sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

نحوه استفاده از ChatGPT | چت جی پی تی رایگان freegpt

  • ۱۲:۵۹

تعداد کاربران چت جی پی تی ChatGPT از زمان انتشار گسترده آن در چند ماه پیش به شدت افزایش یافته است. ChatGPT به‌عنوان محبوب‌ترین تلاش OpenAI، در ذهن بسیاری از افراد در سراسر جهان، از جمله افرادی که Google، Microsoft، Meta و سایر کارشناسان فناوری را اداره می‌کنند، بوده است. مدل ChatGPT تبدیل به سریع‌ترین «برنامه» در حال رشد تمام دوران شد، حتی از TikTok پیشی گرفت.

چت جی پی تی رایگان freegpt

نحوه استفاده از ChatGPT

مردم در حال یادگیری نحوه استفاده از ChatGPT هستند تا در جستجوی پاسخ‌های خنده‌دار از آن سؤال بپرسند، ببینند که چگونه می‌تواند محتوا ایجاد کند، مهارت‌های نوشتن یا اکسل آنها را بهبود بخشد، یک اشکال در کد را پیدا و تصحیح کند، یا یک کتاب را خلاصه کند. برخی حتی تعجب می کنند که آیا چت ربات هوش مصنوعی می تواند جایگزین برنامه نویسان یا نویسندگان شود و چگونه صنایع مختلف را متحول خواهد کرد.

همچنین: طبق گفته استنفورد، اکنون تعداد پروژه های هوش مصنوعی از 350000 فراتر رفته است

با همه اینها، یک چیز واضح است: نبوغ این آخرین ابزار هوش مصنوعی در نوآوری ایده آن نیست، بلکه در دسترسی و سهولت استفاده از آن است. چت ربات هوش مصنوعی می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی تعاملات متنی مکالمه‌ای را با کاربران برقرار کند و این تبادلات می‌تواند به همان اندازه طبیعی باشد که گویی در حال گفتگو با شخص دیگری هستید.

نحوه استفاده از چت جی پی تی رایگان از freegpt

در حالی که اکثر مردم نمی‌خواهند حتی یک پنی هم برای دسترسی به آخرین ویژگی‌های GPT-4 سرمایه‌گذاری کنند، برخی نمی‌توانند اشتراک پولی را بپردازند. در هر صورت، ما یک هک داریم که به شما امکان می‌دهد در آن غواصی کنید و از ویژگی‌های مورد بحث GPT-4 استفاده کنید.

هک شماره 1: از ChatGPT-4 به صورت رایگان در Bing استفاده کنید
مایکروسافت روی ChatGPT سرمایه گذاری کرده است و اکنون چت بات آنها از آخرین نسخه مدل GPT-4 پشتیبانی می کند. در اینجا نحوه استفاده رایگان از Chat GPT 4 آمده است.

 

در مقاله ChatGPT رایگان و بدون ثبت نام | freegpt چت جی پی تی رایگان در وبلاگ freegpt این آموزش را و راه های آن را در ایرن مطالعه نمائید.

 

همچنین لینک زیر انواع راه های استفاده از چت جی چی تی رایگان با روش ها و وب سایت های مختلف را + ویدئو آموزش داده است:

 

این لینک: https://canseo.ir/freegpt/

 

استفاده از چت جی پی تی

در سازمان ها به دلیل سهولت استفاده، قابلیت های گوناگون و قابلیت انطباق با نیازهای سازمانی chatgpt مورد توجه قرار می گیرد. با استفاده از این ابزار، کاربران می توانند پیام های متنی، تصاویر، فایل ها و حتی ویدئوها را به یکدیگر ارسال کنند. همچنین امکان ایجاد گروه های مختلف و دسته بندی کاربران بر اساس پروژه ها و تیم های کاری نیز وجود دارد.

Designed By canseo.ir Powered by Bayan