sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

معاملات مولتی تایم فریم چیست؟

  • ۱۱:۴۹

بسیاری از افراد معاملات خود را در بازه های زمانی مختلفی بر حسب استراتژی خود انجام می دهند. اگر قصد انجام معاملات مولتی تایم فریم دارید، تا آخر همراه ما باشید.

اهمیت کندل ها در بررسی معاملات مولتی تایم فریم

هر کندل یا میله بر روی نمودار نشان دهنده بازه زمانی بوده و بر اساس رفتار کندل ها در تایم های زمانی مختلف می توان تحلیل های جامع تری بر بازار ارائه کرد. در نتیجه می توان کندل ها را در تایم های مختلفی اندازه گیری کرده و تحلیل های کوتاه مدت، تحلیل نوسانی و تحلیل های بلند مدت و سرمایه‌گذاری انجام دهید.

حتما بخوانید: ریدیزاین و طراحی مجدد وب سایت

تایم فریم معاملاتی چیست؟

هر کندل بیانگر یک بازه زمانی روزانه، ساعتی، هفتگی و غیره بوده و نوسانات قیمتی در یک بازه زمانی مشخص مانند نوسان هفته را نشان می دهد. نقاط باز شدن و بسته شدن کندل در تایم فریم مشخص قابل اندازه گیری است. می توانید پایین ‌ترین و بالا ترین نقاط هر کندل را بررسی نمایید. در ادامه به بررسی معاملات مولتی تایم فریم می پردازیم.

در نظر داشته باشید کندل هایی که به اصطلاح کندل باز نامیده می شود، در حال نوسان و تغییرات قیمت بوده و بدنه آن ها دائما در حال تغییر رنگ به سمت سبز یا قرمز است. محلی که کندل در آن ثانیه باز شده اگر به سمت نقاط بالای حرکت کند، به رنگ سبز و اگر به سمت پایین حرکت کند به رنگ قرمز دیده می شود.

سایه کندل ها در معاملات مولتی تایم فریم

‏کندل نشان دهنده بالا ترین سطح نوسانی قیمت ارز های دیجیتال است. اگر در یک ثانیه آن نقطه را لمس کرده باشد قابل مشاهده است.  سایه کندل ها به این دلیل اهمیت دارد که هر سایه می تواند بدنه کندل در تایم فریم های کوتاه تری باشد. تحلیلگران از بالا ترین و پایین ترین نقاط سایه هر کندل برای بررسی و تحلیل تکنیکال استفاده می کنند.

برای آموزش ارز دیجیتال، آموزش تحلیل تکنیکال ، خرید بیت کوین و اتریوم به سایت آکادمی یزدانی مراجعه کرده تا با آموزش های کاربردی و مفید این سایت در زمینه ارزهای دیجیتال آشنا شوید. معاملات مولتی تایم فریم تکنیک های خاص خود را دارد که باید با این تکنیک ها آشنا باشید.

بهترین تایم معاملاتی ارز دیجیتال

معاملات در تایم فریم های مختلف نیاز به مهارت و تخصص دارد. بسیاری از افراد تایم فریم مشخصی به عنوان تایم فریم یک ساعته، یک روزه را برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. تایم فریم های بلندمدت مانند روزانه، هفتگی و ماهانه از قدرت بالایی برخوردار بوده و برای معاملات بلند مدت با هدف سرمایه گذاری استفاده می شود. تایم فریم های کوتاه مدت به عنوان تایم فریم های نوسانی شناخته می شود. بسیاری از افراد برای معاملات خود از تایم فریم های کوتاه مدت استفاده می کنند. در نتیجه سودهای روزانه را کسب کرده و از بازار خارج می شوند.

معاملات مولتی تایم فریم چیست؟

تا اینجای مقاله با تایم فریم های مختلف معاملاتی در بازار آشنا شده ایم. می توانید در تایم فریم های مختلفی با نام معاملات مولتی تایم فریم ،به تحلیل و بررسی پرداخته و معاملات خود را انجام دهیم. کسی که به عنوان مولتی تایم فریم در بازار فعالیت می کند، ممکن است چندین تحلیل بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشد.

کسی که در تایم های کوتاه فعالیت می کند به عنوان تحلیل نوسانی یا به عبارت دیگر اسکالپ نامیده می شود. در نظر داشته باشید برای انجام معاملات مولتی تایم فریم نیاز به مهارت های بسیاری است و باید آموزش های لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

مزایا و معایب معاملات مولتی تایم فریم

تایم های بالا مزایا و معایب خاص خود را دارد. معامله در تایم فریم های بلند مدت باعث می شود شما در زمان کوتاه مدتی به سرمایه خود دسترسی نداشته باشید و با برداشت آن ممکن است وارد ضرر های سنگینی شوید. در معامله در تایم های کوتاه مدت ممکن است در یک لحظه بخش بطزک یا تمام سرمایه خود را از دست بدهید. سعی کنید همیشه در تایم های مختلفی به اصطلاح معاملات مولتی تایم فریم فعالیت داشته باشید. برای آموزش ارز دیجیتال، تحلیل بازار، بررسی اخبار مرتبط با بیت کوین و اتریوم از سایت آکادمی یزدانی بازدید نمایید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan