sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

کارآفرینی توسط بانوان

  • ۱۶:۵۷

خانم‌ها در بسیاری از آثار ادبی و شعرها از نظر ظرافت و حساس بودن به گل تشبیه شده‌اند؛ اما در کنار ظرافت و روحیه حساس، اراده‌ای راسخ و آهنین دارند که می‌توانند بر بسیاری از مشکلات غلبه کنند. بسیاری از بانوان به دلیل اینکه بتوانند استقلال مالی به دست آورند یا بسیاری از مشکلات مانند بد سرپرستی، اعتیاد همسر، فوت همسر و غیره را پشت سر بگذارند، به دنبال کسب و کار می‌روند. کارآفرینی بانوان یکی از موضوعاتی است که امروزه بسیار به گوش می‌رسد. این خانم‌ها با تکیه بر توانایی‌ها و قدرت مدیریتشان اداره یک مجموعه را به دست گرفته و آن را به موفقیت می‌رسانند.

کارآفرینی توسط بانوان

حتما بخوانید: چک لیست سئو

زهره صداقت سلطان آبادی یکی از بانوان کارآفرین برتر کشور است که تاکنون جوایز و تقدیرنامه‌های متعددی از مقامات کشوری دریافت کرده است. خانم سلطان آبادی در سال 1385 اقدام به تاسیس تولیدی لباس کرد، این تولیدی با دیگر تولیدی‌ها تفاوت داشت، او در این مجموعه زمینه شغلی را برای بانوان بدون سرپرست و سرپرست خانواده فراهم ساخته بود. نام این مجموعه صداقت نام دارد و خانم سلطان آبادی با راه اندازی کسب و کار، خانم‌ها را به درآمدی مناسب رسانده است. در کشور ما بسیاری از این بانوان کارآفرین وجود دارند که باعث تغییر زندگی خود و زنان دیگر شده‌اند.کارآفرینی از طریق خیاطی

برای موفق شدن باید اصولی گام برداشت. پیش از هر مورد دیگری نیاز به آموزش و کسب مهارت است. صرف زمان و انرژی برای یادگیری اصولی، میزان موفقیت را تضمین می‌کند. خیاطی یکی از زمینه‌های هنری است که بسیاری از بانوان در آن تبحر دارند و می‌توانند از آن کسب درآمد کنند. شما نیز می‌توانید با کسب مهارت در این حیطه با طی‌کردن دوره آموزش خیاطی مردانه اقدام به تاسیس تولیدی لباس آقایان کنید. لباس مردانه یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار است که  با تولید محصول با کیفیت و دانستن نکات دوخت، مشتریان بسیاری برای محصولات خود پیدا خواهید کرد.

کارآفرینی خانم ها

دیگر دوره‌های آموزشی

زمینه‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با یادگیری آن‌ها شغل و درآمد مناسبی به دست آورید و حتی بتوانید برای اطرافیان خود درآمدزایی کنید. در ادامه با برخی از این دوره‌های آموزشی کسب و کار بیشتر آشنا خواهید شد.

بازاریابی: یکی از پرطرفدارترین و پردرآمدترین مشاغلی است که می‌توانید فرا بگیرید و آینده‌ای روشن را برای خود و اطرافیانتان تضمین کنید.
دامداری: از دیگر مواردی که با یادگیری مراحل و روش‌های اصولی آن می‌توان به سود کلانی رسید.
کشاورزی: یکی از حیطه‌هایی است که بانوان کارآفرین می‌توانند در آن بسیار موفق شوند.
کامپیوتر و نرم افزار: با پیشرفت جهان و حرکت دنیا به سمت تکنولوژی بی‌شک جز زمینه‌هایی است که باعث کارآفرینی بانوان می‌شود.
مشاغل خانگی: کارآفرینی بانوان بیشتر از مشاغل خانگی که به سرمایه اندکی نیاز دارند آغاز می‌شود و سپس پیشرفت می‌کند.

سخن پایانی

در این مقاله با برترین دوره‌های آموزشی کارآفرینی بانوان آشنا شدید، شما می‌توانید با خرید دوره‌های آموزشی از مجموعه شغل دو، کار موردعلاقه خود را آغاز کنید و بعد از مدتی افراد زیادی را به این حوزه وارد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها و نحوه سفارش و تهیه آن‌ها، از قسمت تماس با ما با مجموعه شغل دو در ارتباط باشید.

بهترین مرکز دستگاه بسته بندی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan