sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

چرا بسته بندی در برندسازی مهم است؟

  • ۱۶:۲۴

قبل از اینکه مشتری محصول شما را ببیند و تجربه کند، اولین برداشت او از برند شما از بسته بندی شما است. بسته بندی برند، بسته بندی فیزیکی یا ظرفی است که محصول شما را نگه می دارد و هویت برند شما را نشان می دهد. اما چرا بسته بندی در برندسازی مهم است؟

اهمیت بسته بندی در برند سازی و برندینگ شخصی را به یک نقطه تماس کلیدی برای برقراری ارتباط با مشتری و توسعه مهم تجربه برند شما تبدیل می کند . در واقع، 40 درصد از خریداران آنلاین می‌گویند بسته‌بندی مارک‌دار باعث می‌شود آنها یک محصول را به دوستان خود توصیه کنند.

بسته بندی برند هویت برند شما را تقویت می کند و داستان آن را بازگو می کند . بسته بندی تحویل بخش مهمی از ثبات برند است. آن را به عنوان توسعه برند خود از کانال های دیجیتال آن، درست از طریق تجربه ملموس مشتری در هنگام دریافت محصول در نظر بگیرید.

اهمیت بسته بندی در برند سازی

اهمیت بسته بندی در برندسازی

اگر هنوز کاملاً قانع نشده‌اید، در اینجا چهار دلیل وجود دارد که اهمیت بسته بندی در برند سازی شما را نشان می دهد:

بسته بندی چیست؟ و چرا در برند سازی اهمیت دارد؟

بیایید به دلایلی که بسته بندی برند می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد و تجربه مشتری شما را تقویت کند، بررسی کنیم.

1. بسته بندی برند نقطه تمایز در بازار رقابتی است

با توجه به اینکه انتظار می رود فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده تا سال 2022 به 875 میلیارد دلار برسد ، بسته بندی مارک روشی موثر برای متمایز کردن محصول شما در فضای آنلاین پرجمعیت است.

شرکت‌هایی که از جعبه‌ها یا بسته‌های استاندارد برای حمل و نقل سهام استفاده می‌کنند، در معرض خطر بی‌نظمی به نظر رسیدن هستند. این به این معنی است که به راحتی توسط مشتریان خود فراموش می شوند.

داشتن بسته بندی منحصر به فرد برای برند شما یک مزیت بزرگ است که به شما کمک می کند مشتری خود را شگفت زده کنید و متمایز شوید. انسان ها موجودات بصری هستند و ظاهر به ما کمک می کند اولین برداشت ها را شکل دهیم. به عنوان یک برند، شما می خواهید مشتریان خود را جلب کنید و این با یک هویت بصری قوی شروع می شود.

نکته: حتی کوچکترین علامت تجاری روی بسته بندی شما می تواند بازی بسته بندی شما را ارتقا دهد. اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید، می توانید نوار سفارشی با آرم خود روی آن سفارش دهید تا جعبه ساده را مهر و موم کرده و نمای بیرونی آن را زنده کنید.

2. بسته بندی برند هویت برند شما را تقویت می کند و داستان آن را بازگو می کند

بسته بندی تحویل بخش مهمی از ثبات برند است. آن را به عنوان توسعه برند خود از کانال های دیجیتال آن، درست از طریق تجربه ملموس مشتری در هنگام دریافت محصول در نظر بگیرید.

این بخشی از داستان برند شماست. به ماموریت، ارزش ها و شخصیت پشت نام تجاری خود فکر کنید و اینکه چگونه می توانید آن را در بسته بندی خود بیاورید. افزودن رنگ‌های لوگو و برند شما شروع خوبی است، اما عناصر دیگری نیز وجود دارد که باید در آن گنجانده شوند!

  • دستمال کاغذی
  • کارت پستال
  • هنر چاپی
  • کارت بازرگانی
  • استیکرها
  • روبان مارک دار
  • مهر آرم سفارشی
  • یک یادداشت تشکر دست نویس

اینها فقط چند ایده برای چگونگی پیشبرد داستان برند خود در بسته بندی هستند.

نکته: برای آگاهی بیشتر از برند، به دنبال گزینه بسته بندی سفارشی باشید که بیشترین تأثیر را دارد. به عنوان مثال، کیسه های پستی مارک دار به مشتری نشان می دهد که بسته بلافاصله از چه کسی است. این باعث ایجاد انتظار و هیجان برای بقیه تجربه جعبه گشایی می شود.

3. بسته بندی مارک می تواند به استراتژی بازاریابی آنلاین شما کمک کند

بسته بندی برند مواد غذایی

هیجان دوران کودکی باز کردن هدیه در روز تولدتان را به خاطر دارید؟ نسخه بزرگسال این تجربه جعبه گشایی است.

تجربه جعبه‌گشایی پدیده‌ای است که اینترنت را فراگرفته و مشتریان خود را در باز کردن محصولات بسته‌بندی زیبا ثبت می‌کنند. برخی از ویدیوهای جعبه گشایی یوتیوب میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داده اند.

همانطور که میریام برافمن، مدیر عامل Packlane می گوید: « برای اینکه یک تجربه جعبه گشایی از نقطه نظر تجاری موفق باشد، باید مشتری را آنقدر خوشحال کند که ارزش درک شده محصول داخل و برند پشت آن را بالا ببرد. ”

تجربه جعبه گشایی نوعی از محتوای تولید شده توسط کاربر است که می تواند تحت تأثیر بسته بندی تحویل مارک قرار گیرد. اگر مشتری تجربه لذت بخشی از باز کردن بسته شما داشته باشد، به احتمال زیاد ویدیوها و عکس های آن را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد و شما را در آن تگ می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر مانند این یک دارایی شگفت انگیز برای استفاده در کانال های برند شما به عنوان یک ابزار بازاریابی است. به عنوان یک امتیاز اضافی، به گسترش اطلاعات در مورد محصولات شما به مخاطبان کمک می کند و آگاهی بیشتری از برند ایجاد می کند.

39 درصد از خریداران آنلاین تصویری از بسته بندی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند که منحصر به فرد یا مارک بوده است. و 25 درصد از کسانی که تصویری را به اشتراک نگذاشته‌اند، در نتیجه بسته‌بندی زیبا، احتمال بیشتری دارد که این کار را انجام دهند.

نکته: می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا تجربه جعبه گشایی خود را به صورت آنلاین با قرار دادن یک کارت فراخوان در بسته که به آنها اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی شما و هشتگ خاصی را که برای این محتوا ایجاد کرده اید، به اشتراک بگذارند.

4. بسته بندی مارک دار باعث ایجاد تجربه ویژه مشتری می شود

مردم استانداردهای بالایی برای خدمات مشتری عالی دارند، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که برند شما در هر تعاملی که با آنها دارید به عنوان ارزش افزوده تلقی می شود.

بسته بندی مارک ابزار عالی برای این کار است. لایه‌هایی به تجربه باز کردن بسته‌بندی مشتری اضافه می‌کند و احساس هیجان و انتظار ایجاد می‌کند. همچنین باعث می شود احساس کنند بیش از مجموع آنچه سفارش داده اند دریافت کرده اند.

تجربه جعبه گشایی باید داستان برند شما را بازگو کند. برجسته کردن مزایای محصول در قسمت داخلی بالای جعبه، ناحیه‌ای که بلافاصله پس از باز شدن قابل مشاهده است، می‌تواند تأثیر قوی بگذارد. – میریام برافمن، مدیرعامل Packlane

نکته: با گنجاندن یک یادداشت تشکر در داخل یا حتی چند نمونه رایگان، احساس شخصی‌تر کردن بسته خود را ایجاد کنید. این نشان می دهد که شما برای وفاداری و اعتماد به برند مشتری خود ارزش قائل هستید و تلاش می کنید تا تجربه ای با ارزش افزوده به آنها بدهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan