sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

جلوگیری از سفید شدن رنگ مو | بررسی شایعات راجب رنگ مو

  • ۱۵:۵۸

چهرنگ مو های بلوند و چه رنگ مو های سبزه، از هر دو انواع موهای طبیعی و یا رنگ شده، یک نگرانی بسیار جدی وجود دارد که بسیاری با آن روبرو هستند: سفید شدن یا سفید شدن رنگ مو.

رنگ موی سفید به رنگ های گرم، زرد یا نارنجی ناخواسته ای اشاره دارد که می تواند در مو ظاهر شود. معمولاً در موهای تیره که هایلایت یا بلوند رنگ می شوند اتفاق می افتد، اما می تواند در موهای بلوندی که به رنگ روشن تری مانند بلوند پلاتینی هایلایت شده اند نیز رخ دهد. یک واقعیت کمتر شناخته شده این است که موهای سفید می توانند در موهای طبیعی که هرگز رنگ نشده اند نیز رخ دهد.

بهترین فروشگاه لوازم آریشی و بهداشتی : https://nir-one.com

وقتی صحبت از موهای سفید به میان می‌آید، ممکن است فکر کنید بهترین راه برای رفع این نگرانی خاص مو و طولانی‌تر کردن تن رنگ ایده‌آل شماست. در اینجا ما در حال روشن سازی افسانه ها و شایعات رایج در مورد موهای سفید هستیم تا به شما کمک کنیم بهترین روتین مراقبت از مو را برای نوع موهای خود پیدا کنید.

هم بلوندها و هم سبزه ها با رنگ های سفید در موهایشان سروکار دارند.

سفید شدن رنگ مو (مو های بلوند و سبزه)

حقیقت: رنگ های سفید می توانند در هر رنگ مویی ظاهر شوند. در مو بور، سفید اغلب به رنگ زرد نشان داده می شود، در حالی که در سبزه ها، مو های سفید اغلب به رنگ های نارنجی یا قرمز نشان داده می شود.

برای مبارزه با سفیدی در موهای قهوه‌ای و بلوند، استفاده ازشامپوی تقویت‌کننده برای مقابله با گرمای ناخواسته و حفظ یک سایه خنک و پر جنب و جوش ضروری است. شامپوها و نرم‌کننده‌های تقویت‌کننده حاوی رنگدانه‌های بنفش و آبی هستند که رنگ را رسوب می‌کنند و به خنثی کردن رنگ‌های سفید ناخواسته کمک می‌کنند که می‌توانند در بین خدمات رنگ مو ظاهر شوند.

اگر به چرخه رنگ فکر می کنید، آبی و بنفش در مقابل زرد و نارنجی قرار دارند، به همین دلیل است که این رنگدانه ها می توانند به از بین بردن این رنگ ها در مو کمک کنند.

شامپو بنفش یا آبی را فقط باید هر چند وقت یکبار استفاده کرد.

سفید شدن رنگ مو

شامپو رنگ برای مو های سفید

شایعه: انواع شامپو های تقویت کننده مو باید در برنامه هفتگی مراقبت از مو شما ادغام شوند. از Color Extend Blondage یا Brownlights 2 بار در هفته برای مبارزه واقعی با برنج استفاده کنید.

شامپوها و نرم کننده های تقویت کننده را می توان در رژیم هفتگی مراقبت از موی شما ادغام کرد هر زمان که برای مبارزه با برنج و مقابله با آن رنگ های ناخواسته نیاز به تقویت بیشتر داشتید. حتی می توان از شامپوهای تقویت کننده برای جلوگیری از سفید قبل از اینکه روی مو ظاهر شود استفاده کرد و این کار یکی از بهترین روش ها برای رشد مو می باشد. ردکن توصیه می‌کند که از شامپو و سیستم نرم‌کننده خود ۲ بار در هفته استفاده کنید تا برنج را دور نگه دارید و با یک شامپو و نرم‌کننده محافظ رنگ مانند Color Extend Magnetics بچرخانید تا رنگ مو را درخشان و زنده نگه دارید و در عین حال از محو شدن رنگ مو جلوگیری کنید.

سفید شدن و محوشدن رنگ مو بلوند و هایلایتهیچ خط مراقبت از موی رنگدانه ای برای من وجود ندارد.

شایعه: سبزه‌ها بسته به نوع رنگ‌های سفید که در موها ظاهر می‌شوند، می‌توانند از رنگ‌های ردکن Color Extend Brownlights یا Color Extend Blondage استفاده کنند.

موهای سبزه طبیعی و هایلایت شده هر دو می توانند سفید را تجربه کنند. اگر متوجه ته رنگ های زرد یا نارنجی ناخواسته در موهای سبزه خود شدید، مطمئن باشید که یک راه حل تقویت کننده برای شما وجود دارد.

هنگامی که نوبت به تعیین بهترین رژیم مراقبت از مو برای موهای سبزه می رسد، یک قانون بزرگ این است که به رنگ رنگ موهایتان فکر کنید. اگر رنگ های نارنجی شما را از سایه زیبای سبزه خود دور می کند، شامپو و نرم کننده Redken's Color Extend Brownlights آبی را انتخاب کنید. اگر متوجه تن های زرد سفید شده اید، شامپو و نرم کننده بنفش رنگ اکستند بلوندج Redken به خنک نگه داشتن موهای سبزه شما کمک می کند.

  • ۱۴۵
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan