sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

متن عاشقانه برای استوری اینستا | جملات سنگین عاشقانه

  • ۱۵:۴۴

پیام های عاشقانه کوتاه

  • بعضی آدما ارزش انتظار کشیدن رو دارن…
  • تا ابد با قلبت نگه خواهی داشت
  • گذراندن وقت با تو همیشه به روز مورد علاقه من تبدیل می شود
  • تو جای خوشحالی من هستی
  • من وقتی با تو هستم خیلی بیشتر من هستم
  • تو منو کامل میکنی
  • الان و برای همیشه
  • تو من را می خندانی
  • وقتی کنارم نیستی دلم برات تنگ میشه
  • خانه جایی است که با هم باشیم
  • ما با هم ناز هستیم
  • ما عشقی داریم که شبیه هیچ کس دیگری نیست

مدیریت پیج اینستای خود را به ما بسپارید: canseo.ir

جملات سنگین عاشقانه

  1. تو باعث میشی قلبم آواز بخونه
  2. من هرگز قصد عاشق شدن نداشتم 
  3. نفسم را میگیری
  4. من تو را بیشتر دوست دارم
  5. عشق راهی پیدا می کند
  6. تو را در قلبم حمل می کنم
  7. با تو بودن را دوست دارم
  8. لبخندت قلبم را گرم می کند
  9. تو همیشه در افکار من هستی
  10. من بیشتر از شکلات هوس تو دارم
  11. من امروز و همیشه مال تو هستم
  12. شما همان قطعه پازلی هستید که همیشه گم شده است
  13. تو دلم را گرم می کنی
  14. من مال تو هستم
  15. تنها چیزی که میخواهم آغوشت دور من است
  16. هر وقت به تو فکر می کنم لبخند می زنم

کپشن کوتاه اینستاگرام برای استوری اینستا

  1. تو همیشه در ذهن من هستی
  2. هرگز اجازه نده بروم
  3. روح ما همدیگر را می شناسد
  4. من بیشتر از شراب هوس تو را دارم
  5. تو منو خوشحال میکنی
  6. با دلم حرف زدی
  7. حضور تو همیشه با من زمزمه است
  8. تو بهترین چیز زندگی منی
  9. تو با روح من حرف میزنی
  10. وقتی به آینده مان فکر می کنم، فقط تو را می بینم
  11. تو آینده منی
  12. تو تمام چیزی هستی که من همیشه میخواستم
  13. وقتی با شما آشنا شدم همه چیز معنا پیدا کرد
  14. تو قطعه گم شده منی
  15. عشق زمانی اتفاق می افتد که شما درگیر زندگی خود هستید
  16. تنها چیزی که نیاز دارم تو هستی
  17. عشق زمانی مرا پیدا کرد که فکر کردم شماره مرا گم کرده است
  18. من دوست دارم که شما واقعاً مرا می شناسید
  19. دوست داشته شدن، بزرگترین هدیه زندگی است
  20. دانستن تو با من، همه چیز را بهتر می کند
  21. شما فرد شگفتانگیزی هستید
  22. عشق راهی پیدا می کند
  23. تو گیلاس روی گل من هستی
  24. هر نفسی که می کشی بدان که من با تو هستم
  25. عشق صبوره عشق مهربانه
  26. شما "چیزهای خوب" در زندگی هستید
  27. هر روز دوباره دلتنگت میشم
  28. و ناگهان همه چیز روشن تر به نظر می رسد
  29. وقتی با تو هستم دوست دارم کسی که هستم
  30. من دوست دارم که شما بزرگترین تشویق کننده من هستید
  31. تو همیشه در رویاهای من هستی
  32. پیام ها و متن های عاشقانه کوتاه بیشتر

چک لیست سئو قبل از انتشار

بهترین دیالوگ های فیلم عاشقانه برای اینستا گرام 

  1. خیلی خوشحالم که تو مال منی
  2. تو خیلی خوش شانسی که من را در کنارت داری!
  3. تو "کسی" هستی
  4. من تو را همیشه با خودم حمل می کنم
  5. هیچ چیز بدتر از جدا بودن نیست
  6. به تو فکر میکنم و لبخند میزنم
  7. زندگی به خاطر شما کمی سخت تر است
  8. تو عشق زندگی من هستی
  9. من عاشق خندیدن با تو هستم
  10. تو بهترین دوست من هستی
  11. داستان های عاشقانه همیشه برای شخص دیگری اتفاق افتاده است، تا به حال…
  12. تو به من احساس خاصی می کنی
  13. به تو فکر می کند و می خندد
  14. من با شما هر جا می روم
  15. تو آینده منی
  16. بهترین هنوز قرار است باشد
  17. تو سکسی هستی
  18. محکم بغلم کن
  19. وقتی به چشمات نگاه می کنم کمی ذوب می شوم
  20. تو مالک تمام قلب منی
  21. شما آزادید که مرا دوست داشته باشید
  22. قول می دهم دوستت داشته باشم
  23. وقتی تو را لمس می کنم، احساس رضایت می کنم
  24. وقتی با تو آشنا شدم میدونستم مشکل داری!
  25. عزیزم خیلی خوشحالم که تو مال منی
  26. ما چیز خاصی برای ساختن ایجاد کردیم
     

پیام های عاشقانه برای استوری اینستا

  1. این یک لحظه زیبا در زمان است
  2. ما با هم می توانیم به جهان سفر کنیم
  3. تو نقش فوق العاده مهمی در زندگی من ایفا می کنی
  4. وقتی کنارم دراز میکشی قلبت رو حس میکنم و خوشحالم
  5. تو را با خودم حمل می کنم، در قلبم
  6. این عشق واقعی است، نه عشق فیلم بلکه عشق شدید پرشور
  7. این یک لحظه عاشقانه کامل است
  8. من این لحظه ها را دوست دارم
  9. زندگی چالش برانگیز است اما همین لحظات کوچک هستند که روح من را به آواز خواندن وا می دارند
  10. آرزوی من این است که این زندگی را با هم بگذرانیم
  11. وقتی دیدمت تازه فهمیدم
  12. این همان چیزی است که آنها می گویند "منظور بودن"
  13. من هرگز نمی خواهم تو را رها کنم
  14. اولین باری که تو را دیدم جرقه ای را حس کردم
  15. وقتی تو را می بینم قلب من واقعاً تپش می زند
  16. فقط خودت باش
  17. تو کلید قلب من را نگه داری
  18. با هم بودن بهترین مکان برای بودن است
  19. همیشه در حال خاطره سازی
  20. این عاشقانه متفاوت و خاص است
  21. تو حواس پرتی مورد علاقه منی
  22. همیشه
  23. تو قلبم را دزدیدی
  24. در آغوش گرفتن شادی خالص است
  25. تو زندگی منو روشن میکنی
  26. ترجیح میدم اینجا باشم
  27. افسانه من
  28. زیبایی در لحظات معمولی
  29. یک لحظه بیشتر هرگز کافی نخواهد بود
  30. من و تو یک نوع غریبه ایم
  31. این لحظه کامل است
  32. تو عشق من هستی و هستی
  33. بهترین لحظات هنوز در راه است

بهترین دیالوگ های سینما برای کپشن و استوری اینستا

  1. خطوط فیلم عاشقانه برای کپشن اینستاگرام
     
  2. زندگی به اندازه نفس هایی نیست که می کشی، لحظه هایی است که نفست را بند می آورد. - ضربه بزنید
     
  3. "من عهد می‌کنم که شما را در هر شکلی که دارید، اکنون و برای همیشه دوست داشته باشم. قول می‌دهم هرگز فراموش نکنم که این عشقی است که یک بار در طول عمرش می‌آید.» - نذر
     
  4. "منو ببوس. مرا ببوس انگار که آخرین بار است.» - کازابلانکا
     
  5. "تو مرا وادار می کنی که مرد بهتری باشم." - بهتر از این نمی شود
     
  6. «به من گوش کن، آقا. تو شوالیه من در زره درخشان هستی. فراموشش نکن.» - در حوض طلایی
     
  7. «حدس می‌زنم وقتی جوان هستید، فقط باور می‌کنید که افراد زیادی وجود خواهند داشت... با آنها ارتباط برقرار خواهید کرد. بعداً در زندگی متوجه می‌شوید که فقط چند بار اتفاق می‌افتد.» - قبل از غروب خورشید
     
  8. "وقتی متوجه می شوید که می خواهید بقیه عمر خود را با کسی بگذرانید، می خواهید بقیه زندگی شما هر چه زودتر شروع شود." - وقتی هری با سالی آشنا شد
  9. پیام های عاشقانه کوتاه بیشتر برای اینستاگرام
     
  10. "تو هرگز برای من پیر نمی‌شوی، نه محو می‌شوی و نه می‌میری." - شکسپیر عاشق
     
  11. جری مگوایر "تو مرا در سلام داشتی".
     
  12.   "این یک میلیون چیز کوچک بود که وقتی همه آنها را جمع کردید، به این معنی بود که ما قرار بود با هم باشیم ... و من این را می دانستم. اولین باری که او را لمس کردم فهمیدم. انگار اومدن خونه .. فقط به هیچ خانه ای که من هرگز نمی شناختم ... فقط دستش را می گرفتم تا کمکش کنم از ماشین بیرون بیاید و می دانستم. مثل جادو بود.» -بی خوابی در سیاتل
     
  13. "من هم فقط یک دختر هستم که در مقابل پسری ایستاده ام و از او می خواهم که او را دوست داشته باشد." - ناتینگ هیل
     
  14. "اینجا به تو نگاه می کنم بچه." -کازابلانکا
     
  15. "شما باید اغلب بوسیده شوید، و توسط کسی که می داند چگونه." - رفته با باد
     
  16.  "مثل این است که در آن لحظه کل جهان وجود داشته است تا ما را به هم نزدیک کند." - دلتنگی
     
  17. "عشق شور است، وسواس، کسی که نمی توانید بدون او زندگی کنید. اگر با آن شروع نکنید، به چه چیزی می رسید؟» - ملاقات با جو بلک
  18. "کاش همه کارهای روی زمین را با تو انجام می دادم" - گتسبی بزرگ

 

جملات عاشقانه کوتاه و سنگین
 

"عشق چیزی نیست که شما پیدا کنید. عشق چیزی است که شما را می یابد.»
لورتا یانگ

 

"جایی که عشق هست زندگی هست."
مهاتما گاندی

 

"اگر می خواهی دوست داشته باشی، عاشق باش."
سنکا

 

"عشق گلی است که باید اجازه دهید رشد کند."
جان لنون

 

«عشق و شفقت یک ضرورت هستند، نه تجملات. بدون آنها بشریت نمی تواند زنده بماند.»
دالایلاما

 

"عشق زندگی است. و اگر دلت برای عشق تنگ شد، دلتنگ زندگی خواهی شد.»
لئو بوسکالیا

 

"عشق باعث می شود روح شما از مخفیگاهش بیرون بیاید."
زورا نیل هرستون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan