sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

  • ۲۱:۱۲

یکی از ویژگی های تلویزیون های هوشمند SAMSUNG نصب برنامه های مختلف توسط کاربران است. این تلویزیون های هوشمند قابلیت متصل شدن به اینترنت دارند و میشود برنامه های مختلفی مثل Netflix ، یوتیوب ، Pandora ، توییتر ، Ebay ،فیسبوک و … را نصب نمود. سامسونگ به عنوان یکی از پیشتازان عرصه اسمارت تی وی، چند اپلیکیشن یا برنامه را به صورت پیش فرض بر روی تلویزیون هایش نصب نموده. یعنی وقتی تلویزیون را خریداری کنید، چند اپلیکیشن یا برنامه رایگان بر روی آنها نصب شده.

نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ

مراحل نصب کردن برنامه روی تلویزیون سامسونگ

یکی از بهترین روش ها برای نصب برنامه های تازه بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ، استفاده کردن از فروشگاه SAMSUNG است. این برنامه معمولا روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ نصب است و شما میتوانید با آن برنامه  های تازه ای بر روی دستگاهتان نصب کنید. برای این کار کافیست که برنامه را یافته و آن را اجرا نمائید. سپس میتوانید هرکدام از برنامه های موجود را دانلود و نصب کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید. در این بخش نحوه نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ با استفاد از Samsung Store را به شما آموزش میدهیم:

 

حتما بخوانید: تعمیر تلویزیون سامسونگ به شکل حرفه ای و تخصصی

 

1- اگر حساب کاربری سامسونگ دارید، بر روی گزینه Apps درقسمت منو کلیک نمائید.

 

2- در صفحه My Apps که باز می شود، فهرستی از برنامه ها را مشاهده می کنید. در این قسمت دسترسی به برنامه های دیگر در دسته بندی های دیگر، تازه ترین برنامه ها، محبوب ترین ها، فیلم ها، شیوه زندگی، سرگرمی و … نیزنمایش داده میشود.

 

3- همچنین اگر برنامه موردنظرتان  در My Apps نبود، آیکون آن را در یکی از دسته بندی ها انتخاب کنید (برای مثال در دسته محبوب ترین ها).

 

4- بعد از انتخاب کردن برنامه ی مورد نظرتان، وارد صفحه ی نصب شوید و اطلاعاتی در مورد برنامه و تصاویری از چگونگی عملکرد آن مشاهده کنید.

 

5- در مرحله پنجم آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ ، باید برنامه دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس گزینه Install را...

 

منبع: آموزش نصب برنامه روی تلویزیون سامسونگ به همراه فیلم آموزشی

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan