sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

نکاتی راجب شاخص های خرده فروشی

  • ۰۹:۵۹

شاخص خرده فروشی در واقع گزارش یا برآوردی از کل آمار فروش (به استثنای فروش خدمات) در ایالات متحده است که به عنوان نمونه ای از عملکرد فروش پرسنل فروش تهیه و تنظیم شده است. اعداد عملکرد به صورت درصد تغییر نسبت به ماه قبل نمایش داده می شوند. این داده ها بر اساس فروشنده به جای کالای فروخته شده به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. اگر می خواهید در مورد این گزارش و تاثیر آن بر بازار فارکس بیشتر بدانید. استفاده از کالج دلتا را تا پایان این مقاله ادامه دهید. با وارد کردن فارکس می توانید نام بسیاری از شاخص ها را یاد بگیرید. یکی از مهمترین آنها شاخص خرده فروشی است.

آموزش مراحل خرید از فروشگاه اینترنتی

PCE در شاخص های خرده فروشی

هزینه های شخصی حدود 2.3 درصد از تولید ناخالص ملی را تشکیل می دهد که PCE نامیده می شود. با نظارت بر خرده فروشی، سیاست گذاران می توانند رشد یا رکود بالقوه را در PCE ارزیابی کنند. منبع این گزارش، دفتر سرشماری وزارت بازرگانی ایالات متحده، یک نشریه ماهانه است. با این حال، ممکن است تعجب کنید که شاخص خرده فروشی چگونه بر بازار فارکس تأثیر می گذارد و چگونه بر معاملات تأثیر می گذارد. بازار فارکس یک بازار پویا است. یعنی هر گزارشی که منتشر می شود، علاوه بر حرکت جفت ارز به دلیل شرایط اقتصادی، می تواند در جهت گیری آن تاثیر زیادی داشته باشد.

گزارش خرده فروشی چیست؟

یکی از مهم ترین گزارش هایی که هر تاجر خوب به آن نگاه می کند، گزارش خرده فروشی است. این اخبار معمولاً بر دلار آمریکا و بر این اساس بر کل بازار تأثیر می گذارد. گزارش فروش واقعاً داده‌ای است که سلامت اقتصاد را از دیدگاه مصرف‌کننده نشان می‌دهد که به‌طور تصادفی از همه گروه‌های محصول و فروشندگان جمع‌آوری شده است.

داده های مصرف کننده از شاخص های خرده فروشی

داده‌های مصرف‌کننده یک منبع عالی برای اطلاعات بازاریابی برای مشاغل است، اما ضعف آن این است که همیشه وضعیت کلی اقتصاد را منعکس نمی‌کند. برخی از کالاها و خدمات ممکن است از داده های نظرسنجی خرده فروشی مستثنی شوند. به عنوان مثال، زمانی که مصرف در تعطیلات و جشن های ملی افزایش می یابد، دولت ها قیمت ها را تعدیل می کنند. آمار خرده‌فروشی عموماً باید بالا باشد، اما اگر آمار این بخش رو به کاهش باشد، به این معنی است که دولت باید وارد عمل شود و سیاست‌های اقتصادی را به مسیر خود بازگرداند.

منبع» chimohtava.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan