sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

چک لیست سئو قبل از انتشار پست یا مطلب

  • ۱۲:۲۵

چک لیست سئو قبل از انتشار

چک لیست سئو قبل از انتشار سایت خود، آن را برای موتورهای جستجو بهینه کنید:

چک لیست سئو

  • عنوان سایت را اضافه کنید - حتی اگر از یک لوگو استفاده می کنید، باید عنوان سایت را اضافه کنید ، زیرا ممکن است متن توسط موتورهای جستجو نمایه شود. توصیه می کنیم عنوان را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید و یک یا چند کلمه کلیدی را وارد کنید.
  • توضیحات سایت اضافه کنید - یک توضیح کوتاه (50-300 کاراکتر)، مرتبط و قابل خواندن از سایت خود به توضیحات سئو سایت خود اضافه کنید این متن ممکن است در زیر عنوان سایت شما در نتایج جستجو ظاهر شود، بسته به آنچه بازدیدکنندگان شما جستجو می کنند.
  • مکان خود را اضافه کنید - اگر Google و مشتریان شما بتوانند موقعیت مکانی شما را ببینند، سایت شما شانس بیشتری برای نمایش در جستجوهای منطقه شما دارد. اگر کسب و کاری با موقعیت فیزیکی دارید، توصیه می کنیم صفحه تماس با ما را با آدرس و نقشه خود ایجاد کنید.

 

چک لیست سئو: چگونه نتایج خود را بهبود ببخشید

  • ساختار سایت تمیزی داشته باشید. ...
  • محتوای قابل توجهی را ارائه دهید. ...
  • از برچسب های عنوان مرتبط استفاده کنید. ...
  • برچسب های alt را اضافه کنید. ...
  • بهینه سازی برای موبایل ...
  • زمان بارگذاری سریع را فعال کنید. ...
  • Google Search Console و Analytics را نصب کنید. ...
  • اطمینان حاصل کنید که وب سایت و URL شما ایمن هستند.

چک لیست مبانی سئو · چک لیست سئو روی صفحه · چک لیست سئو فنی

چک لیست سئو وردپرس · سئوی درون صفحه · سئو فنی · کلمات کلیدی رقبا

5 فاکتور سئو چیست؟

  • 5 فاکتور برتر SEO در صفحه
  • فاکتور 1 سئو در صفحه - تحقیق کلمات کلیدی: ...
  • On Page SEO Factor 2 – بهینه سازی URL: ...
  • On Page SEO Factor 3 – Meta Tags: ...
  • فاکتور 4 سئوی صفحه - برچسب های سرصفحه: ...
  • فاکتور 5 SEO در صفحه - بهینه سازی محتوا:

پیشرفته ترین چک لیست سئو چیست؟

چک لیست فنی سئو

  • مطمئن شوید که از HTTPS استفاده می کنید. ...
  • نسخه های تکراری سایت خود را در فهرست گوگل بررسی کنید. ...
  • خطاهای Crawl را پیدا و رفع کنید. ...
  • سرعت سایت خود را بهبود بخشید ...
  • لینک های شکسته داخلی و خارجی را برطرف کنید. ...
  • پیوندهای HTTP را در صفحات HTTPS پیدا و رفع کنید. ...
  • مطمئن شوید که وب سایت شما برای موبایل مناسب است.

4 مرحله سئو چیست؟

مراحل کمپین های سئوی ما:

  • فاز 1 - نصب، ارزیابی سایت، توسعه استراتژی.
  • فاز 2 - بهینه سازی در محل.
  • فاز 3 - بهینه سازی خارج از سایت، ارسال استناد و پاکسازی.
  • فاز 4 – سئوی در حال انجام و پیشرفته: لینک سازی، ردیابی، به روز رسانی.

3 رکن سئو چیست؟

در عوض، سئو توسط سه ستون مختلف پشتیبانی می‌شود: کشف، ارتباط و اعتبار . اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما این سه مفهوم سئو آینده آینده را در ذهن نگه می دارد، و شما یک استراتژی بازاریابی محتوا خواهید داشت که جایگاه شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) افزایش می دهد.

  • مکان خود را به صورت آنلاین منتشر کنید - فهرست های آنلاین را برای مکان فیزیکی کسب و کارتان، مناطق خدماتی و ساعات کار ایجاد و مدیریت کنید. اگر قبلاً فهرستی از «Google برای کسب‌وکار من» دارید، آن را به سایت خود متصل کنید و اطلاعات خود را از طریق Squarespace مدیریت کنید.
  • اتصال یک دامنه سفارشی - استفاده از یک دامنه سفارشی (به جای URL داخلی .squarespace.com) برند شما را تقویت می کند و پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه در نتایج جستجو آسان تر می کند.
  • اتصال به رسانه‌های اجتماعی - اشتراک‌گذاری اجتماعی را تنظیم کنید تا به نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی خود پیوند داده شود، محتوایی را که منتشر می‌کنید فشار دهید و افراد را تشویق کنید تا صفحات شما را به اشتراک بگذارند.
  • یک نماد مرورگر اضافه کنید - نماد مرورگر یا فاویکون سایت شما به برند سایت شما قابل مشاهده است. این نماد ممکن است در نتایج جستجو، برگه های مرورگر و جاهای دیگر در وب ظاهر شود.
  • افزودن تصاویر اشتراک گذاری اجتماعی - تصاویر اشتراک گذاری اجتماعی زمانی که شما یا شخص دیگری سایت خود را به اشتراک می گذارید در رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند. یکی برای نمایش کل سایت خود اضافه کنید، یکی برای هر صفحه به صورت جداگانه، و یکی برای سئو پست وبلاگ، محصول و رویداد.
  • توضیحات SEO را اضافه کنید - اطمینان حاصل کنید که هر صفحه در سایت شما دارای توضیحات سئو منحصر به فرد است . متن باید کوتاه و قابل خواندن (50-300 کاراکتر) باشد و محتوای صفحه را توصیف کند. همچنین می‌توانید توضیحات سئو را به پست‌های وبلاگ، محصولات و رویدادها اضافه کنید.
  • صفحه و قالب‌های عنوان خود را بررسی کنید - نحوه نمایش عناوین صفحه خود را در برگه‌های مرورگر، اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی و نتایج موتورهای جستجو کنترل کنید. می توانید این مورد را برای عنوان صفحه، صفحه اصلی و موارد مجموعه (مانند پست های وبلاگ یا محصولات) تنظیم کنید.
  • یک صفحه سفارشی 404 ایجاد کنید - صفحه 404 را با پیوندهایی به برخی از مناطق محبوب یا مهم سایت خود سفارشی کنید. این کار بازدیدکنندگانی را که با یک لینک شکسته مواجه می‌شوند تشویق می‌کند تا در سایت شما بمانند، نه اینکه فوراً به نتایج جستجو برگردند.
  • فرمت URL پست وبلاگ خود را انتخاب کنید - اگر وبلاگ نویسی می کنید، نحوه ایجاد خودکار URL های پست وبلاگ خود را انتخاب کنید در حالی که می‌توانید هر گزینه‌ای را انتخاب کنید که متناسب با نیازتان باشد، توصیه می‌کنیم همیشه عنوان پست را وارد کنید.
  • بررسی slugs URL - بهتر است URL هایی داشته باشید که محتوای صفحه را منعکس کنند. اگر یک پست وبلاگ، محصول یا رویدادی را قبل از اضافه کردن عنوان ذخیره کنید، URL Slug یک رشته تصادفی از کاراکترها خواهد بود. اسلاگ ها را برای هر صفحه و آیتم در سایت خود بررسی کنید و مواردی را که از کلمات واقعی استفاده نمی کنند ، تغییر دهید .
  • اطمینان حاصل کنید که SSL فعال است - تأیید کنید که پانل SSL شما روی تنظیمات ایمن تنظیم شده است. سایت های بدون SSL ممکن است جریمه شوند.
  • محتوای خود را مرور کنید - مطمئن شوید که بهترین شیوه های محتوای ما را برای همه صفحات سایت خود دنبال کرده اید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan