sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

درمان کمردرد با خرید کفش اسکچرز از پارسی بای

  • ۱۴:۳۵

کفش اسکچرز

درمان کمردرد با خرید کفش اسکچرز از پارسی بای

به نقل از سایت پارسی بای ، کفش های بی کیفیت بسیار زیادی در بازار وجود دارند که منجر به ایجاد کمر درد و پا درد می شوند. با بهره گیری از کفش های اسکچرز دیگر با درد کمر و پا خداحافظی کنید. در ادامه به بررسی این کفش ها خواهیم پرداخت.

هرکسی که با کمردرد شدید سر و کار دارد ، می داند که یافتن یک جفت کفش مناسب برای راحت ماندن در طول روز چقدر سخت است. شاید شما حتی ندانید از کجا شروع کنید ، یا به دنبال چه چیزهای خاصی باشید. به گفته متخصصان ستون فقرات ، بدترین کفش برای پوشیدن در صورت مقابله با کمردرد کفش های صاف ، پاشنه بلند و دمپایی هستند. شما هنوز هم می توانید مدل هایی از کفش ها را پیدا کنید که برای شما مفید باشند! کفش های اسکچرز گزینه بسیار مناسبی برای درمان کمر درد و پا درد ، پس از گذشت یک روز پر کار هستند. با بهره گیری از این کفش ها می توانید به راحتی ساعت های زیادی در روز را راه بروید و بایستید ، بدون این که هیچ گونه دردی در کمر و پایتان ایجاد شود.

حتما بخوانید: روش های تمیز کردن کفش

تاریخچه اسکچرز

رابرت گرینبرگ شرکت اسکچرز را در سال 1992 به همراه پسرش مایکل در کالیفرنیای آمریکا تأسیس کرد. در آن زمان هیچ غول صنعتی وجود نداشت که کفش های خیابانی مردانه و زنانه را کنترل کند که همین موضوع فرصتی را برای شرکت اسکچرز فراهم کرد تا از یک بازار جدید و در حال گسترش در این ایالات حمایت کند. رابرت گرینبرگ بیش از 40 سال است که یک مبتکر در صنعت کفش بوده و با ترکیبی از بازاریابی هوشمندانه و کمپین های تبلیغاتی ، عرضه محصولات نوآورانه و رشد استراتژیک جهانی ، اسکچرز را به یک برند جهانی 6.29 میلیارد دلاری تبدیل کرده است.گرینبرگ به دلیل تأثیرش بر صنعت کفش ، جایزه معتبر یک عمر دستاورد Footwear News را در سال 2015 دریافت کرد.

تمیز کردن کفش

چرا کفش های اسکچرز ؟

راحتی همراه با سبک و نوآوری ویژگی کلیدی کفش های اسکچرز است. امکانات متعددی در رنگ‌ها ، طرح‌ها و الگوهای مختلف وجود دارد ، از عملکرد تا سبک زندگی ورزشی و لباس‌های غیررسمی تا لباس کار. یک لایه مموری فوم به زیره این کفش ها اضافه شده است که باعث ایجاد بالشتک اضافی می شود و کفش ها را بسیار راحت می کند.

کفش های اسکچرز معمولاً دارای رویه مشبک و زیره هوا هستند تا پاهای شما را در طول روز شاداب و راحت نگه دارند که این گزینه به کاربردی بودن آنها می افزاید. این کفش ها دارای پایه‌ای انعطاف‌پذیر هستند که هنگام راه رفتن با پاهای شما خم می‌شوند و در حالت ایستاده پشتیبانی نرمی به شما می‌دهند. کفش های اسکچرز برای محافظت از پاهای شما در برابر افراط ، ایجاد ثبات در سطوح مختلف ، جذب ضربه و ارائه پشتیبانی ساخته شده اند.

این کفش ها ثابت کرده اند که نه تنها در ظاهر زرق و برق دار هستند ، بلکه دارای ویژگی های شگفت انگیزی نیز هستند که باعث ماندگاری طولانی آنها می شود. به لطف مواد و تکنیک‌های فوق‌العاده راحت که در توسعه آن‌ها استفاده می‌شود ، از قسمت کفی منحصر به ‌فرد گرفته تا پاشنه بالش‌دار می‌تواند به شما در بهبود عملکردتان کمک کند. همه ی این خصوصیت ها ، کفش های اسکچرز را بهترین کفش های موجود در بازار تبدیل کرده است و باعث شده است طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. با استفاده از کفش های اسکچرز دیگر هیچ گونه کمر دردی نخواهید داشت و می توانید با خیالی آسوده مدت زمان بیشتری در روز را به ورزش و پیاده روی بپردازید. پ

خرید اینترنتی کفش اسکچرز اورجینال

امروزه بیشتر افراد به دنبال این هستند تا خرید خود را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام دهند و از اتلاف شدن وقتشان جلوگیری کنند و در ترافیک های سنگین نمانند. سایت پارسی بای ، دیجی کالا ، بانی مد و دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران هستند. فروشگاه اینترنتی پارسی بای نمایندگی رسمی شرکت اسکچرز در ایران است و کفش های اورجینال و اصل را به همراه ضمانت اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در صورتی که قصد خرید کفش زنانه اسکچرز و خرید کفش مردانه اسکچرز را دارید با مراجعه به سایت parsibuy.shop میتوانید کفش مورد احتیاج خود را انتخاب و مناسب ترین قیمت تهیه نمائید. همچنین در صورتی که قصد خرید سایر محصولات اسکچرز را نیز دارید ، می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی پارسی بای خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن درب خانه خود آن ها را تحویل بگیرید.

منبع : parsibuy.shop

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan