sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

چرا بسته بندی در برندسازی مهم است؟

  • ۱۶:۲۴

قبل از اینکه مشتری محصول شما را ببیند و تجربه کند، اولین برداشت او از برند شما از بسته بندی شما است. بسته بندی برند، بسته بندی فیزیکی یا ظرفی است که محصول شما را نگه می دارد و هویت برند شما را نشان می دهد. اما چرا بسته بندی در برندسازی مهم است؟

اهمیت بسته بندی در برند سازی و برندینگ شخصی را به یک نقطه تماس کلیدی برای برقراری ارتباط با مشتری و توسعه مهم تجربه برند شما تبدیل می کند . در واقع، 40 درصد از خریداران آنلاین می‌گویند بسته‌بندی مارک‌دار باعث می‌شود آنها یک محصول را به دوستان خود توصیه کنند.

بسته بندی برند هویت برند شما را تقویت می کند و داستان آن را بازگو می کند . بسته بندی تحویل بخش مهمی از ثبات برند است. آن را به عنوان توسعه برند خود از کانال های دیجیتال آن، درست از طریق تجربه ملموس مشتری در هنگام دریافت محصول در نظر بگیرید.

اهمیت بسته بندی در برند سازی

اهمیت بسته بندی در برندسازی

اگر هنوز کاملاً قانع نشده‌اید، در اینجا چهار دلیل وجود دارد که اهمیت بسته بندی در برند سازی شما را نشان می دهد:

بسته بندی چیست؟ و چرا در برند سازی اهمیت دارد؟

بیایید به دلایلی که بسته بندی برند می تواند کسب و کار شما را بهبود بخشد و تجربه مشتری شما را تقویت کند، بررسی کنیم.

1. بسته بندی برند نقطه تمایز در بازار رقابتی است

با توجه به اینکه انتظار می رود فروش تجارت الکترونیک ایالات متحده تا سال 2022 به 875 میلیارد دلار برسد ، بسته بندی مارک روشی موثر برای متمایز کردن محصول شما در فضای آنلاین پرجمعیت است.

شرکت‌هایی که از جعبه‌ها یا بسته‌های استاندارد برای حمل و نقل سهام استفاده می‌کنند، در معرض خطر بی‌نظمی به نظر رسیدن هستند. این به این معنی است که به راحتی توسط مشتریان خود فراموش می شوند.

داشتن بسته بندی منحصر به فرد برای برند شما یک مزیت بزرگ است که به شما کمک می کند مشتری خود را شگفت زده کنید و متمایز شوید. انسان ها موجودات بصری هستند و ظاهر به ما کمک می کند اولین برداشت ها را شکل دهیم. به عنوان یک برند، شما می خواهید مشتریان خود را جلب کنید و این با یک هویت بصری قوی شروع می شود.

نکته: حتی کوچکترین علامت تجاری روی بسته بندی شما می تواند بازی بسته بندی شما را ارتقا دهد. اگر به دنبال یک گزینه اقتصادی هستید، می توانید نوار سفارشی با آرم خود روی آن سفارش دهید تا جعبه ساده را مهر و موم کرده و نمای بیرونی آن را زنده کنید.

2. بسته بندی برند هویت برند شما را تقویت می کند و داستان آن را بازگو می کند

بسته بندی تحویل بخش مهمی از ثبات برند است. آن را به عنوان توسعه برند خود از کانال های دیجیتال آن، درست از طریق تجربه ملموس مشتری در هنگام دریافت محصول در نظر بگیرید.

این بخشی از داستان برند شماست. به ماموریت، ارزش ها و شخصیت پشت نام تجاری خود فکر کنید و اینکه چگونه می توانید آن را در بسته بندی خود بیاورید. افزودن رنگ‌های لوگو و برند شما شروع خوبی است، اما عناصر دیگری نیز وجود دارد که باید در آن گنجانده شوند!

  • دستمال کاغذی
  • کارت پستال
  • هنر چاپی
  • کارت بازرگانی
  • استیکرها
  • روبان مارک دار
  • مهر آرم سفارشی
  • یک یادداشت تشکر دست نویس

اینها فقط چند ایده برای چگونگی پیشبرد داستان برند خود در بسته بندی هستند.

نکته: برای آگاهی بیشتر از برند، به دنبال گزینه بسته بندی سفارشی باشید که بیشترین تأثیر را دارد. به عنوان مثال، کیسه های پستی مارک دار به مشتری نشان می دهد که بسته بلافاصله از چه کسی است. این باعث ایجاد انتظار و هیجان برای بقیه تجربه جعبه گشایی می شود.

3. بسته بندی مارک می تواند به استراتژی بازاریابی آنلاین شما کمک کند

بسته بندی برند مواد غذایی

هیجان دوران کودکی باز کردن هدیه در روز تولدتان را به خاطر دارید؟ نسخه بزرگسال این تجربه جعبه گشایی است.

تجربه جعبه‌گشایی پدیده‌ای است که اینترنت را فراگرفته و مشتریان خود را در باز کردن محصولات بسته‌بندی زیبا ثبت می‌کنند. برخی از ویدیوهای جعبه گشایی یوتیوب میلیون ها بازدید را به خود اختصاص داده اند.

همانطور که میریام برافمن، مدیر عامل Packlane می گوید: « برای اینکه یک تجربه جعبه گشایی از نقطه نظر تجاری موفق باشد، باید مشتری را آنقدر خوشحال کند که ارزش درک شده محصول داخل و برند پشت آن را بالا ببرد. ”

تجربه جعبه گشایی نوعی از محتوای تولید شده توسط کاربر است که می تواند تحت تأثیر بسته بندی تحویل مارک قرار گیرد. اگر مشتری تجربه لذت بخشی از باز کردن بسته شما داشته باشد، به احتمال زیاد ویدیوها و عکس های آن را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد و شما را در آن تگ می کند.

محتوای تولید شده توسط کاربر مانند این یک دارایی شگفت انگیز برای استفاده در کانال های برند شما به عنوان یک ابزار بازاریابی است. به عنوان یک امتیاز اضافی، به گسترش اطلاعات در مورد محصولات شما به مخاطبان کمک می کند و آگاهی بیشتری از برند ایجاد می کند.

39 درصد از خریداران آنلاین تصویری از بسته بندی را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند که منحصر به فرد یا مارک بوده است. و 25 درصد از کسانی که تصویری را به اشتراک نگذاشته‌اند، در نتیجه بسته‌بندی زیبا، احتمال بیشتری دارد که این کار را انجام دهند.

نکته: می توانید مشتریان خود را تشویق کنید تا تجربه جعبه گشایی خود را به صورت آنلاین با قرار دادن یک کارت فراخوان در بسته که به آنها اطلاعات مربوط به شبکه های اجتماعی شما و هشتگ خاصی را که برای این محتوا ایجاد کرده اید، به اشتراک بگذارند.

4. بسته بندی مارک دار باعث ایجاد تجربه ویژه مشتری می شود

مردم استانداردهای بالایی برای خدمات مشتری عالی دارند، بنابراین مهم است که اطمینان حاصل کنید که برند شما در هر تعاملی که با آنها دارید به عنوان ارزش افزوده تلقی می شود.

بسته بندی مارک ابزار عالی برای این کار است. لایه‌هایی به تجربه باز کردن بسته‌بندی مشتری اضافه می‌کند و احساس هیجان و انتظار ایجاد می‌کند. همچنین باعث می شود احساس کنند بیش از مجموع آنچه سفارش داده اند دریافت کرده اند.

تجربه جعبه گشایی باید داستان برند شما را بازگو کند. برجسته کردن مزایای محصول در قسمت داخلی بالای جعبه، ناحیه‌ای که بلافاصله پس از باز شدن قابل مشاهده است، می‌تواند تأثیر قوی بگذارد. – میریام برافمن، مدیرعامل Packlane

نکته: با گنجاندن یک یادداشت تشکر در داخل یا حتی چند نمونه رایگان، احساس شخصی‌تر کردن بسته خود را ایجاد کنید. این نشان می دهد که شما برای وفاداری و اعتماد به برند مشتری خود ارزش قائل هستید و تلاش می کنید تا تجربه ای با ارزش افزوده به آنها بدهید.

همه چیز درباره شرکت حسابداری

  • ۱۲:۲۵

مدیریت امور مالی یکی از مهم‌ترین اصول موفقیت شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای مختلف است. اما گاهی اوقات شرکت‌ها به دلیل مشکلات و حجم بالای حساب‌های مالی و یا نداشتن تخصص کافی در این زمینه نمی‌توانند امور مالی را به خوبی کنترل کنند. ازاین‌رو از شرکت حسابداری و خدمات مالی کمک می‌گیرند و به این ترتیب کارهای خود را تسهیل می‌بخشند. موسسات حسابداری خدمات متنوع مالی را به افراد و شرکت‌ها ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید با شرکت‌های حسابداری بیشتر آشنا شوید تا پایان با ما همراه باشید.

شرکت حساب داری چیست؟

شرکت حسابداری چیست؟

شرکت حسابداری چیست؟

تمامی شرکت‌های تجاری که مراودات مالی فراوانی دارند به انجام امور حسابداری نیازمند هستند. رسیدگی به امور مالی شرکت‌ها بر اساس متغیرهای زیادی که وجود دارد به‌طورکلی می‌تواند به دو صورت درخواست از شرکت‌های حسابداری و یا استخدام نیروی حسابداری انجام شود. این مسئله به یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران شرکت‌های تازه تاسیس تبدیل شده است. تفاوتی ندارد که شرکت بزرگ یا کوچک باشد، در هر صورت به استفاده از  خدمات مالی شرکت‌های حسابداری نیاز دارد.

شرکت حسابداری در واقع شرکتی است که کلیه‌ی امور حسابداری شرکت‌های دیگر را انجام می‌دهد و به ارائه انواع خدمات مالی و حسابداری می‌پردازد. این شرکت‌ها به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات مالی فعالیت دارند و می‌توانید صفر تا صد امور حسابداری شرکت یا کسب وکار خود را به آن‌ها بسپارید و بقیه کارهای مجموعه را مدیریت کنید.

با سپردن امور مالی به شرکت‌های حسابداری مسئولیت محاسبات امور مالی کاملا بر عهده آن‌ها است و این شرکت‌ها موظف هستند مسئولیت هرگونه اشتباهی را بپذیرند. در صورتی که اگر یک شرکت این فرآیند را به نیروی حسابداری خود بسپارد خودش باید در صورت نیاز پاسخگوی تمامی نهادهای نظارتی و مالی باشد.

ازاین‌رو شرکت‌های کوچک به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌های جذب نیرو تمام‌وقت و شرکت‌های بزرگ به علت حجم بالای معاملات مالی خود از خدمات موسسه حسابداری استفاده می‌کنند.

شرکت حساب داری

انواع شرکت حسابداری

انواع شرکت حسابداری

شرکت‌های حسابداری که خدمات مالیاتی و حسابرسی ارائه می‌دهند با توجه کارهایی که بر عهده دارند به چند دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان این شرکت‌ها را به سه دسته مشاوره، نظارت و اجرا دسته‌بندی نمود که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • شرکت‌های حسابداری برای مشاوره

هدف اصلی این شرکت‌ها ارائه مشاوره مالی در زمینه‌های مختلف حسابداری به شرکت‌ها است. بنابراین می‌توانید با توجه به نیاز مالی کسب و کار خود به آن‌ها مراجعه کنید و مشاوره‌های لازم را جهت بهبود و پیشرفت فعالیت خود دریافت کنید. از جمله خدماتی که توسط شرکت حسابداری مشاوره ارائه می‌شود می‌توان به مشاوره خدمات مالی و مالیاتی، مشاوره حسابداری مالی داخلی، انتخاب نرم‌افزار حسابداری و ... اشاره نمود. معمولا شرکت‌هایی که نیروی حسابداری دارند برای اطمینان بیشتر از مشاوره‌های موسسه‌های حسابداری استفاده می‌کنند و می‌توانند به صورت قرارداد موقت و یا موردی از موضوعات خاص مالی با شرکت حسابداری قرارداد تنظیم نمایند.

  • شرکت‌های حسابداری نظارت مستمر

مسئولیت این شرکت‌ها نظارت مدارم بر نحوه حسابداری مالی شرکت‌های مختلف است. از جمله خدماتی که ارائه می‌دهند می‌توان به بررسی اسناد مالی، تهیه گزارش‌های دوره‌ای، چک صورت‌های مالی و ... اشاره نمود. لازم است بگوییم که قرارداد این شرکت‌ها معمولا به صورت سالیانه تنظیم می‌شود.

  • شرکت‌های حسابداری ارائه دهنده خدمات

این شرکت‌ها تمامی خدمات حسابداری و امور مالی شرکت‌ها را بر عهده می‌گیرند. البته می‌توانید با توجه به قرارداد تمام و یا بخشی از امور مالی شرکت خود را به آن‌ها بسپارید. این شرکت‌ها با اعزام چند نیرو به صورت تمام‌وقت یا پاره‌وقت به حسابرسی امور مالی شما می‌پردازند و قراردادهای آن‌ها یک یا چندساله است.

شرکت ‌های حسابداری چه وظایفی را بر عهده دارند؟

یک شرکت حسابداری وظایف مختلفی را بر عهده دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انجام کلیه امور حسابداری شرکت‌ها و بررسی اسناد مالی آن‌ها
  • ارائه خدمات مالیاتی و رسیدگی به امور مالیاتی کسب و کارها و شرکت‌های مختلف
  • ارائه خدمات مشاوره مالیاتی
  • نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای مالیاتی
  • آموزش حسابداری به شرکت‌ها و افرادی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت خود را آغاز نمایند

لازم است اشاره کنیم خدماتی که توسط این شرکت‌ها ارائه می‌شود را می‌توانید با توجه به قراردادی که با آن‌ها تنظیم می‌کنید در قرارداد ذکر کنید و به این ترتیب با خیالی آسوده امور مالی خود را به آن‌ها بسپارید.

بهترین شرکت حسابداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت‌های حسابداری متعددی مشغول به فعالیت هستند اما باید در این میان یک شرکت معتبر که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد را برای رسیدگی به امور مالی خود انتخاب کنید تا بتوانید کارها را به صورت کاملا تخصصی انجام دهید. به عبارتی می‌توان گفت که سپردن امور مالی و مالیاتی به شرکت‌های حسابداری معتبر موجب افزایش ضریب اطمینان، کیفیت و سرعت کار می‌گردد. از ویژگی‌های بهترین شرکت حسابداری می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پیشینه مناسبی هستند.
  • کاملا به قوانین حسابداری، بیمه، مالیات، قانون کار و ... مسلط باشند.
  • به تمامی نیازهای مالی شرکت شما پاسخ ‌دهند.
  • اطلاعات شرکت‌ها را به صورت کاملا محرمانه حفظ کنند.
  • به حسابداری در صنایع مختلف مسلط باشد.
  • کاملا با انواع نرم‌افزار حسابداری آشنایی داشته باشد.
  • دارای مجوزهای بروز از مراجع حسابداری باشد.
  • روندهای حسابداری را به صورت کاملا مکانیزه انجام دهند.
  • کمترین میزان رد دفاتر مالیاتی را داشته باشند.

قطعا شرکتی که از ویژگی‌های بالا برخوردار باشد می‌تواند یک مجموعه قابل‌اطمینان برای سپردن امور مالی و مالیاتی شرکت شما باشد. یکی از بهترین مجموعه‌ها در این زمینه شرکت مشاورین تهران و شرکا است که با نیروهای متخصص و باتجربه خود به صورت تخصصی و کاملا حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارد و خدمات حسابداری و مالیاتی متنوعی را ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و خدمات متنوعی که دارند می‌توانید به وب‌سایت آن‌ها مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره‌های لازم از کارشناسان آن‌ها به راحتی امور حسابداری خود را به آن‌ها محول کنید و به سایر امور رسیدگی نمایید.

سخن پایانی

شرکت‌های حسابداری و خدمات مالی با هدف آسان کردن امور مالی سازمان‌ها فعالیت خود را آغاز کردند. امروزه با توجه به تخصصی شدن امور یک شرکت یا واحد تجاری نمی‌تواند در تمامی زمینه‌ها تخصص داشته باشد، از‌این‌رو بهتر است که تمرکز خود را بر روی فعالیت‌های تجاری قرار دهند و برای رسیدگی به خدمات مالی و مالیاتی از شرکت‌های حسابداری حرفه‌ای و معتبر در این زمینه کمک بگیرند.

اگر می‌خواهید امور حسابداری خود را به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید شرکت مشاورین تهران و شرکا همواره در کنار شماست تا به این مهم دست یابید.

chimohtava.ir

آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز

  • ۲۳:۲۷

آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز: یکی از صرافی های امن برای معامله و خرید و فروش ارز، استفاده از صرافی های غیر متمرکز است. فعالیت در این صرافی ها نیاز به ثبت نام و احراز هویت ندارد. برای آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز همراه ما باشید.

روش های خرید و فروش ارز های دیجیتال چگونه است؟

خرید و فروش ارز دیجیتال به روش های مختلفی انجام می شود می توانید با شارژ کیف پول خود از طریق صرافی های متمرکز، صرافی های غیرمتمرکز، سیستم پرداخت و خرید کیف پول و سایر پلتفرم های معاملاتی، ارز های معتبر مورد نیاز را خریداری نمایید. هر یک از پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال مزایا و معایب و ویژگی های خاص خود را دارد که باید با توجه به کاربرد آن اقدام به خرید و فروش در صرافی کیف پول یا صرافی غیرمتمرکز نمایید. قبل از خرید و فروش، آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز اهمیت بالایی دارد.

اصلی ترین تفاوت های صرافی متمرکز و غیر متمرکز چیست؟

احراز هویت به عنوان مهم ترین شاخص های و وجه تمایز صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز است. بدون احراز هویت در صرافی متمرکز پلن های معاملاتی برای شما فعال نمی شود. در صورتی که در صرافی های غیرمتمرکز بدون نیاز به احراز هویت صرفا با اتصال کیف پول خود می ‌توانید به معامله بپردازید. صرافی های متمرکز امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد که می توانیم به بخش اهرم صرافی های متمرکز اشاره نمایم. در این روش چند برابر سرمایه خود می توانید به معامله بپردازید.

آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز

خرید و فروش در صرافی های غیرمتمرکز بسیار آسان تر از صرافی های متمرکز بوده و می توانید برا انجام معاملات موفق مراحل زیر را انجام دهید. در چندین دقیقه سفارش خود را ثبت کرده و ارز مورد نظر برای شما تخصیص داده می شود.

حتما بخوانید: مشاوره سئو و طراحی سایت صرافی دیجیتال

قدم اول ورود و اتصال کیف پول

قدم اول ورود به یکی از سایت های صرافی غیر متمرکز در جهان است. بهتر است با آی پی ثابت و یا حداقل فیلترشکن های معتبر وارد شوید. باید فیلتر شکن شما قطع و وصلی نداشته و بتوانید با سرعت مورد نیاز به معامله بپردازید. بعد از ورود به سایت صرافی دیگر نیاز به ثبت نام نبوده صرفاً در بخش اتصال کیف پول کیف پول خود را به صرافی متصل می کنید. در صورت اتصال کیف پول می توانید لیست ارز ها و دارایی های خود که در کیف پول موجود دارید را بر روی سایت مشاهده نمایید. همچنین آدرس کیف پول شما نیز مشخص می شود.

انتخاب شبکه بلاک چین نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و همچنین می توانید در شبکه بلاکچین ارز های مختلف، ارز های دیگری را نیز خریداری نمایید. امکان فروش آن نیز در بستر همان شبکه خریداری شده امکان پذیر خواهد بود. در ادامه آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز، به انتخاب ارز و خرید و فروش آن می پردازیم.

قدم دوم انتقالات ارزی

پس از انتخاب شبکه، زمان انتخاب ارز مورد نظر است. با انتخاب ارز مبدا خود، می توانید نقل و انتقالات خود را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید. صرافی همیشه بهترین قیمت را برای کاربران پیشنهاد می ‌کند. همچنین امکان مشاهده بهترین قیمت خرید یا فروش در صرافی های غیرمتمرکز امکان پذیر است. بدون نگرانی از امنیت آن می توانید اقدام به فعالیت در صرافی غیرمتمرکز نمایید. پس از خرید و فروش اتصال کیف پول خود را خاموش کنید و ارز های خریداری شده در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود.

برای آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز، آموزش ارز دیجتال، خرید بیت کوین و اتریوم همراه ما باشید.

کیف پول مناسب برای فعالیت در صرافی های غیر متمرکز کدام است؟

کیف پول متامسک جزو بهترین کیف پول هایی است که می توانید در صرافی های غیرمتمرکز به فعالیت بپردازید. همچنین می توانید از طریق کیف پول های مانند تراست ولت و غیره نیز متصل شده و استفاده نمایید. امکان اتصال متامسک به آسان ترین شکل ممکن بوده و می توانید بلافاصله به خرید و روش بپردازید.

حتما بخوانید: معاملات مولتی تایم فریم

اجرا قرارداد های هوشمند

اجرای قرارداد هوشمند نیاز به احراز هویت نداشته شما صرفاً با وارد کردن آدرس کیف پول متامسک یا سایر کیف پول های مجاز، می‌توانید به معامله در قرارداد هوشمند نمایید. قرارداد های هوشمند بدون دخالت شخص ثالث امکان پذیر بوده و فقط شما باید در زمان اجرای قرارداد هزینه شبکه و نقل و انتقالات خود را پرداخت نمایید.

اگر قصد اطلاعت بیشتر در مورد آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز، ارز دیجیتال، خرید بیت کوین و اتریوم دارید، مقالات سایت آکادمی یزدانی را دنبال کنید.
 

معاملات مولتی تایم فریم چیست؟

  • ۱۱:۴۹

بسیاری از افراد معاملات خود را در بازه های زمانی مختلفی بر حسب استراتژی خود انجام می دهند. اگر قصد انجام معاملات مولتی تایم فریم دارید، تا آخر همراه ما باشید.

اهمیت کندل ها در بررسی معاملات مولتی تایم فریم

هر کندل یا میله بر روی نمودار نشان دهنده بازه زمانی بوده و بر اساس رفتار کندل ها در تایم های زمانی مختلف می توان تحلیل های جامع تری بر بازار ارائه کرد. در نتیجه می توان کندل ها را در تایم های مختلفی اندازه گیری کرده و تحلیل های کوتاه مدت، تحلیل نوسانی و تحلیل های بلند مدت و سرمایه‌گذاری انجام دهید.

حتما بخوانید: ریدیزاین و طراحی مجدد وب سایت

تایم فریم معاملاتی چیست؟

هر کندل بیانگر یک بازه زمانی روزانه، ساعتی، هفتگی و غیره بوده و نوسانات قیمتی در یک بازه زمانی مشخص مانند نوسان هفته را نشان می دهد. نقاط باز شدن و بسته شدن کندل در تایم فریم مشخص قابل اندازه گیری است. می توانید پایین ‌ترین و بالا ترین نقاط هر کندل را بررسی نمایید. در ادامه به بررسی معاملات مولتی تایم فریم می پردازیم.

در نظر داشته باشید کندل هایی که به اصطلاح کندل باز نامیده می شود، در حال نوسان و تغییرات قیمت بوده و بدنه آن ها دائما در حال تغییر رنگ به سمت سبز یا قرمز است. محلی که کندل در آن ثانیه باز شده اگر به سمت نقاط بالای حرکت کند، به رنگ سبز و اگر به سمت پایین حرکت کند به رنگ قرمز دیده می شود.

سایه کندل ها در معاملات مولتی تایم فریم

‏کندل نشان دهنده بالا ترین سطح نوسانی قیمت ارز های دیجیتال است. اگر در یک ثانیه آن نقطه را لمس کرده باشد قابل مشاهده است.  سایه کندل ها به این دلیل اهمیت دارد که هر سایه می تواند بدنه کندل در تایم فریم های کوتاه تری باشد. تحلیلگران از بالا ترین و پایین ترین نقاط سایه هر کندل برای بررسی و تحلیل تکنیکال استفاده می کنند.

برای آموزش ارز دیجیتال، آموزش تحلیل تکنیکال ، خرید بیت کوین و اتریوم به سایت آکادمی یزدانی مراجعه کرده تا با آموزش های کاربردی و مفید این سایت در زمینه ارزهای دیجیتال آشنا شوید. معاملات مولتی تایم فریم تکنیک های خاص خود را دارد که باید با این تکنیک ها آشنا باشید.

بهترین تایم معاملاتی ارز دیجیتال

معاملات در تایم فریم های مختلف نیاز به مهارت و تخصص دارد. بسیاری از افراد تایم فریم مشخصی به عنوان تایم فریم یک ساعته، یک روزه را برای انجام معاملات خود استفاده می کنند. تایم فریم های بلندمدت مانند روزانه، هفتگی و ماهانه از قدرت بالایی برخوردار بوده و برای معاملات بلند مدت با هدف سرمایه گذاری استفاده می شود. تایم فریم های کوتاه مدت به عنوان تایم فریم های نوسانی شناخته می شود. بسیاری از افراد برای معاملات خود از تایم فریم های کوتاه مدت استفاده می کنند. در نتیجه سودهای روزانه را کسب کرده و از بازار خارج می شوند.

معاملات مولتی تایم فریم چیست؟

تا اینجای مقاله با تایم فریم های مختلف معاملاتی در بازار آشنا شده ایم. می توانید در تایم فریم های مختلفی با نام معاملات مولتی تایم فریم ،به تحلیل و بررسی پرداخته و معاملات خود را انجام دهیم. کسی که به عنوان مولتی تایم فریم در بازار فعالیت می کند، ممکن است چندین تحلیل بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت داشته باشد.

کسی که در تایم های کوتاه فعالیت می کند به عنوان تحلیل نوسانی یا به عبارت دیگر اسکالپ نامیده می شود. در نظر داشته باشید برای انجام معاملات مولتی تایم فریم نیاز به مهارت های بسیاری است و باید آموزش های لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

مزایا و معایب معاملات مولتی تایم فریم

تایم های بالا مزایا و معایب خاص خود را دارد. معامله در تایم فریم های بلند مدت باعث می شود شما در زمان کوتاه مدتی به سرمایه خود دسترسی نداشته باشید و با برداشت آن ممکن است وارد ضرر های سنگینی شوید. در معامله در تایم های کوتاه مدت ممکن است در یک لحظه بخش بطزک یا تمام سرمایه خود را از دست بدهید. سعی کنید همیشه در تایم های مختلفی به اصطلاح معاملات مولتی تایم فریم فعالیت داشته باشید. برای آموزش ارز دیجیتال، تحلیل بازار، بررسی اخبار مرتبط با بیت کوین و اتریوم از سایت آکادمی یزدانی بازدید نمایید.

بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • ۰۹:۵۵

بهترین شرکت سئو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا با شناخت شرکت های برتر سئو و با بهره گیری از خدمات سئوسایت آنها، نه تنها برای رتبه بندی ارگانیک وب سایت خود نیازی به تبلیغات نخواهید داشت، بلکه می توانید از ویترین جهانی گوگل برای نمایش محصولات یا خدمات خود بهره ببرید.

 

قبل از اینکه بخواهیم بگوییم بهترین شرکت های سئو باید چه ویژگی هایی داشته باشند و چه خدماتی برای سئوی سایت  و بهینه سازی سایت از آنها باید انتظار داشته باشیم، باید بدانیم که سئو چیست؟ و چه نقشی در بازاریابی اینترنتی و یا بازاریابی دیجیتالی دارد.

سئو سایت چیست؟

سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنی "بهینه سازی موتورهای جستجو" است و به مجموعه اقدامات برنامه ریزی شده و دقیقی گفته می شود که رنکینگ سایت شما را در رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود می بخشدسئو سایت باید توسط متخصصان سئو صورت گیرد. سئو یکی از مهم ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. مسلما امروزه شما با دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی آشنا هستید ولی اگر دیجیتال مارکتینگ را نمیشناسید می توانید با متخصصان سئو  در وینت سئو در ارتباط باشید.

امروزه شرکتهای سئو  خدمات سئو سایت و یا خدمات seo  گوناگونی برای انجام پروژه سئو انجام مینمایند. بعضی از آنها تخصصا در راستای آموزش سئو و بعضی دیگر در راستای مشاوره سئو فعالیت مینمایند. و بعضی دیگر فقط و فقط به انجام پروژه سئو و سئو سایت می پردازند. آنچه مسلم است خدمات سئو ی سایت طیف وسیعی از اقدام هایی است که نیازمند آموزش سئو  و آموزش دیجیتال مارکتینگ است. وینت سئو با برترین اساتید سئوی ایران در راستای انجام خدمات سئو سایت طیف وسیعی از خدمات سئو سایت را از جمله برگزاری دوره های آموزشی سئو و دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ انجام مینماید

بگذارید جناب آقای سئو را به ساده ترین روش ممکنه  به شما معرفی نمایمسئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو علم و هنری است که از کسب دانش و تجربه در حوزه های زیر به دست می آید:

1- رفتار شناسی و علم بازاریابی : برای شناسایی کلید واژه هایی که حاصل دغدغه ها و آرزوهای مخاطبین کسب و کار شما می باشد.

2-  رقابت شناسی: به معنی آنکه رقبای واقعی شما در دنیای دیجیتال چه اشخاص و کسب و کارهایی می باشند و آن ها برای ارتباط گیری با مخاطبان خود از چه روش هایی استفاده کرده اند.

3- برنامه نویسی و آشنایی با کدنویسی های پیشرفته و کارامد برای شناسایی بهتر وب سایت به موتورهای جستجو

4- شناسایی الگوریتم های موتورهای جستجو و SERP

5-  شناسایی روشهای استاندارد محتوا نویسی (CONTENT MARKETING) شناسایی درست زمینه های ارسال پیام ارزشی ( CONTEXT) و شناسایی درست کانالهای ارتباطی (CHANNEL).

6-  و دیگر بحث تخصصی که هم حاصل کسب دانش است و هم حاصل کسب تجربه در زمینه سئو که به سئوی تکنیکال ( Technical SEO) و بهبود شرایط سئوی خود صفحات که بر روی وب سایت انجام می گیرد. و بهبود شرایط و ساختارسازی ارتباطی خارج از فضای وب سایت در دنیال دیجیتال (on-page SEO and off-page SEO)

برای همین منظور به شما پیشنهاد می نماییم زمانی که این مقاله را خواندید حتماً به این مقاله ها که از طرف اساتید برجسته ایران در زمینه دیجیتال مارکتینگ نگارش و طراحی شده است، را مطالعه نمایید و با دیدگاهی کامل نسب به اجرای فرایند سئو و یا انتخاب سازمان و یا افراد متخصص در این زمینه  اقدام نمایید.

مطمئن هستیم با مطالعه این مقاله ها می توانید به صورت بهینه ای با سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا و پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت نمایید.حال در ادامه این مقاله خواندنی و جذاب قصد داریم به برخی از روش های بهبود سئو سایت بپردازیم.

 

4 عامل موثر در سئو و یا بهینه سازی سایت

پیچیدگی، به روز رسانی و در اختیار عموم قرار نگرفتن الگوریتم ها و روش های ربات های موتورهای جستجو باعث شده که سئو سایت، اقدامات و عملیات مشخصی نداشته باشد و کارشناسان سئو و تولیدکنندگان محتوای بازاریابی تنها با اتکا بر تجربیات خود اقدام به سئو سایت می کنند.


بهرحال سئو سایت اصول و مقدمات اولیه ای دارد که ما در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از آنها بپردازیم:

 

 

1-  کلمات کلیدی و وزن کلمات

امروزه همه مردم برای رفع نیازهای خود یا پیدا کردن جواب سوالات مختلف خود در هر زمینه ای، به موتورهای جستجوی فضای اینترنت مراجعه می کنند. اصولا کلمات، لغات، اصطلاحات و ترکیباتی که مردم در موتورهای جستجو سرچ می کنند، از الگوی یکسانی نشات می گیرند. مردم برای پیدا کردن موضوع مورد نیاز خود سعی می کنند که با کوتاهترین جملات و اصطلاحات، این کار را انجام دهند. کارشناسان حوزه سئو برای یافتن آنها از ابزار مختلفی مثل آنالیزورهای کلمات کلیدی و سئو استفاده می کنند مثل Google Keyword Planner
پیدا کردن این کلمات کلیدی، این امکان را به تولیدکنندگان محتوای بازاریابی می دهد که آنها را به گونه ای استاندارد در مقالات و محتواهای بازاریابی خود بگنجانند تا موتورهای جستجو را متوجه این کلمات در متن مقاله کنند تا به سئو سایت کمک کند.
پیدا کردن این کلمات کلیدی و استفاده از آنها تایتل (title)، تگ ها (tags) و سایر قسمت های مقاله با توجه به تجربه کارشناس سئو و تولید کننده محتوا باعث بهبود سئو سایت شما می شود.

 

2-  ترافیک سایت

هرچه تعداد کاربرانی که در وب سایت شما مشغول گردش باشند، بیشتر باشد، به سئو سایت شما کمک می کند. اما این موضوع برای یک سایت تازه تاسیس شده چگونه امکان پذیر است؟
وجود مقالات پر محتوا و خوب باعث جلب توجه خوانندگان و مخاطبان می شود و از این رو دیگر سایت ها نیز به سایت شما لینک می دهند و اینگونه ترافیک سایت شما باعث بهبود سئو سایتتان می شوند.

3-  بک لینک

یکی از کارهایی که می توان در راستای اینکه ربات های موتورهای جستجو بفهمند که مقاله و یا محتوای ما در چه زمینه ای است، دادن لینک به دیگر سایت هاست. اما باید این موضوع را در نظر گرفت که به کدام سایت ها باید لینک داد.
دانستن این نکته ضروری است که سئوی سایتی که قرار است به آن لینک بدهیم، در سئوی سایت ما تاثیر خواهد داشت و اینکه واضح است که نباید به سایت رقیب لینک داد زیرا این لینک دادن ما هم به سئوی سایت آنها کمک میکند.
4- وجود عکس، فیلم و فایل های دانلود

استفاده از عکس بین هر یک یا دو پاراگراف علاوه بر اینکه متن مقاله را از یکنواختی خارج می کند، چشم خواننده را نیز خسته نمی کند و از این رو در سئو تاثیر خوبی خواهد داشت.
این عکس ها باید با کیفیت و جذاب باشد تا خواننده را از خواندن مقاله یا محتوای بازاریابی خسته نکند. وجود یک فایل ویدئویی مرتبط با مقاله در پایان آن نیز می تواند هم به زیبایی بصری نوشته کمک کند و هم باعث بهبود سئو سایت ما شود.
یک یا دو فایل دانلود نیز می تواند که در سئو سایت اثر بگذارد برای مثال این فایل می تواند یک فایل نصبی اپلیکیشن یا فایل ورد (Word) یا پی دی اف (PDF) همان مقاله باشد.

Designed By canseo.ir Powered by Bayan