sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

وکیل مهاجرت در کلگری

  • ۱۷:۴۰

وکیل مهاجرت را می توان راهنمای خیلی خوب و مطمئنی برای طی کردن پروسه مهاجرت دانست. به شرط اینکه از وکیل مطمئن و خبره ای کمک بگیرید. با ما همرا باشید تا شما را با وظایف وکیل مهاجرت در کلگری آشنا کنیم و به برخی سوالات شما پاسخ بدهیم.

وکیل مهاجرت

    1. آیا برای اپلای کردن به کمک نماینده مهاجرت نیاز دارم؟

خیر. دولت کانادا با تمامی متقاضیان یکسان رفتار کرده و فرقی نمی کند که نماینده مهاجرت داشته باشند یا خیر.

می توانید طبق دستورالعمل های موجود در راهنمای اپلای، فرم اپلای را کامل کرده و ارسال کنید. 

    1. آیا در صورت استخدام نماینده مهاجرت، به درخواست من سریع تر رسیدگی می شود؟

خیر. حتی در صورت استخدام نماینده، اداره مهاجرت و شهروندی کانادا به درخواست شما توجه ویژه ای نمی کند. هم چنین نماینده نمی تواند پذیرش درخواست شما را ضمانت کند. پس فریب قبول شدن قطعی پروسه مهاجرت از برخی افراد را نخورید.

    1. نماینده چه نوع خدماتی ارائه داده و هزینه این خدمات چقدر خواهد بود؟

خدمات و هزینه آنها متغیر است. باید در مورد خدمات و هزینه با نماینده صحبت کنید. ابتدا هزینه ها را حساب کرده و سپس نماینده انتخاب کنید.

    1. اگر به اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا در مورد انتخاب نماینده اطلاع ندهم چه اتفاقی می افتد؟

دادن اطلاعات اشتباه و یا گمراه کننده به دولت کانادا غیر قانونی است. اگر نام نماینده را به اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا و یا آژانس خدمات مرزی کانادا اطلاع ندهید، درخواست شما برگشت داده شده و یا از ورود شما به کانادا ممانعت می شود.

    1. اگر در صورت توصیه نماینده در فرم درخواست اطلاعات غلط ارائه دهم چه اتفاقی می افتد؟ آیا ارائه اطلاعات اشتباه غیر قانونی است؟

خیر. چنین نمایندگانی قانون را زیر پا گذاشته اند.

اگر اطلاعات غلط ارائه دهید، درخواست شما رد می شود و حتی ممکن است از ورود شما به کانادا به مدت 5 سال جلوگیری شده، سابقه کلاهبرداری پیدا کرده، اقامت دائم و یا شهروندی کانادا از شما گرفته شده، مجرم شناخته شده، و شما را از کانادا بیرون کنند.

    1. اگر بخواهم از طریق برنامه استانی اقدام کنم، آیا همین قوانین در مورد نمایندگان صدق می کند؟

بله. این قوانین در مورد تمامی درخواست ها و رویه ها در قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان صدق می کند. به عنوان مثال، اگر از طریق برنامه نامزدی استانی/ منطقه ای درخواست دهید، درخواست شما به درخواست اقامت دائم تحت قانون مهاجرت و حمایت از پناهندگان لینک می شود. اما، هر استان/ منطقه ممکن است قوانین خاصی برای انتخاب نماینده داشته باشد. این قوانین را با قوانین استان یا منطقه ای که قصد مهاجرت به آنجا دارید مقایسه کرده تا متوجه شوید که آیا محدودیت های بیشتری برای مشاوران شهروندی و مهاجرت، وکلا و دیگر نمایندگان در فرایند اپلای استانی/ منطقه ای وجود دارد یا خیر.

    1. در صورت تغییر نماینده، آیا باید چنین تغییری را به اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا اطلاع دهم یا خیر؟

بله. باید فورا تغییر نماینده را اطلاع دهید. فرم جدید درخواست نماینده را پر کرده و به دفاتر صدور ویزا در خارج از کانادا ارسال کنید. می توانید نماینده خود را هر زمان که دوست دارید تغییر دهید. هم چنین می توانید مستقیم به دفتر صدور ویزا و یا دفتر مهاجرت درون کانادا مراجعه کنید.

بیشتر بدانید: در مورد قیمت دلار کانادا در کلگری بیشتر بخوانید.

مهاجرت به کانادا

    1. اگر اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا درخواست من را رد کرده و نماینده را غیر معتبر اعلام کند چه باید بکنم؟

 ابتدا از اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی نامه ای دریافت کرده مبنی بر اینکه امکان وضعیت مشاور، وکیل، و دیگر نمایندگان وجود ندارد. به عبارت دیگر صدور چنین نامه ای به این معنی است که آنها نمیدانند این شخص عضو یکی از گروه های زیر است یا خیر؛

  • انجمن حقوقدانان استانی یا منطقه ای
  • انجمن مشاورین مهاجرت کانادا 
  • دفاتر اسناد رسمی کبک

درخواست خود را مجددا به اداراه مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا ارسال کنید. مدرک وضعیت نماینده را نیز در درخواست بگنجانید (به عنوان مثال کپی کارت عضویت نماینده)

اگر مشاور، وکیل، و یا نماینده عضوی از نهادهای نظارتی ذکر شده نباشد، باید نماینده دیگری انتخاب کرده و یا خودتان اپلای کنید.

    1. در صورت مخالفت بین من و نماینده مهاجرت چه کار باید بکنم؟

اگر با نماینده اختلاف دارید و نمی توانید حل و فصل کنید، شکایت خود را برای مقامات مربوطه ارسال کنید. 

اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا در درگیری های بین متقاضیان و نمایندگان آنها دخالت نمی کند.

    1. آیا برای ارائه درخواست شهروندی به کمک نماینده مهاجرت نیاز دارم؟

خیر. برای ارسال درخواست شهروندی نیازی به نماینده مهاجرت ندارید. تمامی فرم ها و راهنمایی ها به رایگان در دسترس هستند. با تمامی متقاضیان یکسان رفتار می شود. هیچ نماینده ای به برنامه ها و خدمات ما دسترسی ندارد. 

    1. آیا نیاز هست به نماینده خود در ارائه درخواست شهروندی دست مزد بدهم؟

خیر. پرداخت دستمزد به نماینده اجباری نیست. فقط به نمایندگانی که عضو نهادهای زیر هستند می توانید دستمزد بدهید:

  • انجمن حقوقدانان استان یا منطقه (این مقوله شامل دستیار وکیل، و دانشجویان حقوق می باشد که تحت نظارت وکیل یا سردفتر اسناد رسمی کبک فعالیت می کنند)
  • دفتر اسناد رسمی کبک
  • انجمن مشاورین مهاجرت کانادا 

اگر بدانید نماینده در چه سازمانی فعالیت می کند، تحقیق کنید که آیا نماینده مجوز دارد و قادر به ارائه مشاوره در زمینه مهاجرت و شهروندی هست یا خیر. 

اما اگر قصد ندارید به نماینده دستمزد بدهید، می توانید از دوستان، اعضای خانواده، یکی از اعضای سازمان مذهبی یا مردم نهاد، و یا هر شخص دیگری کمک بگیرید.

حال که با وظایف نماینده یا همان وکیل مهاجرت آشنا شدید، زمان را از دست ندهید و با ما تماس بگیرید تا شما را با پروسه مهاجرت و انتخاب روش مناسب برای مهاجرت به کانادا آشنا کنیم. فراموش نکنید که حتما به دفاتر مهاجرتی معتبر مراجعه کنید و قبل از پرداخت هرگونه حق الزحمه، از مطمئن بودن آن دفتر و مشاوران آن، اطمینان کامل کسب کنید. در مسیر انتخاب موسسه مهاجرتی فریب تبلیغات کاذب را نخورید و حتما با چشمان باز تصمیم بگیرید تا اتفاق ناخوشایندی رخ ندهد و پشیمانی به بار نیاید.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan