sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

حفظ سلامت پوست | روتین مراقبت از پوست (روزانه و شبانه)

  • ۱۷:۱۸

ما می توانیم با استراحت کافی، خوردن غذاهای سالم ، تنظیم استرس و اجتناب از عادات ناسالم مانند سیگار کشیدن، از پوست خود مراقبت نمائیم. برای حفظ سلامت پوست می توانیم پوست خود را به طور منظم تمیز کنیم، اغلب مرطوب کنیم و در صورت نیاز از کرم ضد آفتاب استفاده کنیم.

حفظ سلامت پوست

روتین مراقبت از پوست (روزانه و شبانه)

روتین روزانه و شبانه برای مراقبت از پوست را میتوان یکی از ضروری ترین موارد در رابطه با روش های حفظ سلامت پوست، دانست. فارغ از موضوع مراقبت از پوست، مطمئنا شما هم می دانید که داشتن یک روتین مراقبت از پوستبه صورت شبانه و روزانه چقدر در سلامت و زیبایی پوست فرد تاثیرگذار می باشد.

از فروشگاه اینترنتی نیروان میتوانید بهترین محصولات مراقبت از پوست را خریداری کنید.

شما در طول روز سلول های پوستی را از دست می دهید، بنابراین مهم است که پوست خود را درخشان و در شرایط خوبی نگه دارید. یک روتین روزانه پوستی برای محافظت از پوست می تواند به پیشگیری از آکنه و... کمک به حفظ بهترین ظاهر پوست شما کمک کند.

  • برای حفظ سلامت پوست، شما می توانید روتین پوستی ساده ای که در ادامه بیان می کنیم را رعایت نموده و به طور منظم انجام دهید.
  • روزانه دو بار صورت خود را بشویید؛ یک بار صبح بعد از بیدار شدن و بار دیگر، شب قبل از خوابیدن
  • بهتر است برای حفظ سلامت پوست بعد از شستشوی صبح از یک مرطوب کننده ی سبک و در نوبت شب، از یک مرطوب کننده ی غنی و یا کرم شبانه استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کار را حتما قبل از خشک شدن کامل پوست انجام دهید تا یک لایه ی محافظ رطوبتی روی پوست تشکیل شده و از خشک شدن آن جلوگیری کند.
  • برای حفظ سلامت پوست، نوع مواد شوینده نیز بسیار مهم است. از آنجایی که یک صابون نامناسب در خشکی و خارش پوست بسیار موثر است، توصیه می کنیم به جای آن ها از پاک کننده یا ژل مرطوب کننده بدون عطر برای شستن پوست تان استفاده کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan