sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

جدیدترین گوشی های سامسونگ را بهتر بشناسید!

  • ۱۲:۳۳

جدید ترین گوشی های سامسونگ

شاید بتوان گفت زمانی که اکثر ما نام خرید گوشی را با گوش خود می شنویم، کمپانی محبوب و پرطرفدار سامسونگ را به خاطر می آوریم. شرکت کره‌ای سامسونگ توانسته است از سال های گذشته تا کنون در بسیاری از زمینه های ساخت وسایل الکترونیک بسیار موفق و با ثبات عمل کند. سامسونگ که از گذشته به تولید فناوری های الکترونیکی مشغول بوده است، سالانه جدیدترین گوشی ها و موبایل های هوشمند خود را نیز روانه بازار کرده.

حتما مطالعه نمائید: آموزش هشتک گذاری صحیح در اینستاگرام

سامسونگ از گذشته با رقابت در کنار کمپانی اپل، توانسته است اعتماد بسیار زیادی را برای خود کسب کند.

هم اکنون این شرکت به عنوان اولین برند موبایل سازی جهان شناخته شده و اپل رتبه دوم را بعد از سامسونگ در دست گرفته است.

گوشی های هوشمند سامسونگ به دلیل داشتن رابط کاربری مناسب، ظاهری جذاب و شیک، سهولت در کارکرد، قیمت نسبتا مناسب و امکانات فراوان در کنار فناوریهای پیشرفته، نظر بسیاری از علاقه مندان به این گجت را به سمت خودشان جلب کرده اند.

می توان گفت مطمئناً بسیاری از از کاربران اندرویدی تجربه استفاده از گوشی های سامسونگ را داشته اند، چرا که فروش گوشی ها سامسونگ بخش عظیمی از بازار را به خود اختصاص داده است.

موبایل های هوشمند سامسونگ به دلیل داشتن قیمت مناسب ، امکانات کاربردی و ویژگی های مفید ، یک انتخاب عالی برای خرید به حساب می آیند.

ما در ادامه قصد داریم تا سه تا از گوشی های تازه معرفی شده سال ۲۰۲۲ سامسونگ را به شما معرفی کنیم که می توانید برای خرید آنها را در نظر بگیرید.

البته که بهتر است همیشه برای خرید یک گوشی هوشمند ویدئو بررسی موبایل، جعبه گشایی، تست سرعت و دیگر ویدئوهای مربوطه آن را تماشا کنید تا انتخابی با شناخت کاملتر داشته باشید.

ارزانترین مدل سال 2022 سامسونگ ، گلکسی آ 13

بهترین گوشی های سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی آ 13 سامسونگ یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های قابل خرید این شرکت در سال ۲۰۲۲ است.

آ 13 با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی و پنل صفحه نمایش  PLS TFT طراحی شده است و می توان گفت نسبت به قیمتش کیفیت مناسبی دارد.

همچنین یک پردازنده مدیاتک دایمینستی 700 5، دوربین اصلی عقب 50 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را به همراه دارد.

با این مشخصات و قیمت عالی 250 دلار، می توان گفت گلکسی آ 13 یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید در سال 2022 خریداری کنید.

میانرده خوش قیمت و عالی سامسونگ، گلکسی آ 33

موبایل های جدسد سامسونگ

یکی دیگر از گوشی های خوش کیفیت، با ارزش و مقرون به صرفه سامسونگ برای خرید در سال 2022، گلکسی آ 33 است.

این گوشی با قیمت بالاتری نسبت به گلکسی آ 13 در دسترس خواهد بود و مطمئنن شما می توانید کیفیت و قدرت بالاتری را نیز با آن دریافت کنید.

گلکسی آ 33 با یک نمایشگر 6.4 اینچی Super AMOLED بسیار خوش کیفیت همراه شده است که واقعا کیفیت رنگهایی طبیعی و دیدنی دارد. همینطور نرخ تازه سازی فریم نرم افزاری 90 هرتزی نیز می تواند کیفیت عالی از بازی ها و تصاویر را برای شما به نمایش بکشد.

این گوشی موبایل با یک پردازنده اگزینوس 1280 پنج نانومتری 5G ، دوربین اصلی عقب 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عرضه شده است.

در نهایت باید گفت که قیمت 270 دلاری این گوشی مطمئنن آن را به یک انتخاب عالی و کاربردی برای خرید در سال تبدیل کرده است.

گوشی برتر و پرطرفدار سامسونگ ، گلکسی آ 53

بالاخره بعد از عرضه سری نسخه های قبلی گلکسی آ 50 ، آ 51 ، آ 52 و حتی آ 52 اس در طی سال های گذشته، اکنون جدیدترین نسخه گوشی گلکسی آ 53 نیز در دسترس است.

این گوشی گلکسی آ 53 سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED بسیار عالی و بی نظیر است که کیفیت تماشایی را به تصویر می کشد.

همچنین این گوشی گلکسی آ 53 از یک پردازنده اگزینوس 1280 قدرتمند، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می برد.

اما قیمت 499 دلاری این گوشی می تواند کمی آن را به انتخابی چالش انگیز تبدیل کند، به هر حال کیفیت دوربین بهتر، امکانات و توانایی های بیشتر نیز را در اختیار شما قرار خواهد داد و این ویژگی ها ارزش خرید و هزینه بالاتر را دارند.

سخن پایانی در مورد خرید موبایل و تبلت در سال 2022

در ابتدا باید بگوئیم که برای خرید یک گوشی مناسب و کارآمد، باید امکانات، ویژگی ها، استایل و ظاهر ، قیمت و بسیاری از قابلیت های گوشی مد نظر خود را بشناسید. اگر می خواهید یک تبلت خریداری کنید، مقالات و ویدئوهای بررسی تبلت را ببینید تا انتخابی مناسب داشته باشید.

خوشبختانه امروزه راهکارهای زیادی نیز وجود دارد که به شما کمک بیشتری خواهند کرد. می توانید فیلم جعبه گشایی ، بررسی موبایل ها ، تست و مقایسه گوشی های هوشمند را تماشا کنید تا عملکرد و کیفیت آن ها را بهتر درک کنید.

با یک جست و جو ساده در گوگل می توانید هر اطلاعاتی که می خواهید را در مورد این موبایل ها پیدا کنید.

در نهایت همانطور که گفته شد ، ویدئوهای بررسی و دیگر ویدئو های مربوط به معرفی سری گوشی های هوشمند جدید به شما کمک می کنند تا خریدی راحت تر و دقیق تر داشته باشید.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan