sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

خرید خانه در منطقه ۲۲

  • ۱۴:۲۷

با افزایش محبوبیت و تقاضا برای خرید خانه در منطقه 22 دریاچه چیتگر، به ندرت سرمایه گذاران مجرب فرصت تصاحب واحد مسکونی در پروژه های مشهور این منطقه را از دست می دهند. تمامی محاسبات و شواهد نشان دهنده روند تصاعدی قیمت املاک در منطقه 22 چیتگر هستند؛ بنابراین تمایل هزاران نفر برای خرید خانه در چیتگر یک امر کاملا عادی است.

خرید خانه در منطقه 22 چیتگر

چنانچه به دنبال خرید ملک با شرایط عالی و مبلغ بسیار پایین هستید، منطقه 22 دریاچه چیتگر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. پروژه های متنوعی در این منطقه وجود دارند که شما برای پیش خرید واحد مسکونی در آن ها، نیازمند بودجه چندان نجومی نیستید؛ بلکه می توانید با حداقل مبلغ، واحد مسکونی در بهترین نواحی منطقه 22 بخرید. از جمله پروژه های محبوب برای خرید خانه در منطقه 22 عبارت است از پروژه نیکان، پروژه بیسموت و پروژه اطلس. در ادامه، به شرایط و مزایای خرید واحد در هر کدام از این پروژه ها می پردازیم.

خرید خانه در پروژه بیسموت منطقه 22

یکی از پروژه های نسبتا جدید که توسط تعاونی مسکن ایثارگران ایران در حال اجرا است، پروژه بیسموت نام دارد. جالب است بدانید واحد های این پروژه به صورت هوم آفیس (Home Office) ساخته می شوند و افراد ضمن فعالیت اداری در این واحد ها، می توانند در آن ها سکونت نیز داشته باشند. این ویژگی قابل توجه و منحصر به فرد باعث شده تا افرادی که مدت زمان زیادی را به کار در دفتر اختصاص می دهند، به فکر پیش خرید یکی از این واحد های اداری تجاری باشند.

خرید خانه در منطقه 22 چیتگر

پروژه 27 طبقاتی بیسموت، دارای واحد های اداری و تجاری خواهد بود. افراد برای خرید واحد تجاری، گزینه هایی متنوع در اختیار دارند که متراژ آن ها از 25 متر آغاز می شود؛ اما متراژ واحد های اداری حداقل 75 متر است و افراد می توانند همزمان با مدیریت کسب و کار خود، در این واحد ها زندگی کنند. با توجه به تنوع متراژ واحد ها و امکانات رفاهی و کاری فراوانی که در اختیار ساکنان در این ساختمان قرار خواهند گرفت، به جرئت می توان آن را فرصت بی نظیر خرید خانه در منطقه 22 چیتگر شمرد.

پروژه بیسموت نیز همانند تعداد کثیری از پروژه های در حال ساخت منطقه 22 دریاچه چیتگر، به صورت سهام قابل خرید هستند. برای اطلاع از شرایط و نحوه پرداخت هزینه سهام، می توانید با کارشناسان مجموعه دیار 22 در ارتباط باشید و در مراحل اجرایی پیش خرید از مشاوره آن ها استفاده کنید.

خرید خانه در پروژه نیکان منطقه 22

دومین پروژه ای که قصد داریم به شما معرفی کنیم، پروژه نیکان چیتگر نام دارد. با توجه به همسایگی تمامی پروژه های موجود در منطقه 22، موقعیت این پروژه نیز به امکانات رفاهی و تفریحی فراوانی نزدیک است؛ به طوری که ساکنان پروژه نیکان با ایستگاه مترو تنها 2 دقیقه فاصله دارند و می توانند با پای پیاده در کمتر از 15 دقیقه به مراکز خرید بزرگ و مشهور تهران نظیر ایران مال مراجعه کنند. به غیر از تمامی این موارد، امکانات متنوع دیگری نیز در داخل محوطه پروژه نیکان ساخته خواهند شد تا سکونت را برای شما علاقمندان تسهیل کنند.

پروژه نیکان دارای 3 بلوک برج 11 طبقه است که در هر طبقه 12 واحد ساخته خواهد شد؛ در نتیجه، حدودا 384 واحد مسکونی در این پروژه ساخته می شود که هر کدام متراژ 100 متری دارند. به دلیل تقسیم بندی دقیق و محاسباتی که برای هماهنگ ساختن واحد های مختلف این پروژه انجام شده اند، متراژ و ابعاد واحد ها کاملا با یکدیگر مشابه هستند و یک شرایط پیش خرید برای هر کدام تعیین شده است.

در حال حاضر هزینه تراکم برای هر متر 3.000.000 تومان است؛ بنابراین شما باید برای هر واحد 300 میلیون تومان هزینه تراکم پرداخت کنید. شرایط اقساط این مبلغ تراکم، 35 میلیون تومان در هر دو ماه است. از این رو، هزینه ساخت و ساز پروژه در منطقه 22 دریاچه چیتگر 5.500.000 تومان به ازای هر متر اعلام شده که باید به عنوان پیش پرداخت به صاحبان امتیاز واریز کنید.

خرید خانه در پروژه اطلس منطقه 22

آخرین پروژه پیشنهادی ما به شما برای خرید خانه در منطقه 22، پروژه اطلس است. اگر به دنبال خرید خانه هستید و در مورد متراژ مطلوب تردید هایی دارید، پروژه اطلس می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد؛ چرا که 6 نوع واحد در پروژه اطلس ساخته خواهند شد و شرایط برای پیش خرید هر کدام از آن ها بی نظیر است. پروژه اطلس که با نام مجتمع خاتم نیز شناخته شده، در عرض کمتر از 4 سال به خریداران تحویل داده می شود.

3 بلوک 14 طبقه ای پروژه اطلس، دارای واحد هایی با متراژ 60، 90، 120، 150، 180 و 240 هستند که شما می توانید گزینه متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید. البته باید توجه داشت که شرایط خرید برای تمامی سرمایه گذاران و خریداران ملک یکسان خواهد بود؛ اما هر کدام بسته به واحدی که پیش خرید می کنند، هزینه متفاوتی خواهد داشت.

حالا که اطلاعات نسبتا کاملی در زمینه خرید خانه در منطقه 22 دریاچه چیتگر به دست آوردید، نوبت به معرفی مجموعه دیار 22 می رسد. این مجموعه می تواند شما را در تمامی مراحل خرید و پیش خرید واحد مسکونی، اداری و تجاری در منطقه 22 دریاچه چیتگر تهران همراهی کند.

ویزای کانادا

  • ۱۰:۰۷

هزاران دانشجوی کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی هر ساله تصمیم میگیرند تحصیلاتشان را در کانادا ادامه دهند. سطح بالای  سیستم آموزشی کانادا باعث شده تا این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد برای ادامه تحصیل در خارج کشور به حساب آید.

صِرف مهیا کردن بهترین محیط آموزشی همه چیز  نیست، ایجاد شرایط کار در حین و پس از تحصیل نیز باعث محبوبیت ویزای کانادا شده است. همچنین گزینه های مهاجرت برای اقامت دائم دانشجویان خارجی که مدرک تحصیلات تکمیلی دارند مهیا است.

ویزای تحصیلی کانادا به دانشجویان خارجی این امکان را میدهد تا در دانشگاه ها و کالج ها با کلاس جهانی شرکت کنند. کانادا به طور معمول هر ساله 100 هزار دانشجوی خارجی را پذیرش میکند.

ویزای کانادا

کانادا یک کشور دو زبانه است و ارائه خدمات حرفه ای آموزشی مختص دانشجویانی است که به زبان های فرانسوی یا انگلیسی مسلط اند. ویزای دانشجویی به دانشجویان خارجی اجازه میدهد تا تحقیقات گسترده تری را در بخش های علمی و تخصصی انجام دهند تا از از فواید تبادل فرهنگی متقابل، دانش گسترده و مهارت های متنوعی که در کلاس های درس و مدارس کانادا آموزش داده میشود بهره مند شود.

برای دریافت ویزای دانشجویی در  کانادا باید ثابت کنید که واقعا قصد ادامه تحصیل در یک موسسه آموزشی که توسط دولت پذیرفته باشد را دارید، باید ثابت کنید که میتوانید از عهده هزینه های آنجا در مدت زمان تحصیل برآیید و پس از اینکه فارغ التحصیل شدید در کشورتان فرصت های مناسب در انتظارتان خواهد بود.

وقتی که ویزای دانشجویی دریافت کردید شما نه تنها یک مدرک تحصیلی با اعتبار جهانی در کانادا به دست میاورید بلکه فرصت یافتن یک شغل دائم که در کانادا بسیار متحمل است را خواهید داشت.

شرایط دریافت ویزای دانشجویی کانادا

دانشگاه و موسسات آموزشی کانادا از دانشجویان خارجی واجد شرایط خود استقبال میکند. شرایط مخصوص ویزا تا حد زیادی وابسته به سطح تحصیلات، سوابق تحصیلی و تابعیت متقاضی خواهد بود.

متقاضیان عموما باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • مدرک پذیرش و ثبت نام برای موسسات آموزشی معتبر در کانادا
  • داشتن پاسپورت معتبر و تهیه مدرک پشتیبانی مالی

علاوه بر این موارد دانشجویان باید مدرک عدم سوء پیشینه یا بیماری های خطرناک را به همراه تست های پزشکی مورد نیاز تهیه کنند.

 

مجوز تحصیل در کانادا

قبل از اینکه شما تصمیم به ادامه تحصیل در کانادا بگیرید، در هر رشته، چه در دانشگاه چه کالج و یا هر جای دیگر باید مجوز تحصیلی دریافت کنید. (اجازه اقامت)

یکسری استثناء در این قانون وجود دارد، برای مثال اگر برنامه تحصیلی شما یک دوره کوتاه مدت باشد یا در حد 6 ماه یا کمتر، نیازی به اجازه تحصیل نیست. با این حال اگر برنامه شما یک دوره کامل بیشتر از 6 ماهه است، قطعا باید پیش از رسیدن، مجوز تحصیلتان را دریافت کنید.

باید برای مجوز تحصیلی، خارج از کانادا از طریق دفاتر ویزای معتبر کشور محل زندگیتان، اپلای کنید.

همراه با فرم درخواستی که به صورت آنلاین دانلود میکنید باید مدارک زیر را برای پذیرش مجوز تحصیلی ضمیمه کنید:

  • نامه پذیرش شما
  • مدارک شناسایی
  • مدارک تمکن مالی ویزای کانادا

گرفتن ویزای کانادا

مجوز کار در کانادا

بیشتر دانشجویانی که از خارج به کانادا می آیند  مخارجشان را از طریق جوایز علمی، همکاری های پژوهشی و بورسیه تحصیلی کانادا تامین میکنند. البته ممکن است این شرایط همیشه اینگونه نباشد. به محض اینکه شما ویزای تحصیلی را دریافت کنید امکان کار در اطراف دانشگاه در سال های تحصیل را خواهید داشت و میتوانید هزینه شخصی زندگی و هزینه های تحصیلیتان را از این طریق تامین کنید.

وقتی که شما فارغ التحصیل شدید، این امکان وجود دارد تا برای ویزای کاری پس از تحصیل درخواست پذیرش دهید که به شما اجازه می دهد، 3 سال دیگر در کانادا برای زندگی و کار بمانید. پس از آن نیز میتوانید درخواست اقامت دائم کنید که به شما امکان زندگی و کار مادام العمر در کانادا را خواهد داد.

بعلاوه دانشجویان پس از 6 ماه میتوانند برای ویزای کاری خارج از محیط دانشگاه درخواست دهند. برای کار خارج از دانشگاه شما باید مجوز کار داشته باشید. مجوز کار به شما امکان کار پاره وقت به مدت 20 ساعت در هفته برای هنگامی که دانشگاه دایر است و برای زمان هایی مثل تعطیلات زمستانی و تابستانی و بهار، اجازه کار تمام وقت را خواهد داد. شما میتوانید هر کاری را بخواهید انجام دهید و اگر مایل باشید کارتان را تغییر دهید.

برای دریافت مجوز کار، شما باید مجوز معتبر تحصیلی گرفته باشید و دانشجوی تمام وقت یک موسسه آموزشی به رسمیت شناخته شیده باشید.

 

حتما بخوانید: طراحی سایت و مشاوره سئو.

 

تابعیت کانادا

اگر قصد اقامت دائم در کانادا را دارید، چند راه برای اپلای وجود دارد. در بیشتر موارد نیازی نیست شما کانادا را ترک کنید.

برای اینکه بتوانید شهروند کانادا شود شما باید از شرایط زیر پیروی کنید:

سن اپلای و دریافت ویزای کانادا

برای اپلای حداقل باید 18 سال سن داشته باشید.

وضعیت اقامت دائم کانادا

در وضعیت اقامت دائم شما، نباید هیچ شک و شبهه ای باشد، یعنی که شما نباید این شرایط را داشته باشید:

  • برای مهاجرت یا ارتکاب جرم تحت پیگرد قضایی باشید
  • تحت دستور حذف باشید ( زمانی که  فردی قوانین مهاجرت یا پناهندگی را زیر پا بگذارد تحت این دستورات دچار محدودیت می شود یا از کشور اخراج می شود. )

 

مدت زمان سکونت برای دریافت ویزای کانادا

شما باید حداقل 3 سال در چهار سال قبل از اقدام به اپلای در کانادا ساکن بوده باشید.شما باید زمانی که در کانادا بودید را محاسبه کنید.

توانایی مربوط به زبان برای دریافت ویزای کانادا

کانادا دو زبان اصلی دارد – انگلیسی و فرانسوی. برای این که شهروند کانادا محسوب شوید باید نشان دهید که توانایی کافی در حداقل یکی از این زبان ها را دارید.

یک قاضی مسائل تابعیت (citizenship judge)  تصمیم نهایی را نسبت به درخواست شما خواهد گرفت مثلا اینکه آیا شما میتوانید با زبان انگلیسی یا فرانسوی با جامعه ارتباط برقرار کنید.

 

حتما بخوانید: چگونه بدون لینک دهی و رپرتاژ رنک بگیریم؟

عدم سوء سابقه برای دریافت ویزای کانادا

موارد زیر مانع از اعطای تابعیت کانادا خواهند بود:

  • تا سه سال پیش از اپلای، تخلفی در قوانین شهروندی مرتکب شده باشید، یا کیفر خواستی در این مدت برایتان صادر شده باشد.
  • در حال حاضر متهم به زیر پا گذاشتن قوانین شهروندی باشید
  • زندانی باشید یا در دوران آزادی مشروط باشید.
  • تحت دستورات حذف باشید.
  • محکوم یا متهم به جرم دعوا و یا جنایتی علیه انسانیت باشید.
  • تابعیت کانادایی شما در 5 سال گذشته از بین رفته باشد.

کانادا ویزا

درباره صرافی های کانادا بیشتر بخوانید .

شناخت کانادا

برای اینکه شهروند کانادا محسوب شوید باید قوانین، مسئولیت ها و حقوق شهروندی را بشناسید. مثلا شرکت در انتخابات و یا اطاعت از قوانین. همچنین باید اطلاعاتی در مورد کشور کانادا بدانید مانند :

  • تاریخ
  • ارزش ها
  • موسسات
  • نمادها

خرید موبایل قسطی در کرج

  • ۱۱:۰۱

موبایل و گوشی های هوشمند به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی امروزی ما تبدیل شده‌اند. به همین دلیل خرید یک گوشی هوشمند با امکانات مناسب بسیار ضروری خواهد بود. با افزایش قیمت ارز و تأثیر آن بر قیمت تمامی اجناس به ویژه تلفن‌های همراه، خرید نقدی ممکن است کمی دشوار به نظر برسد. خرید از طریق اقساط چند ماهه یکی از روش‌های پرداخت است. با استفاده از طرح پرداخت قسطی می‌توانید هزینه گوشی هوشمند خود را به صورت ماهانه پرداخت نمایید. خرید اقساط برای تمامی شرکت‌های تلفن همراه اعم از سامسونگ و آیفون امکان‌پذیر است. در ادامه قصد داریم شما را با راهنمای خرید اقساطی موبایل در کرج آشنا کنیم و به معرفی شرایط آن بپردازیم.

راهنمای خرید موبایل قسطی در کرج

اگر قصد تعویق گوشی خود و یا خرید گوشی به‌روزتری را دارید، خرید اقساطی یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه‌های خرید موبایل است. خرید اقساطی مدت زمان زیادی است که به عنوان یک گزینه خرید شناخته شده است و توسط مراکز فروش مختلفی در سطح کشور ارائه می‌شود. برخی از مراکز فروش تلفن همراه، مبلغی به عنوان پیش پرداخت را دریافت می‌نمایند و بقیه هزینه به صورت اقساط طی چند ماه پرداخت می‌شود. مراکزی نیز وجود دارد که بدون شرط پیش پرداخت، موبایل قسطی ارائه می‌دهد. برای خرید موبایل قسطی کرج نیز شما می‌توانید با هر یک از دو مورد بالا، تلفن همراه خود را خریداری کنید.

به طور معمول هزینه گوشی با دادن چندین چک به صورت ۳ الی ۱۰ ماه پرداخت می‌شود و بسته به نوع مرکز خریدی که انتخاب کرده‌اید مدت زمان اقساط متغیر است. خرید موبایل به صورت اقساط اغلب با مقداری سود همراه است. هر چه مدت زمان پرداخت اقساط ماهانه بیشتر باشد، کارمزد و بهره آن نیز افزایش می‌یابد. با این حال خرید اقساط همچنان به صرفه و اقتصادی است و برای افرادی که امکان پرداخت نقدی ندارند، گزینه مناسبی خواهد بود. طرح های پرداخت اقساطی متفاوتی در شهر کرج موجود است و برخی از فروشگاه ها و نمایندگی های فروش موبایل هر چند وقت یکبار طرح های متفاوتی را اعلام می کنند. طرح هایی مانند خرید اقساط با سود صفر درصد و یا اقساط 36 ماهه با سود بسیارکم برخی از این طرح ها می باشند که هر چند وقت یکبار توسط فروشگاه ها ارائه می گردند.

فواید و ویژگی‌های خرید قسطی موبایل

اول از همه این موضوع بستگی به خریدار دارد و برای افرادی که در مدت زمان کوتاهی به یک تلفن همراه هوشمند نیاز دارند خرید اقساطی بسیار مناسب است. اگر قصد خرید یک تلفن همراه گران قیمت را دارید، خرید قسطی نیز یک روش کارآمد و  عالی به نظر می رسد. خرید موبایل دسته دوم در کرج به عنوان یک روش اقتصادی و به صرفه می باشد. با خرید یک گوشی سالم و دسته دوم می توانید هزینه کمتری را برای تلفن همراه مورد نظر خود پرداخت کنید.  از جمله فواید خرید تلفن همراه به صورت قسطی می تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر ترجیح نمی‌دهید یا به سادگی نمی‌توانید برای خرید یک تلفن همراه جدید پول نقد بپردازید، خرید اقساط بهترین گزینه است.
  • انتخاب یک تلفن همراه بهتر بدون در نظر گرفتن هزینه آن از دیگر فواید خرید اقساط موبایل است. ممکن است برای خرید نقدی مجبور شوید تلفن همراه مدل پایین‌تری را انتخاب کنید، اما با خرید اقساط می‌توانید تلفن به‌روزتر و بهتری را خریداری کنید و طی اقساط چند ماهه هزینه آن را بپردازید.
  • امکان خرید موبایل برای همه اقشار جامعه مهیا می‌شود. ازآنجای که بسیاری از فعالیت‌های روزمره توسط گوشی های هوشمند انجام می‌شود، تمامی افراد جامعه بدان نیاز پیدا خواهند کرد. با فروش اقساطی موبایل، خرید  برای همگی امکان پذیر خواهد شد.

گوشی

خرید لوازم جانبی موبایل در کرج

هر ساله موبایل‌های جدید و پیشرفته‌تری به بازار عرضه می‌گردد و هر یک از این موبایل‌ها با بهترین طراحی و نرم افزارهای مدرن، در نهایت به لوازم جانبی نیاز خواهد داشت. در نتیجه خرید لوازم جانبی موبایل نیز یکی از مهم‌ترین موارد برای تکمیل امکانات تلفن همراه است. لوازم جانبی موبایل شامل: گارد گوشی، شارژر، هندزفری، سیم رابط، پاپ سوکت و غیره هست. کیفیت لوازم جانبی موبایل بسیار اهمیت دارد. اتصال یک شارژر و یا هر کابل بی کیفیت دیگری به تلفن همراه شما، می‌توان بر روی کیفیت و دوام موبایل شما تأثیر بگذارد.

امکانات تلفن همراه شما، با استفاده از لوازم جانبی افزایش می باید. لوازم جانبی تنها شامل لوازم سخت افزاری نمی باشند و امکانات نرم افزاری زیادی نیر وجود دارد تا تلفن همراه شما را پیشرفته تر سازد. مهم ترین نکته در مورد لوازم جانبی گوشی این است که اصل باشد و از ضمانت نامه های معتبری برخوردار باشند؛ بنابراین خرید از فروشگاه معتبر و با سابقه بهترین گزینه برای خرید لوازم جانبی موبایل است.

خرید لوازم جانبی موبایل در کرج با بهترین قیمت و کیفیت به صورت اقساط چند ماهه امکان‌پذیر است. می‌توانید به هنگام خرید تلفن همراه خود لوازم جانبی مورد نیاز آن را نیز به صورت اقساط تهیه نماید و  هزینه آن را پرداخت کنید.

تعمیر موبایل کرج

موبایل نیز مانند هر ابزاری که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، نیازمند تعمیر خواهد بود. مشکلات متعددی ممکن است برای تلفن همراه شما بوجود آید. مشکلاتی مانند شکستن و آسیب بدنه موبایل، مشکلات نرم افزاری و اختلالات رایجی در اکثر تلفن های همراه در طول زمان استفاده بوجود می آید. برای تعمیر موبایل بهتر است به مراکز معتبر و قابل‌اطمینانی مراجعه کنید. تعمیر موبایل کرج در بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر صورت می‌گیرد و شما می توانید با گرفتن مشورت بهترین مرکز تعمیر موبایل را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

خرید موبایل قسطی در کرج با شرایط استثنایی و عالی امکان پذیر است. تمامی موارد مربوط به خرید و تعمیر موبایل کرج را می‌توانید در سایت پیش رو جستجو کنید. با بررسی مراکز فروش آنلاین و حضوری می‌توانید تلفن همراه مورد نظر خود را بدون پرداخت پیش قسط و به صورت اقساط چندین ماهه تهیه نمایید. سود و بهره کم نیز یکی از ویژگی های یک خرید اقساطی خوب و به صرفه است. لازم است قبل از خرید موبایل به خوبی تحقیق کنید تا بهترین مرکز فروش قسطی موبایل را پیدا کنید تا از خرید خود مطمئن شوید.

Designed By canseo.ir Powered by Bayan