sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

دستگاه میکسر بتن

  • ۱۱:۰۸

 دستگاه میکسر بتن یکی از بهترین و پر استفاده شونده ترین دستگاه در زمینه ساخت و ساز بتن ، خانه، دیوار و... می باشد. بتن سازی یکی از کسب و کار های کم خرج و گر درآمد می باشد. کافیست دارای یک زمین سوله باشید و یک دستگاه بتن ساز با دستگاه میکسر بتن و ملات ساز سیمان تا به سادگی کسب در آمد کنید.

میکسر بتن و ملات ساز سیمان

خرید دستگاه میکسر بتن

برای خرید دستکاه میکسر بتن و ملات سازی می توانید وارد این لینک بشوید تا با انواع میکسر های صنعتی و دستگاه های بتن سازی آشنا شوید. قیمت دستگاه میکسر بتن در این مرکز بسیار مقرون و به صرفه می باشد. همین حالا اقدام نمائید و کسب و کار خود را در این زمینه استارت کنید.

قیمت دستگاه میکسر بتن چقدر است؟ 

اگر به دنبال خرید میکسر بتن هستید می توانید از محصولات و ماشین آلات و دستگاه های صنعتی زاگرس ماشین برای این کار استفاده نمائید. میکسر بتن و ملات ساز سیمان نوعی مخلوط کن می باشد که آب - گچ - سیمان و ملات ها را با هم ترکیب می کند.

پرکن پودری

همچنین می توانید در زمینه تولید سیمان و بتن مصالح فروشی کنید و در این زمینه دستگاه پرکن پودری بسیار برای شما کاربردی خواهد بود زیرا می توانید کیسه های 10 تا 50 کیلویی را به سادگی با سیستم مکانیزم اتوماتیک پر و بسته بندی کنید.

دستگاه میکسر سیمان و بتن یا همان میکسر پودری قبل از دستگاه پرکن قرار دارد.

بتونیر چیست؟

دستگاه بتونیر دستگاهیست که  مصالح بتن سازی را  در حجم و اندازه تنظیم شده مخلوط می کند. درواقع نام دیگر دستگاه میکسر بتن، بتونیر است.

 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan