقیاس پذیری است. پروتکل نیر یکی از ارزهایی است که بر بالاترین نقطه‌ی بلاکچین اتریوم قرار دارد.

این پروتکل که بر اساس برنامه‌های غیر متمرکز App فعالیت می‌کند، در تلاش برای از بین بردن مشکلات رقبای قبلی خود از جمله سرعت کم پردازش تراکنش‌ها است.

نیر پروتکل مانند بسیاری از شبکه‌های مبتنی بر بلاکچین اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات سهام استفاده می‌کند و به این ترتیب می‌تواند معاملات انجام شده را تأیید و بلوک‌های جدید را ایجاد نماید. لازم به ذکر است که کد این پروتکل به صورت منبع باز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با هدف ساخت پلتفرم  نیر و آشنایی با ارز دیجیتال آن، بر روی لینک مربوط کلیک کنید.

ارز دیجیتال کادنا چیست؟

 

 

پلتفرم کادنا (Kadena) راهکارهای مقیاس پذیری بلاک چین لایه 1 و اثبات کار (PoW) جدید و تازه‌ای را به صنعت ارزهای دیجیتال ارائه داده‌است که برای توسعه‌دهندگان مستقل و شرکت‌ها به یک میزان کارایی دارند. اکوسیستم بلاک چین کادنا به عنوان اولین بلاک چین هیبریدی مقیاس پذیر مبتنی بر الگوریتم اجماع  اثبات کار، دارای شبکه‌های خصوصی و عمومی است. به همین دلیل، پروژه ارز دیجیتال کادنا به یکی از بهترین و بزرگترین پروژه‌ها در دنیای کریپتوتبدیل شده‌است.

بعد از استقبالی که اخیراً از این پلتفرم شده، توکن KDA به عنوان ارز بومی پروژه Kadena شاهد رشد قیمتی مناسبی بوده‌است. رمز ارز KDA در این پروژه چندین مسئولیت و کارکرد حیاتی دارد و برای تضمین غیر متمرکز بودن پلتفرم ضروری است.

برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت و کاربرد ارز دیجیتال کادنا، بر روی لینک مقاله کلیک کرده و پاسخ سوالات خود را بیابید.

ارز دیجیتال ایلوویوم چیست؟

این پلتفرم مناسب افرادی است که به کسب درآمد از طریق بازی علاقه دارند. درواقع بازی ایلوویوم و ارز دیجیتال Illuvium یک بازی جنگی فانتزی جهان باز است که اغلب به عنوان اولین بازی AAA در اتریوم معرفی می‌شود. در دنیای ایلوویوم موجوداتی به نام ایلوویال در حال زیست هستند که قادرند توسط بازیکنانی در نبرد دستگیر شوند و به آنها کمک کنند. از آن زمان به بعد، آنها به بخشی وفادار از مجموعه بازیکنان تبدیل می‌شوند.

انتظار می‌رود که با گسترش علاقه به فضای متاورس و بازی‌های کسب درآمد، ارزهای همچون ارز ایلوویوم رشد چشمگیری در قیمت داشته باشند.

 به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از مطالعه مقاله ارز دیجیتال ایلوویوم، به سرمایه گذاری در این پلتفرم فکر کنید.

 

 

  • ۸۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan