sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

خط تولید عطر و ادکلن (راه اندازی + دستگاه بسته بندی)

  • ۱۷:۳۴

چه چیزی عطر و ادکلن شما را از بقیه متمایز می کند؟ پاسخ به این سوال این است که چه چیزی باعث موفقیت برند  عطر و ادکلن شما می شود. روند راه اندازی خط عطر و ادکلن خود می تواند طاقت فرسا باشد. هزینه اغلب عامل اصلی در تصمیم گیری افراد است، اما نباید مانعی برای کارآفرینان با دانش و تمرکز مناسب باشد. این مقاله شما را در مراحل راه‌اندازی خط عطر و ادکلن خود راهنمایی می‌کند، از جمله هزینه آن، تحقیق در مورد مشتریان و پایگاه مصرف‌کننده هدف، یافتن سازنده قابل اعتماد و بازاریابی محصول شما. از دستگاه بسته بندی ادکلن تا دستگاه پرکن و دیگر تجهیزت مهم خط تولید عطر و ادکلن می باشد.

وب سایت خبری ایران هاردور از شما دعوت می کند به مطالعه ادامه مطلب:

راه اندازی خط عطر و ادکلن خود به چه معناست؟

انتظار می رود بازار جهانی  عطر و ادکلن شاهد نرخ رشد مرکب سالانه 3.9 درصدی از سال 2019 تا 2025 باشد و تا سال 2025 به 40.91 میلیارد دلار برسد . با تعداد بیشتری از افراد که برای پاسخگویی به تقاضای بازار  عطر و ادکلن تولید می کنند،باید مخاطبان هدف خود را مشخص کنید تا خود را متمایز کنید.

ایجاد خط عطر و ادکلن خود به این معنی است که شما کنترل خلاقانه اولیه بر هر جنبه از آن را دارید. این برخلاف شراکت با یک خانه عطر و ادکلن موجود یا صدور مجوز یک محصول از یکی است که می‌تواند تعداد رایحه‌ها و بسته‌بندی‌های موجود را محدود کند.

قبل از اینکه بتوانید خط تولید عطر و ادکلن را راه اندازی کنید، باید طرح کسب و کار خود را مشخص کنید. این شامل تعیین اهداف شرکت، سازماندهی زنجیره تامین و تدارکات، و همچنین مدیریت جریان نقدی است. آخرین مرحله بازاریابی محصولات خود و یافتن راه هایی برای خرید مشتریان است.

حتما بخوانید: بهترین مرکز دستگاه بسته بندی

آیا راه اندازی خط عطر و ادکلن سودآور است؟

به طور کلی، اگر دانش و تمرکز درستی داشته باشید، پاسخ مثبت است – اما عوامل زیادی وجود دارند که تعیین می کنند چقدر سودآور هستید و حاشیه سود شما چگونه خواهد بود.

به عنوان مثال هزینه مواد اولیه را در نظر بگیرید. ایجاد مایع عطر و ادکلن واقعی می تواند بسیار ارزان باشد و می تواند با سود بسیار بالایی فروخته شود. برای مثال، ممکن است فقط ۷ دلار هزینه داشته باشید تا عطر و ادکلنی را بسازید که با قیمت ۱۱۰ دلار فروخته شود. این نوع حاشیه در بسیاری از صنایع دیگر تقریباً بی سابقه است. با این حال، هزینه های دیگر مانند توزیع و بازاریابی باید در نظر گرفته شود.

به منظور تصمیم گیری آگاهانه در مورد راه اندازی یک تجارت عطر و ادکلن، درک هزینه ها و مزایای آن بسیار مهم است.

هزینه راه اندازی یک خط عطر و ادکلن چقدر است؟

راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن فرآیندی ارزان نیست. برای شروع یک کسب و کار عطر و ادکلن می تواند از 100000 دلار تا میلیون ها دلار هزینه داشته باشد. هر چه پول بیشتری بخواهید و بتوانید از قبل خرج کنید، میزان تولید شما را تعیین می کند، که به معنای حاشیه سود بیشتر در هر بطری فروخته شده است – اما این بستگی به نوع بودجه ای که برای شروع این کار دارید نیز دارد.

یک مثال می تواند این باشد که اگر می خواهید 100 بطری در مرحله اول تولید کنید (تعداد کمی)، پس سرمایه گذاری اولیه باید تنها حدود 15000 تا 30000 دلار باشد بسته به نوع طراحی بسته بندی استفاده شده و سایر عوامل مانند شیشه یا انتخاب مواد پلاستیکی و غیره، در حالی که اگر در ابتدا 500 بطری می خواستید، سرمایه اولیه حدود 60000 تا 90000 دلار آمریکا خواهد بود.

میانگین نشانه گذاری روی بطری عطر و ادکلن بین 300 تا 500 درصد است. این بدان معناست که اگر عطر و ادکلن بطری‌شده خود را پس از تولید ۲۵۰ دلار به ازای هر واحد بفروشید (به‌عنوان مثال) و ساخت هر بطری با قیمت خرده‌فروشی با بسته‌بندی تنها ۱۰۰ دلار هزینه دارد - پس اکنون که این عطر و ادکلن از فروش خارج می‌شود یا از طریق خرده‌فروشان تخفیف داده می‌شود تا تولید کنید. حجم فروش بیشتر هنوز حاشیه سود زیادی باقی مانده است. اما همه اینها تخمین‌هایی از تحقیقات مختلفی است که ما به آنها دسترسی پیدا کرده‌ایم که بسته به نوع راه‌اندازی طرح کسب‌وکار که سرمایه‌گذاران به دنبال آن هستند و همچنین عوامل دیگری مانند کانال‌های توزیع انتخاب شده و غیره، بسیار متفاوت است.

سرمایه گذاری اولیه ممکن است زیاد باشد، اما هنگامی که یک پایگاه مشتری برای عطر و ادکلن خود پیدا کردید، جبران هزینه های اولیه و کسب سود بسیار آسان تر می شود.

برای ایجاد یک خط کامل از محصولات، فقط با یک عطر و ادکلن شروع کنید، سپس با رایحه‌های دیگری که مشتریان ممکن است بخواهند، اگر آن رایحه اول را دوست دارند، بیایید. به این فکر کنید که چه چیزهایی را می‌توانید به‌عنوان افزودنی‌ها یا لوازم اضافی به همراه عطر و ادکلنها ارائه دهید - شاید ژل دوش، لوسیون یا شمع؟ آسمان حد است

خط تولید ادکلن و عطر

قبل از هر چیز دیگری، شما نیاز به یک طرح کسب و کار عملی برای اتصال نقاط در کسب و کار خود دارید، از تعیین اولویت ها گرفته تا مدیریت پول نقد و ترسیم رشد کسب و کار خود. با این حال، فراتر از آن، یک طرح تجاری به شما کمک می کند تا خط تولید خود را تعریف کنید. در اینجا برخی از سوالاتی است که احتمالاً در طرح کسب و کار خود به آنها پاسخ خواهید داد:

-مشتری هدف خود را مشخص کنید. هرچه در مورد افرادی که به آنها می فروشید دقیق تر باشید، ایجاد خط تولیدی که آنها و نیازهایشان را برآورده می کند آسان تر خواهد بود. به عنوان مثال: آیا آنها یک عطر و ادکلن سازگار با محیط زیست می خواهند یا طبیعی؟ طرح کسب و کار شما باید مشخص کند که چه نوع محصولاتی با خواسته های این مشتری مطابقت دارد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan