sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز

  • ۲۳:۲۷

آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز: یکی از صرافی های امن برای معامله و خرید و فروش ارز، استفاده از صرافی های غیر متمرکز است. فعالیت در این صرافی ها نیاز به ثبت نام و احراز هویت ندارد. برای آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز همراه ما باشید.

روش های خرید و فروش ارز های دیجیتال چگونه است؟

خرید و فروش ارز دیجیتال به روش های مختلفی انجام می شود می توانید با شارژ کیف پول خود از طریق صرافی های متمرکز، صرافی های غیرمتمرکز، سیستم پرداخت و خرید کیف پول و سایر پلتفرم های معاملاتی، ارز های معتبر مورد نیاز را خریداری نمایید. هر یک از پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال مزایا و معایب و ویژگی های خاص خود را دارد که باید با توجه به کاربرد آن اقدام به خرید و فروش در صرافی کیف پول یا صرافی غیرمتمرکز نمایید. قبل از خرید و فروش، آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز اهمیت بالایی دارد.

اصلی ترین تفاوت های صرافی متمرکز و غیر متمرکز چیست؟

احراز هویت به عنوان مهم ترین شاخص های و وجه تمایز صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز است. بدون احراز هویت در صرافی متمرکز پلن های معاملاتی برای شما فعال نمی شود. در صورتی که در صرافی های غیرمتمرکز بدون نیاز به احراز هویت صرفا با اتصال کیف پول خود می ‌توانید به معامله بپردازید. صرافی های متمرکز امکانات بیشتر و بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد که می توانیم به بخش اهرم صرافی های متمرکز اشاره نمایم. در این روش چند برابر سرمایه خود می توانید به معامله بپردازید.

آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز

خرید و فروش در صرافی های غیرمتمرکز بسیار آسان تر از صرافی های متمرکز بوده و می توانید برا انجام معاملات موفق مراحل زیر را انجام دهید. در چندین دقیقه سفارش خود را ثبت کرده و ارز مورد نظر برای شما تخصیص داده می شود.

حتما بخوانید: مشاوره سئو و طراحی سایت صرافی دیجیتال

قدم اول ورود و اتصال کیف پول

قدم اول ورود به یکی از سایت های صرافی غیر متمرکز در جهان است. بهتر است با آی پی ثابت و یا حداقل فیلترشکن های معتبر وارد شوید. باید فیلتر شکن شما قطع و وصلی نداشته و بتوانید با سرعت مورد نیاز به معامله بپردازید. بعد از ورود به سایت صرافی دیگر نیاز به ثبت نام نبوده صرفاً در بخش اتصال کیف پول کیف پول خود را به صرافی متصل می کنید. در صورت اتصال کیف پول می توانید لیست ارز ها و دارایی های خود که در کیف پول موجود دارید را بر روی سایت مشاهده نمایید. همچنین آدرس کیف پول شما نیز مشخص می شود.

انتخاب شبکه بلاک چین نیز اهمیت بسیار بالایی دارد و همچنین می توانید در شبکه بلاکچین ارز های مختلف، ارز های دیگری را نیز خریداری نمایید. امکان فروش آن نیز در بستر همان شبکه خریداری شده امکان پذیر خواهد بود. در ادامه آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز، به انتخاب ارز و خرید و فروش آن می پردازیم.

قدم دوم انتقالات ارزی

پس از انتخاب شبکه، زمان انتخاب ارز مورد نظر است. با انتخاب ارز مبدا خود، می توانید نقل و انتقالات خود را به آسان ترین شکل ممکن انجام دهید. صرافی همیشه بهترین قیمت را برای کاربران پیشنهاد می ‌کند. همچنین امکان مشاهده بهترین قیمت خرید یا فروش در صرافی های غیرمتمرکز امکان پذیر است. بدون نگرانی از امنیت آن می توانید اقدام به فعالیت در صرافی غیرمتمرکز نمایید. پس از خرید و فروش اتصال کیف پول خود را خاموش کنید و ارز های خریداری شده در کیف پول شما قابل مشاهده خواهد بود.

برای آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز، آموزش ارز دیجتال، خرید بیت کوین و اتریوم همراه ما باشید.

کیف پول مناسب برای فعالیت در صرافی های غیر متمرکز کدام است؟

کیف پول متامسک جزو بهترین کیف پول هایی است که می توانید در صرافی های غیرمتمرکز به فعالیت بپردازید. همچنین می توانید از طریق کیف پول های مانند تراست ولت و غیره نیز متصل شده و استفاده نمایید. امکان اتصال متامسک به آسان ترین شکل ممکن بوده و می توانید بلافاصله به خرید و روش بپردازید.

حتما بخوانید: معاملات مولتی تایم فریم

اجرا قرارداد های هوشمند

اجرای قرارداد هوشمند نیاز به احراز هویت نداشته شما صرفاً با وارد کردن آدرس کیف پول متامسک یا سایر کیف پول های مجاز، می‌توانید به معامله در قرارداد هوشمند نمایید. قرارداد های هوشمند بدون دخالت شخص ثالث امکان پذیر بوده و فقط شما باید در زمان اجرای قرارداد هزینه شبکه و نقل و انتقالات خود را پرداخت نمایید.

اگر قصد اطلاعت بیشتر در مورد آموزش معامله در صرافی های غیر متمرکز، ارز دیجیتال، خرید بیت کوین و اتریوم دارید، مقالات سایت آکادمی یزدانی را دنبال کنید.
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan