sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارند!؟

  • ۰۹:۰۰

امروزه طراحی سایت یکی از اقدامات مهمی است که به رشد و پیشرفت یک کسب و کار یا بیزینس کمک زیادی می کند. اما دغدغه بسیاری از افراد این است که کدام شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم که سرمایه و زمان خود را هدر ندهیم؟ ویژگی بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران چیست؟ چرا باید این ویژگی ها را بدانیم؟ در ادامه این مقاله به این موضوعات پرداخته ایم.

بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارند؟ وردپرس

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

ویژگی های برترین شرکت های طراحی سایت با وردپرس یا هر پلتفرم دیگری از لحاظ کدنویسی، برنامه نویسی و... در ایران، تهران و کرج و... چیست؟

ایده های شما را در نظر می گیرند

قطعا شما به عنوان صاحب کسب و کارتان در آن زمینه تخصص و مهارت کافی دارید؛ می توان گفت تا حد زیادی نیز در زمینه بازاریابی محصولات و نیاز مشتریان آگاهی لازم را دارید. ممکن است ایده هایی را برای فروش و نحوه چیدمان صفحه محصول و یا حتی ظاهر سایتتان داشته باشید. یک طراح سایت خوب و حرفه ای، به ایده های شما توجه می کند و در صورت امکان آنها را پیاده می کند. دیگر بهترین شرکت طراحی سایت چه ویژگی هایی دارند!؟

نمونه کارهای قدرتمند دارند

دومین ویژگی بهترین شرکت های طراحی سایت در کرج و تهران، داشتن نمونه کارهای قوی و حرفه ای است. زمانی که شما می خواهید فردی را استخدام کنید، از او یک رزومه یا سابقه کار می خواهید. برای طراحی سایت هم دقیقا این کار نیاز است؛ چرا که شما می خواهید راه اندازی شعبه دیگر کسب و کارتان را در فضای مجازی به دست او بسپارید. پس لازم است که نمونه کارهای او را بررسی کنید.

طراحی رسپانسیو سایت برای گوشی های موبایل

طراحی سایت واکنش گرا در حال حاضر یکی از اصول اولیه سئو سایت است؛ به طوریکه در سرچ کنسول بخشی برای بررسی این معیار در سایت ها در نظر گرفته شده است. چرا که نزدیک به 70 درصد کاربران سطح وب، سایت های مختلف را از طریق گوشی موبایل بررسی می کنند. پس همین آمار به شما می گوید که باید سایتتان در صفحه نمایشگر های مختلف به خوبی نشان داده شود. بهترین شرکت طراحی سایت همیشه رسپانسیو و موبایل فرندلی را در نظر می گیرند.

 

تخصص کافی در سیستم های مدیریت محتوا و کدنویسی

در ابتدا باید نوع روش طراحی سایت را مشخص کنید؛ اگر میخواهید سایتتان از پایه نوشته بشود که باید به سراغ شرکت هایی بروید که اساسا در این زمینه فعالیت می کنند.

اما اگر می خواهید وب سایتتان به کمک سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس طراحی شود، باید شرکت های فعال در همین حوزه را پیدا کنید. این شرکت ها علاوه بر تخصص در سیستم های مدیریت محتوا، باید  تا اندازه ای در زمینه برنامه نویسی نیز تخصص داشته باشند. چرا که برخی از وب سایت ها نیاز به کدنویسی داشته یا تغییراتی که باید اعمال شود نیاز به برنامه نویسی دارد.

از طرفی در صورت بروز مشکل، شرکت باید قادر به برطرف کردن آن باشد.

تجربه کاری در صنایع و حوزه های مختلف

یکی دیگر از ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت در تهران، تجربه داشتن در صنایع و حوزه های مختلف است. به طور کلی زمانی می توانید یک سایت حرفه ای طراحی کنید که آن را بر اساس نیاز کاربر و کسب و کار آماده کنید. به همین دلیل لازم است تا طراح تجربه کاری در آن زمینه داشته باشد و بتواند ایده هایی را به شما ارائه کند.

طراحی زیبا و قدرتمند از نظر UI/UX

سایت شما باید از نظر ظاهری نیز ساختاری جذاب و کاربر پسند داشته باشد. علاوه بر این ساختار داخلی سایت نیز باید بگونه ای باشد که کاربر در حین کار کردن با آن با مشکل مواجه نشود. تمامی وب سایت ها چه از نظر ساختار و چه از نظر ظاهری، باید براساس آخرین الگوریتم های SEO در گوگل طراحی شوند.

مشاوره و پشتیبانی

شما در تمام زمان های که از سایت استفاده می کنید، نیاز به مشاور و پشتیبان دارید. یک شرکت طراحی سایت حرفه ای باید بتواند پیش از سفارش بهترین مشاوره را ارائه کرده و در نهایت در تمام مراحل از سایت شما پشتیبانی کند. چرا که ممکن است با سوالاتی مواجه شوید که تنها طراح سایت قادر به پاسخ دادن آنها باشد.

دارای رضایت مشتری

بررسی نمونه کار به تنهایی کافی نیست؛ ممکن است یک نمونه کار از نظر شما و طراح بسیار کارآمد و جذاب باشد اما طبق نیاز و خواسته مشتری نبوده باشد. بنابراین بهتر است با صاحبان وب سایت های طراحی شده تماس گرفته و میزان رضایت آنها را جویا شوید.

منبع: repaircenter.bigsite.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan