sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

بهترین صرافی انتقال تتر | بهترین صرافی ایرانی برای انتقال تتر

  • ۱۵:۵۳

بهترین صرافی انتقال تتر
تتر یک نوع استیبل کوین است که به ارزهای فیات – منظور از فیات، ارزهایی مثل دلار و تومان است که دولت‌ها آن‌ها را منتشر و پشتیبانی می‌کنند – میخکوب شده و با نماد «USDT» معامله می‌شود. «USDT» وابسته به دلار است و توسط شرکت «Tether» صادر می‌شود. این ارز به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا معادل فیاتی پول خود را بدون آنکه مجبور به رعایت قوانین پول‌های فیات باشند در صرافی‌ها جابه‌جا کنند. با این وجود، نگرانی‌های جدی‌ در خصوص بدهی شرکت عرضه کننده این رمز ارز وجود دارد که نه تایید و نه تکذیب شده‌اند.

ارز دیجیتال تتر چگونه کار می‌کند؟

ارزدیجیتال تتر در ابتدا فقط بر بستر پلتفرم «Omni» پایه‌گذاری شده بود. این پلتفرم برای دارایی‌های دیجیتالی که به بلاکچین بیت‌کوین وصل بودند استفاده می‌شد. به دنبال بیت‌کوین، تترهای مبتنی بر اتریوم نیز مورد استقبال قرار گرفتند که در حال حاضر بیشترین استفاده را دارد. آنها همین‌جا متوقف نشدند. اکنون توکن‌های این رمزارز بر بستر بیش از ۸ بلاک چین از جمله «ترون» و «سولانا» معامله می‌شوند. پشتوانه این رمزارز از طریق وثیقه‌گذاری تامین می‌شود. آنها ادعا می‌کنند به ازای هر یک «USDT» موجود، دارایی یا ارز دیگری به ارزش ۱$ سپرده دارند. به ازای هر یک «USDT» به ارزش ۱$، باید در هر زمان با یک دلار ارز فیات واقعی قابل معاوضه باشد. در حال حاضر USDT تنها از طریق تعداد کمی صرافی یا مستقیما از طریق خود شرکت تتر (که حداقل برداشت یا واریز باید ۱۰۰ هزار دلار باشد و کارمزد چشمگیری نیز دریافت می‌کند) قابل تبدیل است.

بهترین صرافی انتقال تتر

چطور می‌توان تتر را نگهداری کرد؟

پس از خرید و فروش تتر؛ تتر در کیف پول‌های اینترنتی مخصوص موبایل/کامپیوتر و یا کیف پول‌های موجود در صرافی قابل نگهداری است. از جمله کیف پولهای مناسب برای نگهداری تتر، می‌توان موارد زیر را نام برد:

•              کیف پول رسمی سایت تتر (Tether Wallet) که در سایت رسمی آن موجود است؛ البته فعلاً امکان ثبت نام در این سایت برای کاربران ایرانی وجود ندارد.

•              کیف پول‌های تحت وب مانند CoinPayment ،MyEtherWallet و OmniWallet

•              اپلیکیشنهای موبایلی مانند Coinomi که مخصوص سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌باشد و Freewallet که مخصوص اندروید است.

•              کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند کیف پول ترزور (TREZOR) و لجر نانو که USDT را پشتیبانی می‌کنند.

بهترین شبکه انتقال تتر کدام است؟

ممکن است یک توکن در آن واحد از چند شبکه انتقال ارز مختلف پشتیبانی کند. در این حالت کاربر آزادی عمل بیش تری دارد و می تواند یکی از شبکه های موجود را برای انتقال انتخاب کند. برای اینکه بتوانید از بین شبکه های موجود بهترین شبکه را برای انتقال تتر انتخاب کنید باید ویژگی هایی از جمله سرعت انتقال و هزینه انتقال را مدنظر قرار دهید.

شبکه ای که در زمان کم و با کارمزد کم بتواند انتقال شما را انجام دهد گزینه مناسبی برای تبادل می باشد. با توجه به مطالب گفته شده، شبکه های انتقال ارز دیجیتال را مقایسه کرده ایم و بهترین شبکه انتقال ارز دیجیتال را به ترتیب لیست کرده ایم.

شبکه ها بر اساس کارمزد (به ترتیب کم ترین کارمزد تا بیش ترین کارمزد) به شرح زیر می باشند:

•              شبکه ترون TRC20

•              شبکه بایننس اسمارت چین BEP20

•              شبکه بایننس کوین BEP2

•              شبکه اتریوم ERC20

•              شبکه بیت کوین OMNI

شبکه ها براساس زمان انتقال (به ترتیب کم ترین زمان تا بیش ترین زمان) به شرح زیر می باشند:

•              شبکه ترون TRC20

•              شبکه بایننس کوین BEP2

•              شبکه بایننس اسمارت چین BEP20

•              شبکه اتریوم ERC20

•              شبکه بیت کوین OMNI

بهترین صرافی انتقال تتر

بهترین صرافی ایرانی برای انتقال تتر

موربیت یکی از بهترین پلتفرم‌های معاملات رمزارز در ایران، به منظور انتقال تتر است. از آنجایی که موربیت، استیبل کوین تتر را در انواع شبکه‌های بلاکچینی ارائه میکند، برای انتقال ارزان تتر، کاربران موربیت میتوانند شبکه مورد نظر را انتخاب کرده و به امن ترین حالت ممکن، به خرید و فروش تتر بپردازند. به علاوه همین حالا میتوانید به مراجعه به صفحه بلاگ موربیت، تمامی اطلاعات مورد نیاز برای فعالیت در بازار رمزارزها را مطالعه نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان و احراز هویت در موربیت، با شماره 02191004243 تماس بگیرید.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan