sitemap.xml

مقالات آموزشی و خواندنی از دنیای تکنولوژی، زیبایی و بهداشت، سلامت و....

دستگاه پرکن پودری چیست؟ چه کاربردی در خط پرکن پودری دارد؟

  • ۱۱:۵۴

دستگاه پرکن پودری یک ابزار اساسی در صنایع مختلف از جمله مواد غذایی، دارویی و شیمیایی است. این دستگاه به منظور پرکردن محصول به داخل بسته بندی های مختلف از جمله پاکت ها، شیشه ها، جعبه ها و بطری ها عمل می کند. در این مقاله به مزایا و کاربردهای دستگاه پرکن پودری پرداخته خواهد شد. حتی بهترین کسب و کار های خانگی را می توان با دستگاه پرکن پودر خانگی راه اندازی کرد.

دستگاه پرکن پودری

مزایای دستگاه پرکن پودری

بسته بندی در برندسازی بسیار مهم است.از مزایای استفاده از دستگاه پرکن پودری می توان به کاهش هدررفت و زمان صرفه جویی اشاره کرد. این دستگاه باعث کاهش هدررفت محصولات می شود، زیرا برخلاف تولید دستی که خطر خطا بالاست، فرآیند اتوماتیک این دستگاه با کارایی و دقت بالا، محصول را به بهترین شکل ممکن در بسته بندی قرار می دهد. باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود، زیرا فرآیند پر کردن با کارایی بالاتر انجام می شود و نیاز به صرف زمان برای پر کردن دستی نیست.

دستگاه پرکن پودری چه کاربردی دارد؟

در صنایع مختلف، از دستگاه پرکن پودری به منظور پر کردن محصولات مختلف استفاده می شود. در خط پرکن پودری و صنایع مواد غذایی، این دستگاه معمولاً برای پر کردن تمامی محصولات پودری و خشکی ها، از جمله نمک، قند، روغن، گلوتن و غیره استفاده می شود. در صنایع دارویی، این دستگاه برای پر کردن کپسول ها و تزریقی ها استفاده می شود. در صنایع شیمیایی، این دستگاه برای پر کردن محصولات شیمیایی، از جمله پودرهای غبار زا، رنگ و... است.

طبق تحقیقات و گفته های یکی از مراکز سازنده دستگاه های پرکن پودری یعنی مرکز زاگرس ماشین راجب این دستگاه:

دستگاه پرکن پودری جزو مهمترین ماشین آلات پرکن در خط تولید مواد پودری مختلف است. از این دستگاه برای بسته بندی و پر کردن مواد پودری مثل ادویه، پودر شوینده لباس، پودر های دارویی مثل پروتئین وی و کروبو هیدرات ها یا کراتین، خط تولید رنگ استاتیک، پر کن مواد شیمیایی در قوطی و کیسه استفاد می شود.

خط پرکن پودری چیست؟

خط پرکن پودری یکی از موارد خیلی مهم در انتقال مواد محسوب می‌شود؛ که در صنعت کاربرد دارند. صنایع مختلفی مثل: داروسازی، کشاورزی و مواد غذایی بکار می‌رود. این روش انتقال مواد باعث می‌شود که نیاز به استفاده از فضای بزرگتری برای حمل و نقل مواد کاهش یابد و همچنین استفاده از کیسه پرکن های پودری و قوطی پرکن های پودری روشی کارآمد برای مراقبت و نگهداری مواد مختلف می باشد.

ماشین آلات خط پرکن پودری

خط پرکن پودری شامل چندین بخش و انواع دستگاه های صنعتی از جمله میکسر پودری و دستگاه های پرکن است؛ که هر بخش وظایف خاص خود را در فرآیند پرکن انجام می‌دهد. بخش اول این خط، پذیرش مواد است که در آن مواد پودری مورد نظر به داخل تانک‌های اصلی خط ارسال می‌شوند. به دلیل ویژگی‌های خاص مواد پودری، این مواد به سختی قابل جابه‌جا شدن هستند و باید با دقت ویژه انجام شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By canseo.ir Powered by Bayan