sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

هایک ویژن پرفروش ترین برند تولید کننده دوربین مداربسته!

  • ۱۰:۴۲

هایک ویژن پرفروش ترین برند تولید کننده دوربین مداربسته! شرکت چینی هایک ویژن، با به کارگیری استراتژی‌های موفق و مشتری پسندانه، توانسته در صدر پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده دوربین‌های مداربسته...

شرکت چینی هایک ویژن، با به کارگیری استراتژی‌های موفق و مشتری پسندانه، توانسته در صدر پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده دوربین‌های مداربسته قرار گیرد. این شرکت چینی که توانسته بود در سال 2016، به بهترین شرکت تولید کننده تجیهزات حفاظتی و امنیتی جهان تبدیل شود، حال به پرفروش‌ترین برند در این زمینه نیز تبدیل شده است.

دوربین مداربسته هایک ویژن، علاوه بر فروش زیاد در بازارهای جهانی، در کشور ایران نیز، سهم بزرگی از بازار دوربین مداربسته را تصاحت کرده و خرید دوربین هایک ویژن به دلیل وجود نمایندگی هایک ویژن، در ایران تسهیل یافته است. چنان‌چه قصد افزایش امنیت محیط کاری، اداره یا محل مسکونی خود را دارید و با این برند آشنایی ندارید، بهتر است به مطالعه این مطلب بپردازید. در این مطلب به معرفی برندپرفروش هایک ویژن و انواع تجهیزات امنیتی این شرکت خواهیم پرداخت.

هایک ویژن چیست؟

هایک ویژن یک برند چینی و بزرگ‌ترین تولید کننده تجهیزات امنیتی در جهان است. این شرکت کار خود را از سال 2001 در چین آغازکرده و در طی 21 سال، توانسته به پرفروش‌ترین و معروف‌ترین برند فعال در این زمینه تبدیل شود. عمده فعالیت هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی، مربوط به تولید محصولات نظارت تصویری و تجهیزات وابسته به آن می‌شود.

هایک ویژن شرکتی است که سعی دارد باافزایش کیفیت و امنیت محصولات خود، قیمت تجهیزات امنیتی را کاهش دهد تا تعداد زیادی از مشتریان به تجهیزات با کیفیت دست پیدا کنند. این خط مشی باعث شده تا تنوع محصولات تولیدی این شرکت نیز افزایش یابد.

تنوع بالای محصولات هایک ویژن دلیل برتری این شرکت

هایک ویژن با به کارگیری بیش 14 هزار نفر، در بخش‌های خود، توانسته تنوع محصولات خود را افزایش دهد. به ادعای خود این شرکت، تنها 4 هزار نفر در بخش‌های تحقیقاتی و پیشرفت تکنولوژی فعال هستند که باعث پیشرفت کیفیت و تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته هایک ویژن می‌شوند.

افزایش تعداد نمایندگی هایک ویژن در نقاط مختلف جهان، از جمله ایران، باعث شده تا هایک ویژن صاحب محبوبیت جهانی شود و با استفاده از تجربیات و اطلاع از تجهیزات مورد نیاز در بخش‌های مختلف جهان، هایک ویژن پا را فراتر از تولید دوربین مداربسته گذاشته است.

در سال‌های اخیر، برند هایک ویژن، علاوه بر تولید دوربین مداربسته، در زمینه تولید دستگاه‌های هیبریدی، کلید شبکه، لنزهای مختلف و باکیفیت، دستگاه ارتباط داخلی یا اینترکام، دستگاه کنترل تردد یا اکسس کنترل، دستگاه‌های تشخیص اثر انگشت، قفل‌های مغناطیسی و غیره نیز وارد شده است. اگرچه هایک ویژن در زمینه‌های ذکر شده به تازگی وارد عمل شده و سهم زیادی از بازار را در اختیار ندارد، اما پیش‌بینی می‌شود مانند بازار دوربین مداربسته، در بازار این قطعات نیز به یک شرکت بزرگ تبدیل شود.

مزایای منحصر به فرد دوربین مداربسته هایک ویژن

به طور حتم، دستیابی به چنین جایگاهی، برای برند هایک ویژن، بدون دلیل و هزینه نبوده است. شرکت چینی هایک ویژن، در دوربین‌های مداربسته خود، از ویژگی‌هایی استفاده کرده که محصولات این برند را چند پله بالاتر از محصولات بقیه برندها، جای می‌دهد.

لنزهای دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن برای افزایش کیفیت محصولات خود، تنها به تولیدات خود بسنده نکرده و برای تحقق این امر، با شرکت‌های مطرح و معروف خارجی نیز همکاری می‌کند. اکثر لنز دوربین‌های مداربسته هایک ویژن، متعلق به برند معروف اولسن است. این برند آلمانی جزو برترین تولیدکنندگان لنز در دنیا بوده و وظیفه تولید لنزهای خاصی را برای دوربین مداربسته هایک ویژن برعهده دارد.

دوربین مداربسته هایک ویژن، در شب نیز می‌بیند

افزایش امنیت، تنها مختص به روز نیست و در تمامی ساعات شبانه روز، دوربین مداربسته باید مشغول نظارت و ثبت اطلاعات باشد. در ساعات شبانه، به دلیل کمبود نور، اکثر دوربین‌های مداربسته، در ثبت و ظبط تصاویر، کیفیت پایینی را ارائه می‌دهند. دوربین مداربسته هایک ویژن، با استفاده از تکنولوژی Exir، توانسته تا دید در شب دوربین‌های خود را تا حد زیادی ارتقا دهد.

این تکنولوژی نیز حاصل همکاری با شرکت آلمانی تولید کننده لوازم روشنایی اوسرام بوده و توانایی خوبی در ضبط تصاویر، در آلودگی‌های نوری بالا را دارد.

استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن بدون کابل برق

دوربین‌های تحت شبکه، چند سالی است که توانسته‌اند با قابلیت POE، هزینه‌های کابل‌کشی برای هر دوربین را کاهش دهند. شرکت هایک ویژن نیز برای ارتقا این قابلیت، در سال 2016، ویژگی جدیدی را در دوربین‌های خود به کار گرفت که POC نام داشت. با استفاده از این ویژگی، جریان برق و سیگنال‌های تصویری، از طریق یک کابل کواکسیال منتقل می‌شوند. تنها ایراد این تکنولوژی، پشتیبانی نکردن دستگاه‌های متنوع از آن است.

هایک ویژن با استفاده از این قابلیت توانسته، کنترل دوربین مداربسته از راه‌دور خود را نیز محقق سازد. دوربین مداربسته هایک ویژن اسپیددام که از راه دور نیز کنترل می‌شود از قابلیت COC پشتیبانی می‌نند. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند علاوه بر تامین برق دوربین و دریافت سیگنال‌های تصویر، سیگنال‌هایی را برای کنترل دوربین مداربسته ارسال کنند.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن در ایران نیز محقق شد

خرید شیربرقی bifold

 سلام مثل همیشه پست هایی که میذارید عالی هستن واقعا دست مریزاد میگم بهتون. امیدوارم همیشه موفق و موید باشید. باعث افتخار ما هست که از سایت ما دیدن بفرمایید و ما رو از نظرات ارزشمندتون بی بهره نگذارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan